Mijn dochtertje is gek op melk dus als we een dagje weg gaan neem ik vaak een pakje melk voor haar mee Vandaag had ik dat ook en ik had ook wat dorst dus ik dacht neem ff een paar kleine slokjes Dat had ik beter niet kunnen doen (voor mijn dochtertje wel natuurlijk) Die melk was echt niet goed De datum was nog wel goed maar die melk niet Ik heb 2 slokjes gehad maar ik ging gewoon over mijn nek Heb een beetje uit gespuugd maar denk ook wel dat ik nog wat binnen hebt gekregen Kan dit kwaad voor de baby?(ben 18 weken zwanger) Alvast bedankt!
Je hebt het meeste gelijk weer uitgespuugd, valt wel mee joh. Ik had een keer al een halve donkerbruine boterham op en vond die naar "kelder" smaken. Toen ik eens goed keek was ie beschimmeld. Oeps, maar nergens last van gehad.
Nee dat zit alleen in rauwe melk. Deze is gewoon bedorven dus hier wordt je hoogstens misselijk van en krijg je diarree Behalve dat het goor is, is het niet erg of zo.
En buiten dat, als het pakje dicht was kan het eigenlijk niet bedorven zijn. Ik denk dat lauwe melk die lang houdbaar is uit een pakje gewoon altijd vies is .
Het pakje zat echt dicht anders zou het wel lekken lijkt me Ik heb liever lauwe melk dan ijskoude uit de koelkast