Hallo allemaal, Hoewel ik al 100x heb gehoord dat het bij iedereen verschillend is ben ik benieuwd en ongeduldig over wanneer mijn buikje zichtbaar zal zijn. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger van ons eerste kindje en ik vind zelf dat er op een grotere cupmaat na nog niet veel van te zien is. Vanaf welke week werd het bij jullie echt goed zichtbaar?
Dat is heel wisselend; vaak zie je het wat sneller als je slank bent dan wanneer je al een buikje hebt. Maar ook daarbij wisselt het; ik had al snel een buikje maar had ook last van opgezette darmen, en die nemen ook ruimte in. Maar als je baarmoeder naar achteren gekanteld ligt kan het ook weer langer verborgen blijven. Maar het kan dat je opeens van de ene op de andere dag een buikje hebt, even geduld
Dankjewel voor je reactie. Ik ben slank daarom had ik inderdaad verwacht het snel te zien. Het kan wel kloppen wat je zegt ik weet toevallig dat mijn baarmoeder naar achter gekantelt is (door het zetten van een spiraaltje in het verleden). Haha ja geduld .
Als ik nu foto’s van 14/15 weken zie sta ik super trots met mijn buikje te pronken. Je ziet een klein bolletje. Vanaf 20/22 begon het echt een zwangerschapsbuik te worden. Inmiddels met 38 weken is hij gewoon echt dik
Hier ook slank en ik had met 20 weken een duidelijke zwangerschapsbuik. Daarvoor dacht ik zelf ook al maar als ik de foto's nu terugkijk dan was het nog niet duidelijk te zien.
Ik ben ook slank maar zag pas echt een babybuik vanaf een week of 20. Daarvoor was het wel dikker dan normaal maar nog niet echt een duidelijk bolletje. Vond ik zelf best jammer haha.
Bij mijn eerste pas vanaf 20-22 wk zichtbaar. Wel vanaf 17 wk zwangerschapskleding. Bij nr 2 en 3 veeeeel sneller!
Ik ben slank maar ik heb mijn "buikje" tot ongeveer 24 weken kunnen verbergen. En bij 32 weken zeiden mensen pas "goh je begint het nu wel te zien"
Ik was bij de eerste echt getraind slank en zag je het bloot bij 4 maanden ofzo, maar dan tot 6 maanden is het nog zo'n ben je dikker of zwanger buik? Helemaal als mensen mij niet kenden, bijvoorbeeld klanten in de parktijk, zagen het niet. Deze keer al wat eerder, maar ook echt pas na 4 maanden echt voor anderen te zien.
Bij de eerste pas bij week 24, tot start verlof uniform aan gekund en viel nauwelijks op, geen van de patiënten snapte waarom ik er vier maanden uit ging Bij de tweede tot week 20, maar pas met 24 weken durfde de eerste die ik niet kende het te vragen... O, en ik ben van mezelf slank, dus daar lag het niet aan..
Dankjewel voor jullie reacties allemaal, goed om te weten dat het nog even kan duren voor het zichtbaar is. Werd er zo onzeker van als ik sommige buikfoto's zie met 12 weken al duidelijk een buik ik dacht dadelijk groeit mijn buik niet genoeg ofzo. Voor een aantal van jullie de spannende laatste weken zie ik! Hoe gaat het met jullie?
Ik draag broeksmaat 42, maar had met eerste kindje toch echt al een buikje met een week of 15! Moet ik er wel bij zeggen dat ik tijdens/na de bevalling extreem veel vruchtwater bleek te hebben
Bij de eerste pas bij 18 weken. De zwangerschappen daarna veel sneller. Met 12 weken echt een goed zichtbare ( darm)buik
Bij mij verdween mijn darmenbuikje met 11 weken, maar was mijn buik toch wel meer 'gevuld' (maar wel plat). Rond 15 weken was het goed zichtbaar en met 18/19 weken kon ik het niet meer verbergen. Met 20 weken positiebroeken gaan dragen. Met 36 weken pas positieslips haha!
O jee zeg hier nog geen 8 weken en ik moet al positiebroeken aan Haha. En ik ben alles behalve slank hoor. Mijn tandarts vertelde paar weken geleden dat ze zwanger was al ruim 15 weken, ik zei Huh waar zit dat dan? Ja dat kan dus blijkbaar, had ze bij de vorige zwangerschap ook. Op het einde nog steeds heel mini buikje ze heeft de hele zw haar eigen kleding kunnen dragen. Ze draagt naar binnen zei ze. Heel bijzonder vond ik dat.
Bij de eerste zag ik zelf naakt voor spiegel enig verschil vanaf 17 wkn . Dat andere mensen het ook konden zien, was ik 21 wkn. Eigenlijk vooral vanaf het moment dat ik positiemode ging aantrekken, dat accentueert , ha ha... Bij 2e en 3e ging het veel sneller. Heb positiemode aan moeten doen bij 9 wkn (2e) en 5 wkn (3e). Ben niet slank heb overgewicht, maar een zwangere buik zag er echt heel anders uit dan mijn normale vetrolletjes .
Ik ben heel slank. Bij mijn eerste zwangerschap bij 12/13 weken zwangerschapsbroeken gaan dragen. Nu zwanger van de 2e maar daar is nog niets van te zien afgezien van een opgezet darmenbuikje meer niet en hoef daar ook nog geen positiekleding voor aan.