Onder de lamp

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door lisanne123, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Omdat ik aandrong de vk te bellen omdat ik me mannetje wat geel vond is de vk komen kijken .
    Uiteindelijk geprikt en werd gebeld , inderdaad wat te hoog .

Dus zowizo vanacht ligt hij onder de lamp , morgen wordt er opnieuw geprikt .

Dan wordt je ineens gebeld , ga maar met je kind naar het ziekenhuis hij moet opgenomen worden er is alleen geen bed voor je .

Dan stort alles in , voor de vrouwen die weten hoe je je voelt je kleine net geboren lekker bij je thuis ... En dan moet hij daar slapen .

Heeft iemand hier ervaring mee ?
    Weet dat het niet levensbedreigend is en niet gevaarlijk als ze gewoon onder de lamp gaan .

Maar vraag me nu dus af wat ik zal doen bij hem blijven de hele nacht op een stoeltje , ja ik ben het wel in staat !!
    Wel heb ik pijnlijke hechtingen stuwing en 3 dagen niet geslapen vanaf de bevalling al . En ben ik bang ingestort te zijn als hij dan weer mee naar huis kan . Ik wil wel in staat zijn goed voor hem te zorgen als hij weer naar huis mag . Dat is mijn taak als moeder .

Wat zal ik doen ?
    Ik voel me alsof ik hem in de steek laat als ik daar vanacht niet op een stoeltje fa zitten en ik mis hem zo erg dat ik blijf huilen .
    Tuurlijk weet ik dat ik blij moet zijn dat ik zo een gezond kind heb en dat ben ik ook !!!! Mijn alles , mijn hele leven ik heb nooit geweten dat je zoveel van iemand kan houden , al deze gevoelens . Plus Kraamtraanen , stuwing . Het enige wat ik wil is knuffelen met me mannetje !

2. knap

knap Niet meer actief

Je kindje woord goed verzorgd. Wel jammer dat je er niet bij kan blijven slapen. Maar ik zou als ik jou was ondanks het moeilijk is toch vannacht naar huis gaan even zelf slapen. Ze hebben ook een uit geruste moeder nodig.

En zal zeker toch een paar keer vragen of er voor jou geen plek is op de kraam afdeling. ?

Sterkte in elk geval.

3. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik heb zo geen oplossing voor je..maar och jee wat begrijp ik je goed.

Mijn kleine is 5,5 maand en ik zou er al niet aan moeten denken...laat staan na een paar dagen

Maarruh geef je nog bv? Dan lijkt het me dat ze het toch vrij lastig kunnen maken om je niet in het zkh te laten slapen? Is er niet ergens een stretcher / luie stoel waar je kan pitten?

Snap best dat ZKH bedden voor patiënten voor gaan voor 'echte' patiënten, maar om zo'n huppie zonder zijn moeder te laten liggen als het niet per sé nodig is...

Succes en veel sterkte!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Bij mij werd gezegd dat ze ivm borstvoeding verplicht waren mij als 'gast' ook op te nemen, ik kreeg toen een bed op de kraamafdeling (en gelukkig mocht mijn dochtertje naast me liggen). Hoorde van mijn kamergenote dat zij eerst op een andere afdeling lag toen haar zoontje was opgenomen omdat de kraamafdeling vol zat. Misschien toch nog eens aandringen op een slaapplek? Desnoods geen bed maar een comfortabele stoel of weet ik wat... Belachelijk eigenlijk dat ze niet sowieso stretchers oid voor 'gasten' hebben, sommige ziekenhuizen hebben dat wel (soort slaapbankjes).

Jij hebt wel ook je rust nodig he meid, ik snap héél goed dat je er bij wil blijven, maar misschien is het een idee af te wisselen met je man of anders bijvoorbeeld een opa/oma/oom/tante van de kleine? Mocht je er echt niet kunnen slapen, dan kun jij thuis even in bed kruipen terwijl er wel iemand bij de kleine is.

Heel veel sterkte en denk ook aan jezelf he! Zorg dat je ook je rust kan nemen!

5. adi

adi Niet meer actief

Als je kindje op de kinderafdeling ligt (dus niet op de wiegenkamer), dan zijn ze verplicht om jou ook een bed aan te bieden. Ze hebben echt wel ergens een strecher voor je.
    Heeft kinderafdeling een ouderkamer? (zo'n kamer tegenover couveuseafdeling waar ouders even kunnen zitten rusten).
    Dan kun je desnoods daar slapen.

Ik weet hoe je je nu voelt, heb mijn kinderen de eerste 5 weken na de geboorte in zkh mogen bezoeken.

Deel Deze Pagina