al dagen heb ik last van een enorme druk 'down-there'. alles is opgezet en voelt dik aan zeg maar. nu weet ik dat binnenin alles opgezet is, en dit was vorige zwangerschap ook vanaf dag 1 zo (voor mij duidelijk een zwangerschapsdingetje en was ook reden om al vroeg te testen) maar dat ook buiten alles dik en opgezet is... herkent iemand dit?
Herkenbaar! Ik heb dat in mijn vorige zwangerschappen ook gehad. Nu nog geen last van, maar verwacht het wel weer over een paar weken. Prettig is anders, maar gelukkig is het niets blijvends
hier wel iets meer opgezet. Komt door de betere doorbloeding.... Zolang het maar niet jeukt of irriteert hoef je je geen zorgen te maken
ok gelukkig maar, schrok me een ongeluk! dat had ik vorige keer niet zo. jeuken enz doet het gelukkig niet. maar voelt gewoon heel erg of er een enorme druk op staat ofzo.
Ik schrok destijds ook hoor. Dacht serieus dat het nooit meer goed kwam. Gelukkig verdween het net zo snel als het op kwam zetten
schimmelinfectie is het gelukkig niet, dat is zeker heb nergens last van zoals jeuk enz en afscheiding is gewoon normaal
Ik heb dat alleen als ik wat druk heb moeten zetten met de ontlasting maar daarna trekt het weer weg gelukkig