hallo, ik ben voor iemand op zoek naar een fotografiecursus voor beginners. Omgeving texel. Wie heeft er tips? En dan niet een complete opleiding voor 750 euro ofzo, maar gewoon een redelijk bedrag (max 50 euro) voor surprise sinterklaas. Zij is nu trouwens zwanger, misschien leuk om haar een cursus te geven mbt kinder/babyfotografie? Alvast bedankt voor de tips!
Als dat zo is houdt het op. Budget is namelijk eigenlijk zelfs maar 25. Ik ga wel een ander cadeautje geven.
Op facebook zie ik steeds zo'n gratis fotografie cursus voorbij komen. Cursus baby fotografie is dat. Zou dus perfect zijn!
Oh en een andere optie is misschien een fotografie boek geven? Ik heb zelf een leuk boek 'kinder fotografie'. Die was niet zo duur volgens mij.
Ik zie nu toevallig iets voorbij komen op fb in den helder. Is een middag workshop kosten daarvan zijn al 100 euro
zou even goed googlen op cursussen in de omgeving. als fotografie echt een interesse van haar is dan kan een boek over fotografie (wellicht toegespitst op kinderen) ook erg leuk zijn.