Plannen vandaag

Discussion in 'De lounge' started by happynienja, Sep 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Ben beetje koos inspiratieloos...

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bllg strijken :s en wassen draaien. Dan een paar uur slapen en daarna op verjaardag.

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik ga zo met dochter even de stad in, en daarna zoon weer ophalen van de psz. Vanmiddag ga ik het huishouden doen.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja plannen genoeg maar of dat echt uit mijn handen gaat komen? Ik moet de badkamer doen en de slaapkamers stofzuigen, huiskamer voor de 4e keer vandaag aan kant maken en dan de oudste 2 uit school halen. Dan vliegen naar dansles voor mijn dochter en daarna naar huis en snel eten koken. Vroeg eten want zoonlief moet voetballen. Vandaag geen training maar een wedstrijd, dus daar staan we langer dan anders maar gelukkig is het mooi weer. Fijn hoor een "vrije" dag! Haha

Maar ik denk dat je wat leuks bedoelde....;) hier is het super mooi weer, als ik tijd had gehad was ik naar de kinderboerderij gegaan of had ik de water baan opgezet zodat ze lekker met de bootjes konden spelen.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb ook wel genoeg te doen in huis maar heb er totaal geen fut voor...

6. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Naar de HA geweest, straks naar het CB voor prikjes. En vanmiddag even lekker wandelen. Het is HEERLIJK weer.

7. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik doe het rustig aan vandaag want dinsdag heb ik altijd een lange,drukke dag op school.
    Dus ik ga straks een wasje draaien en vanmiddag de stad in met mn dochter en oja,moet ook nog boodschappen doen.

8. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Niet veel bijzonders, voel me niet helemaal lekker vandaag...

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Straks na de fles ga ik met miniNooNoo even naar de Ikea om o.a. wat wijnglazen te halen. Misschien schiet ik nog even de Prénatal binnen, ik wil nog heel graag een soort van slofschoentjes voor haar. Daarna langs de supermarkt voor nog een kleine boodschap en dan met een tijdschrift de tuin in.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

's Ochtends even het huishouden doen en het avondeten voorbereiden. Tussen de middag gaan we lekker picknicken in de tuin (daar moet ik zo nog even wat boodschapjes voor doen). En vanmiddag gaan we een eind fietsen, iig naar de bieb en naar de kinderboerderij en als er nog tijd is ook naar de landwinkel en daar dan meteen een ijsje eten.

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben een hangdag. jongste en ik zijn beiden verkouden.
    gister een lange dag gehad dus vandaag alleen de hoognodige klusjes in huis en wat was en verder lekker niks.

12. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    ik zit te wachten op de thuiszorg om mijn neuspleister te laten verwisselen, daarna komt er visite.
    als ik vanmiddag puf heb en niet misselijk ben wil ik proberen om wat in het huishouden te doen en verder lekker in de tuin van de zon genieten met een boek.
    vanavond komt er iemand voor een offerte voor verzekeringen en misschien als er nog tijd over is nog ff naar het Prijzencircus van de V&D want daar is kortingskoopavond.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Vandaag is mijn vrije dag en ik ga straks de stad in, op zoek naar een jurkje! :)

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Het huishouden.
    Maar eerst GTST. Vanavond de stoffenbeurs.
    Een normale saaie woensdag.

15. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Zo eerst maar eens boodschappen doen met de kids, dan weer naar huis. Lunchen en de kinderen weer op bed brengen.
    Na hun slaapje duik ik denk ik even het park in met ze of ik loop even langs opa en oma die hier nagenoeg om de hoek wonen.

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Kon vannacht niet slapen dus heb vannacht de keuken al van boven tot onder schoon gemaakt, evenals de douche en de wc. Dus dat scheelt vandaag weer werk hahah :p. Straks even de woonkamer doen en dan denk ik dat ik even langs mijn mama ga! Verder niet veel plannen :)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zit nu nog even lekker koffie te drinken en ga zo, als Ayla tenminste niet al wakker wordt, nog even een wasje in de machine gooien. En vanmiddag na de lunch gaan we lekker lopen naar de stad en nemen we de toeristische route terug :D.

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    pff werken vanmiddag van half 12 tot half 3 :(
    net nu het mooi weer is grr

19. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Wij rijden straks naar Groningen voor mijn bul-uitreiking en dan nadien lekker op het terras in het zonnetje wat eten..:)

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vanmorgen al een uur gewandeld met zoonlief en een vriendin, zoonlief net fruit gegeven en die ligt nu lekker op bed.
    Ik even aan glas thee, heb ondertussen de wasmachine aan staan.. zo even afwassen, dan de was ophangen, wc/badkamer doen.. en dan vind ik het wel best voor vandaag ;) Vanavond op tijd eten, en dan misschien met vriendlief mee naar training van voetbal. (hij traint een elftal) Het is mooi weer, dus nog even van genieten ;)

Share This Page