Is jullie kleintje ook ergens helemaal fan van!?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Karina, May 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is jullie kleintje ook ergens helemaal gek op? Die van ons wel, die is helemaal dolenthousiast als ze ergens Nijntje ziet, dan wordt ze helemaal wild! Ze kan het liedje ook zingen van "Nijntje, lief klein konijntje", alleen versta je bij haar alleen Nijntje en de rest brabbelt ze wat, maar ze zingt het vaak keihard, ook als ze s'ochtends wakker wordt ligt ze het te zingen, of in de supermarkt, of in de auto als we een ritje maken, zo grappig is dat!
    Of als ze Nijntje ergens opziet staan, roept ze "Nijntje, Nijntje"! Ik heb ook zo'n dvd ervan en die zet ik vaak op als ze een beetje moe is, dan zeg ik gaan we Nijntje kijken en dan rent ze naar de stoel in de woonkamer, klimt erop en dan moet ik de tv aanzetten en gaat ze lekker met haar kroel en speen zitten kijken en meezingen en klappen!!!

Ben benieuwd of jullie kleintjes ook zoiets hebben!!!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ach, wat schattig. Ik heb zelf nog geen kleine, maar ik wilde toch even zeggen dat ik het echt super schattig vind hoor.

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    oooh...leuk!!..Nijntje vinden ze hier ook luek. Nijntje wordt steevast aangewezen, maar Nijntje zeggen doen ze nog niet.

Hier draait alles om K3! Zet de dvd maar op en de dames komen werkelijk aangerend!! Ze dansen op de maat en gooien hun armen hoog de lucht in!! Prachtig om te zien!

Verder zijn ze grote fan van: WATER, pak hun zwemvleugeltjes maar en ze worden GEK van plezier!

4. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Water, ja dat ken ik ja, als ze het water ziet dan wordt ze ook helemaal gek, en als ze in het water zit, dan is ze niet meer te houden, ja wat wil je hè geboren op Aruba, dat moet dan toch wel een waterratje zijn!

En muziek in het algemeen vind ze geweldig, ze staat ook al echt te schudden met die billen hihi en de heupjes, rondjes te draaien, ja echt geweldig om te zien!

Misschien kunnen ze eens met zijn drietjes gaan dansen op K3!

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat ontzettend schattig!

Giulian was met 6 wkn fan van dr Phill. Daar kan ik m nog steeds mee boeien.En vraag me niet waarom, zo'n mooie man is hij toch ook niet?

Tv zegt m verder niks.

Ik zeg nu al bijna 1 jaar Poeh en Ieoor tegen t schilderij boven t aankleedkussen en het hele huis staat bezaaid met Poeh-spullen, maar ook dat kan m niks schelen, lijkt wel.

Hij vindt zn zingende Nijntje knuffel wel erg leuk, maar is wild van boekjes en ballen en dingen om mee te rammen.

Maar waar ie echt fan van is, is (helaas zou ik bijna zeggen als mama zijnde) zijn papa!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier hoor je van smorgens vroeg tot s'-avonds laat K3 in huis. Van dvd tot cd als het maar k3 is. Tot mijn verbazing weet eva ook al aardig veel van de teksten.(April 2 geworden). Ook erg leuk om haar te zien dansen, met de handen omhoog, met de handjes op de rug lopen etc etc.

Plop en pingu en bumba en nijntje en sesamstraat zijn ook wel leuk, maar halen het lang niet bij k3.

Kwebbel

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Lisa is ook gek van Nijntje en van K3! Ze swingt er op los met K3 , erg leuk om te zien.
    We hebben al een geboortebord gereserveerd voor onze a.s ukkepuk .. Lisa heeft hem uitgekozen.. en wat denk je?? Ja hoor.. NIJNTJE!!
    Ook Ernie en Bert vind ze leuk, maar dan vooral Ernie.. dan zegt ze ook "Eu-ie" hahaha verder komt ze niet!

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Onze dochter is helemaal weg van HOPLA.
    Is elke ochtend om half 9 op nederland 3.
    Zodra ze het deuntje hoort, dan kijkt ze mij heel snel aan en
    wijst naar de tv. Zo van: Kijk mama Hopla is er weer!!!!

En nijntje vind ze ook leuk en K3 is het helemaal. Staat
    ze heerlijk op de dansen. Ze houdt trouwens heel erg van muziek.
    Zodra ze maar een deuntje hoort, dan gaan die knietjes alweer :D

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Bumba zorgt hier voor een glimlach van oor tot oor. Geweldig vindt hij die. We hebben ook 2 dvd's ervan. Heelrijk om even ongestoord te koken.

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Die dvd vind mijn dochter ook geweldig, alleen moet je die niet te vaak draaien, want ik wordt zelf knettergek van het muziekje na een tijdje :(

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn dchter is helemaal gek van Dora daar gaat ze helemaal in op vooral als zwieber weer wat geflikt heeft dan kan ze echt in paniek raken en moet mama helpen om het op te lossen ;) .
    Echt leuk vind ik het die kinderfantasie

12. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Haha, Bumba, die dvd hebben wij ook, dat liedje arghhhhhh te irritant gewoon, maar die kinderen vinden het echt leuk idd!

Wij hebben ook Dribbel, is ook wel leuk! Tik tak doet het ook nog altijd goed, knap toch hè, zulke progamma's, wij keken er vroeger ook naar (tenminste ik dan) en nu onze kinderen nog steeds, net als Sesamstraat idd, alleen vind ik het zoooo jammer dat ze het begin liedje hebben veranderd, die vind ik helemaal niet leuk!!!

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja tiktak is hier ook wel favo hoor. We hebben er 4 dvd's van. Vooral dat poppetje dat verkleurd als ie ergens bij gaat staan. En het is idd nostalgie. Ik keek er vroeger ook altijd naar. Hoewel mijn man het niet kende. En die is ouder.

Share This Page