Waar kan je leuke en betaalbare zw. kleding kopen en dan vooral broeken. Het liefst niet online maar in de winkel zodat je het kan passen.
Mamalicious broeken zijn inderdaad erg leuk! Het zijn gewoon hippe leuke broeken, niet van die zwangerschapstenten die je ook wel eens ziet... De broeken van mamalicious zijn allemaal zo rond de 50 euro stuk.
Miss etam heeft soms zwangerschaps kleding en ook heel goedkoop heb er in januari dingen gekocht en truitjes van 2.95 gewoon! ;O
mis etam heeft wel grote maten vind ik. ik bedoel ik heb normaal maat 34 en als ik daar de kleinste maat pak dan passen me beide benen in 1 broekspijp. zijn ook heel wijd.. heb er 1 van h&m maat 36 zelfs en die zit als gegoten! echt een hele mooie en fijne broek!
Misschien op marktplaats? Daar staat ook zoveel zwangerschapskleding te koop, misschien kun je het bij diegene ook wel passen en heb je voor weinig weer leuke kleding
Ik zou ook zeggen mama-licious, leuke hippe en betaalbare kleding... ff googlen bij jou in de buurt...
h&m en miss etam zou ik zeggen.. En inderdaad, marktplaats. Toevallig heb ik net een 'feestpakket' en een hele zomergarderobe gekocht op marktplaats. Ben er érg blij mee. Voor 170 euro 29 kledingstukken (rokjes, 1 nette lange broek, 3 driekwart broeken, 3 korte broeken, 2 leggings, diverse hemdjes + shirtjes) + 3 buikbanden. Positiekleding is vaak ook maar amper gedragen tenslotte.. Dit pakket zag er eigenlijk ook als nieuw uit.
ik heb ook mijn zomer garderobe op MP gekocht, allemaal nieuw met kaartjes eraan....noppies en mamalicious....had iets van 14 kledingstukken, waaronder 3 mooie broeken, voor 140 euro!
heerlijk he en na jouw zwangerschap kun je het waarschijnlijk weer doorverkopen en heeft het je misschien alles bij elkaar maar de helft weer gekost.
H&M is betaalbaar maar valt verschrikkelijk klein. Ik heb hier nog een nieuwe maat 38 broek liggen van H&M. Ik heb normaal maat 36 maar de broek van maat 38 zit veel te strak ( en dat was nog toen ik 10 weken zwanger was) Verder vind ik de broeken van Miss Etam erg fijn zitten. Vooral de pantalons ( zwart en wit)
valt h&m klein? Ik vind het nogal groot vallen. Vooral de shirts! Die heb ik nu nog in de kast hangen voor als mn buik straks huge is... Zit nu nog te wijd!