rhesus -negatief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marjon 2, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi ,

Ik had jullie een vraag gesteld over het feit dat ik bij mijn bbz na de operatie geen anti-RheDquin heb gehad , en of dat een rede kon zijn voor mijn laatste miskraam .....
    Het zou kunnen was het antwoord , met als advies om contact op te nemen met mijn gyneacoloog en eventueel een bloedtest te laten doen of dat er antistoffen in mijn bloed zitten..Maar omdat ik onlangs een curretage heb gehad en toen wel anti-D heb gehad kan een bloedtest nu een verkeerd beeld geven ..
    Ik weet dat het een hele grote kans is dat ik gewoon weer pech heb gehad , maar het feit dat het zou kunnen , ben ik eigenlijk wel een beetje boos om , ik heb na mijn bbz zelfs nog gezegd dat ik rhesus-negatief ben ..
    Mijn vraag nu wanneer zou een bloedtest nu wel betrouwbaar zijn ?
    En stel dat ik nu zwanger zal zijn , wat mogelijk is , kan ik iets meer doen dan alleen maar afwachten ...

bedankt Marjon

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ben in ieder geval deze ronde niet zwanger , ben ongesteld geworden 4weken en 3 dagen na curretage ............................

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben nu dus voor de eerste keer ongesteld na de curretage , maar nu na 1,5 dag is het al eigenlijk helemaal over , is dat normaal na een curretage ?

groetjes marjon

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wilde nog een xtje vragen wanneer een bloedtest wel betrouwbaar is ????????

Deel Deze Pagina