Bedorven vlees gegeten ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danoontje, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Gisteravond hadden we braadworst bij het eten.
    Me vriend was nog onderweg naar huis toen wij gingen eten.
    Toen ik aan me worst begon vond ik m wat vreemd smaken maar
    niet zo erg dat ik er aan dacht dat ie wel eens niet meer goed zou kunnen zijn. Nou is mijn smaak op t moment toch al minder dan normaal dus dacht dat het daar aan zou liggen.

Toen me vriend begon aan zn vlees gooide hij het meteen aan de kant met de mededeling dat die niet meer goed waren. Vond het wel vreemd want ik heb ze meteen in de vriezer gelegd toen ik boodschappen gedaan had dus heb ze niet na de tht datum in de koelkast laten liggen.

Nu heb ik er zelf geen last van maar vraag me toch af of het kwaad zou kunnen voor me zwangerschap. De kleine is goed druk geweest gisteravond en vannacht en sinds ik uit bed ben heb ik dr eigenlijk nog helemaal niet gevoeld, ik wil me niet meteen druk gaan maken want misschien is ze nu ook gewoon heel erg rustig maar onbewust speelt dit toch wel een beetje door me hoofd heen. Ik wacht nog even paar uurtjes af en als ik eind van de middag nog niets gevoeld heb dan ga ik maar eens bellen. Liever een keer voor niets naar de gyn dan dat ik helemaal niet ga.

2. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik zou je er niet te druk over maken hoor! als het echt niet goed was reageert je lichaam er op dmv overgeven of diaree.
    ook kan het zijn dat het vlees door het invriezen en ontdooien een ander smaakje heeft gekregen het hoeft niet gelijk bedorven te zijn.
    mocht je toch nog heel erg twijvelen bel je verloskundige even dat kan je enorm gerust stellen. of vraag het hier aan de verloskundige!

succes
    liefs
    keina

3. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Kan geen kwaad meid.. Je lichaam gooit slechte voedsel aan de kant die direct naar je darmen gaat en krijgt je kleine hier niets van mee ;)

Deel Deze Pagina