vanaf wanneer brinta.

Discussie in 'Voeding' gestart door elsie22, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

van het weekend had ik een discussie met schoonmoeder over wanneer een kindje brinta met gewone melk mag, ik dacht een jaar, schoonmoeder dacht dat het nu alwel kan. wat is nu het beste?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Toevallig staat het op het pak en als ik jou was zou ik er 1 halen en die bij je schoonmoeder onder de neus duwen, want je hebt gelijk :D

Vanaf 1 jaar dus.

En gewone melk ben ik ook mee begonnen vanaf dat hij 1 was, maar ik hoor ook wel eens dat er mensen zijn die het vanaf 10 mnd al geven.

Jouw kindje is daar nu echt nog te jong voor.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gewone koemelk kan je gaan geven vanaf ongeveer een jaar, maar hij heeft de voedingsstoffen uit de opvolgmelk nu echt nog wel nodig.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zie je dat dacht ik dus al! handig zo'n forum! ik heb ook tegen haar gezegt vanaf een jaar krijgt ie gewone melk met brinta, nu gewoon bambix met opvolgmelk. ze wist niet eens wat opvolgmelk was;) terwijl ze toch af en toe op mijn zoontje past en dan netjes de poeder in een bakje mee krijgt haha

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben na de bv (13 mnd) begonnen met Brinta.
    Eerst mijn vriezertje bv leeggemaakt en daarna met koemelk.
    Gaat prima. Hij eet nog steeds elke ochtend een flinke kom Brinta (heeft hij meteen flink wat vocht gehad).

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

gewone koemelk had hij hier al met 7 maand,

hij kreeg altijd volle yogurt na zijn avondeten.

maar gewoon melk met granen kreeg hij toen hij 11 maand was denk ik.

Deel Deze Pagina