ik weet nu echt niet of ik mijn kindje weer moet laten vaccineren of niet?? eerst 3 baby's dood.. nu weer 2 kindjes overleden door die prikjes.. hoe gaan jullie hier mee om???
Nuchtere houding aannemen en niet alle verhalen zomaar geloven. Kritisch en oplettend blijven en last but not least eigen gevoel volgen.
Wij mogen dinsdag weer.. Ik denk dat ik wel even ga zeggen iets in de zin van "Tis niet diezelfde zooi als die ze in harderwijk gebruikt hebben hoop ik?" Maar vind t best een beetje griezelig..
Het is nog veel griezeliger als je kindje een van de ziektes krijgt waartegen hij normaal gesproken wordt ingeënt. Kijk anders even op het topic hierover in de nieuws en tv rubriek. Daar staat wat meer uitleg over de risico's en dergelijke.. Het is nog helemaal niet zeket dat de betreffende baby's zijn overleden DOOR de prik. Alleen dat dit (wellicht toevallig) is gebeurd ná de prik.
moest ook wel even slikken, want mijn zoontje heeft dus ook vorige week maandag die spuiten gehad... alleen hij heeft nergens last van. Gewoon goed opserveren en naar je gevoel luisteren. Ik controleer in deze tijd gewoon standaard 1 x per dag zijn tempratuur of dat hij geen verhoging heeft. Ook met de mexicaanse griep in mijn gedachte... Had ook een beetje zitten google op die vaccinaties en dan lees je dus dat er jaarlijks ongeveer 25 baby dood gaan aan inentingen. Best veel... maar niet teveel bij stil staan. Is hetzelfde als dat er jaarlijks mensen dood gaan aan de griep, en nu word iedere persoon die overlijdt aan de mexicaanse griep in het nieuws verteld........!! probeer me niet gek te laten maken maar het zit bij mij ook vaak in het achterhoofd!!! groetjes rensje
Ik vind het lastig hoor zitten ook best een hoop gewone kinderziektes bij die niet levensbedreigend zijn als je die krijg als kind. En als je met vaccineren risico om je kindje te verliezen vind ik zelf persoonlijk nog veel griezeliger!!
Omdat hierover al een topic is bij Films, Televisie en Nieuws, doe ik dit topic op slot. Groetjes, Josien