Hoi Ons zoontje kan voorlopig nog niet in een stoel maar ik zag 20% korting bij prenatal op een tripp trapp stoel en de meegroeistoel van de prenatal was ook in de aanbieding. Deze lijkt veel op de tripp trapp met als voordeel, lijkt mij, een blad ervoor. Zijn er mensen die de verschillen tussen deze twee stoelen weten en ervaring hebben met bijv. 1 van deze 2 stoelen? Alvast bedankt.
Toevallig had ik het hier vorige week over bij de prenatal met een medewerkster. Bij die prenatalstoel zit veel meer ruimte tussen het blas en de rugleuning, dus ze zakken meer onderuit. OOk het feit dat er een blad op zit is een groot verschil. Overigens gooien ze alles van dat kleine tafeltje dus dan is een groot tafelblad net zo handig. De prenatalstoel groeit wel mee, maar is niet zo ver verstelbaar als de tripp trapp, de tripp trapp gaat dus veel langer mee, en kun je zelf ook nog gebruiken. Overigens is de tripp trapp op dit moment bij de babydump nu nog veel goedkoper dan bij de prenatal, zelfs al zit er korting op. Het scheelde mij 40 euries , en dan heb ik nu een stoel + babyset.
De meegroeistoelen van Meegroei kinderstoelen - de veilige meegroei kinderstoel die met je kind meegroeit - zijn nog veel mooier dan die van Prenatal en Stokke. En een stuk voordeliger. Deze zijn ook te gebruiken op oudere leeftijd en zijn er met en zonder tafelblad. Bij Stokke betaal je toch ook voor de naam hoor.
Tja ik vind ze persoonlijk niet mooier en de kleuren vind ik ook niet echt wauw. Als je een stokke ooit wilt verkopen op MP dan krijg je er nog een leuk bedrag voor. Maar goed, een kinderstoel is zo persoonlijk, ik vond de tripp trapp eerst helemaal niet mooi, tot we gingen kijken voor een stoel. Toen bleek dat we de reguliere stoelen eigenlijk allemaal spuuglelijk vinden, en dat die tripp trapp zo slecht nog niet is.
ps. ben het trouwens wel met je eens hoor, dat je uiteindelijk ook voor het merk betaalt. het loont in ieder geval de moeite om eerst even rond te kijken, want er zitten echt veel prijsverschillen tussen de zaken.
Heb zelf ook sinds kort de tripp trapp! Veel opinternet gekeken en bij de babydump is hij nu echt het goedkoopste. Hebben de stoel afgelopen week binnen gekregen en ben er heel blij mee. Kleine man heeft er al eventjes in gezeten en zit perfect bij ons aan tafel. Ik wou ook perse een stoel zonder blad zodat hij echt aan tafel zit en niet een groot tafelblad voor zijn buik.
Wij hebben ok een tripp trapp heerlijk ding. en indt het super dat er geen blad aan zit je schuift hem nu zo aan tafel en onze dochter hoort er echt bij over waneer in de stoel/ ze mogen in de stoel zo gouw ze zelf goed stevig kunnen zitten
Wij hebben de TrippTrapp en het mooie daaraan is dat ie mooi is (haha) en dat je kindje lekker kan zitten aan tafel en zo deel uitmaakt van het eetgebeuren. Hiervoor moet je kindje wel echt goed kunnen zitten. In de meeste stoelen hangen kinderen teveel. Ik zag de stoel van de Prenatal in de folder, echt lelijk (sorry).
ik heb die stoel van de link ook, ik vind hem beter dan trip trap, vanwege het feit dat hij lijkt op triptrap, net zo lang mee gaat en je kunt kiezen voor een tafelblad, en hij is geodkoper. en de rugleuning is naar mijn meinig beter ondersteunend
Eh je vindt hem beter dan de trip trap omdat hij lijkt op de trip trap? Het enige echte verschil is de prijs, maar dat is bij de nepper van de prenatal ook zo. Klopt dat je natuurlijk betaalt voor de merknaam, maar dat is bij alle merken zo. En 2de hands doet stokke het ook nog leuk, maar de neppers niet. Ik vind ze allebei maar lelijk en duidelijk nageaapt van de trip trap. Wij hebben dus een echte trip trap die er in allerlei leuke kleuren is.
Ik heb hem dinsdag van de babydump ontvangen, ben er helemaal blij mee. Het ding staat mooi te pronken in de eetkamer en te wachten tot de eigenaar zelfstandig kan zitten . Ik laat alleen nog wel een kussentje maken.