Hallo, Ik ben 28 weken zwanger en ik drink elke dag een flesje fruit2day. Nu zag ik vandaag op het flesje de datum 11-11-07 staan, dus dat wil zeggen dat ik gisteren (13-11) en vandaag (14-11) bedorven fruit heb genomen. Zou dit kwaad kunnen of hoef ik me niet zo'n zorgen te maken? Ik ben hier een beetje onzeker over maar ik wil niet naar de verloskundige bellen want misschien maak ik me druk om niks. Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg. Alvast bedankt.. Groetjes sandra
Het wil niet zeggen dat het niet goed meer was. De houdbaarheidsdatum is de datum tot waarop de fabrikant de houdbaarheid garandeert. Als het nog goed smaakte, is er volgens mij niets aan de hand.
normaal gesproken lijkt me bedorven fruit niet goed, maar volgens mij zitten er in zo'n flesje zoveel conserveringsmiddelen dat 2 dagen niet zo erg is. hoe voel je jezelf? ben je er ziek van? smaakte het ook verrot. ik denk als je je zelf goed voelt je geen zorgen hoeft te maken, maar ik ben geen arts natuurlijk
Het smaakte iets anders volgens mij maar niet vies ofzo. Ik let normaal altijd op de houdbaarheidsdatum van dingen maar nu dus niet, dus ik werd er een beetje onzeker van. Bedankt voor de snelle reactie. Groetjes
Ja dat is waar, maar ik wil niet dat ze denken dat ik een aansteller ben ofzo. Maar als ik me niet lekker ga voelen dan bel ik ze wel.
dacht ik ook altijd, maar ze hebben liever dat je belt als je je bezorgd maakt. En nu hebben ze misschien spreekuur. 's Avonds als er iemand dienst heeft, lijkt het me vervelender als je moet bellen.
Het spreekuur is bij deze verloskundige sochtends om 9uur. Maar ik denk dat ik zo toch wel even bel, als ze zeggen dat t geen kwaad kan dan voel ik me wat beter.
Nou ik heb gebeld en ze begreep dat ik een beetje bezorgd was maar het was niet erg.. ik kan er alleen een beetje misselijk van worden maar voor de baby kan het gelukkig geen kwaad. Ik ben blij dat ik toch even heb gebeld, Bedankt