Hallo! Ik heb weer even een vraagje, wie kent deze verkoper van b-keus babykamers? Ik zie regelmatig advertenties op bv Marktplaats en vroeg me af of iemand er wel eens iets heeft gekocht en of wat de ervaringen dan waren? Groetjes Cellie.
Hoi Cellie, Toevallig zijn wij hier van de week geweest, beetje appart maar wat er stond zag er wel goed uit. Ik zou wel even navragen hoe het met de garantie zit, want op sommige dingen zit geen garantie (bijv. de Quinny Freestyle XL), maar ze hebben dingen die erg leuk geprijst zijn en ze geven ook een laagste prijsgarantie. De kinderkamertjes staan daar ook opgesteld dus je kan zien hoe het eruit ziet. De vrouw die er staat daar kan je wel van zien dat ze het leuk vind om met babyspulletjes te werken. En ze hebben ons overtuigd van een andere kinderwagen, ze gaf een demo en we waren verkocht, dus dat deed ze in ieder geval goed! O ja ze hebbben ook een website www.bebeluna.nl Groetjse Daphne
zowel ik als mij zus hebben daar al wel eens wat gekocht, en bevalt goed, goeie service en snelle levering. De kinderwagen hadden we betaald en met 2 dagen binnen en garantie. Ze hebben inderdaad een website, maar ze staan ook in cuijk daar zit een soort zwarte markt.
hi, Volgens mij zijn het geen b-keus meubels ze kan ze alleen aanbieden tegen dumpprijzen. Ik had een babykamer gezien bij babydump voor 2200 euro en bij haar kon je hem komen halen voor 1600 euro. Gewoon splinternieuw! Je kunt ze ook bellen met je vraag of een emailsturen. Succes! Inkie
hoi hoi Ook ik heb daar spulletjes gekocht. Mijn baby kamer onder andere. Ik heb hem alleen nog niet binnen maar als het goed is aanstaande donderdag. En toen ik daar was waren ze ook een demo aan het geven van een kinderwagen en wij waren ook meteen enthausiast. Dus die gaan we ook maar daar bestellen. En nee het is geen B keus daar. Groetjes kim
Welke kinderwagen was ze aan het demonstreren? (Wij gaan hem hoogstwaarschijnlijk wel via hun kopen, wordt de jane slalom pro met bak en autostoeltje) Ze hebben trouwens ook b-keuze kamers staan, maar dat vertellen ze er gewoon bij. Het is in ieder geval allemaal nieuw idd.
b-keus is meestal dat er een krasje of een andere beschadiging heeft, maar gewoon te verkopen is. meer betekend het niet het is allemaal gloedje nieuw maar het scheeld je wel een paar honderd euro...