Zwitsal voor Mama Vies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Ik heb heel lief van een vriendin Zwitsal Mama gekregen. En ik wou het ook altijd hebben.

Maar ik vind hem niet zo lekker ruiken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het gewoon stinken :(

Nu dacht ik dat het kwam omdat ik misschien zwanger was maar mijn vriend vind hem ook stinken. Hij zegt dat het ruikt naar zwitsal gemengd met een beetje Babypoep :rolleyes:

Ik smeer me nog wel in met die buikzalf omdat mijn weleda olie op is maar echt lekker ruiken vind ik het niet. Vooral die douchegel en bodylotion...

Misschien beetje overdreven, maar vinden jullie hem ook zo stinken?

XXXX

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    ik vind vooral de borstencreme stinken, ze zeggen dat die ongeparfurmeerd is, nou ik vind hem echt vies. Douchegel heb ik niet, dus durf ik niks over te zeggen.

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ze ook thuis en ik vind ze ook niet lekker ruiken. Ik smeer mn buik nu in met olivia deze vind ik veel lekkerder.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had hem ook gehaald de douchegel en heb er spijt van dat ik in de winkel niet ff heb geroken want inderdaad een lekker luchtje is het niet. de borstencreme ruikt het zelfde maar dan iets minder sterk. ik ben blij dat de fles op is en ben overgestapt op gewone douchegel en smeer me daarna in met vsm bbbb creme

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had ook wel verwacht dat zwitsal lekkerder rook, naar baby's net als dat voor de kindjes maar niet dus.
    vind het niet stinken dat valt wel mee,maar lekker ruikt het ook niet.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het ook ontzettend smerig ruiken... ik dacht eerst dat het kwam door het begin van de zwangerschap/misselijkheid, maar na een tijdje weer geroken te hebben, heb ik het weggegeven.

Ik heb ook een mailtje naar zwitsal gestuurd hierover en ik kreeg van hen terug dat ze de mama lijn qua geur iets hebben gewijzigd en dat de nieuwe geur uitgebreid door een testpanel is beoordeeld en lekker werd gevonden.

Nou ik hou het dus maar lekker bij mijn andere merken douchegel, lotion etc.

7. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    ik heb de zwitsal buikbalsem,en heb geen last dat het niet lekker ruikt.Het ruikt zoals gewone zwitsal voor baby,ja een ietwat babygeurtje :)

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hmm...ik wilde het ook halen, maar daar zie ik nu vanaf.
    Ff een ander merk zoeken...

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb voor mijn verjaardag van een vriendin de douchegel, bodygel en borstencreme gekregen.
    De borstencreme heeft idd een aparte geur, maar vind hem wel fijn smeren. De douchegel vind ik wel heerlijk ruiken en douche me daar dan ook graag mee. Na het douchen vind ik de bodygel ook heerlijk smeren en ruiken.
    Ik ben super blij met mijn cadeautje :D

10. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    ik heb ook de buik en borsten creme, maar dat ruiktgewoon als zwitzal baby olie hoor, is het wel goed wat jullie hebben?

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb de buik en borsten creme, vind het totaal niet naar de zwitsal voor baby's ruiken.

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heb er geen last van :oops: vind het wel lekker ruiken.
    Maar dat heb je ook met parfum, bij de ene ruik ie erg lekker, maar bij de anders kan het mischien stinken...

Niet iedereen houd van pindakaas (even een voorbeeld) dus misschien dat anderen het wel lekker vinden? (zoals ik)

jessica

13. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik vind de douchegel ook lekker...

14. iets nieuws

iets nieuws Niet meer actief

Hallo,

Ik heb de verstevigende bodygelcreme en de buikbalsem.

Ik heb ook geen last van de geur. Het rijkt idd naar gewone zwitsal.

Vind wel dat het langzaam in je huid intrekt.

Maar denk dat het persoonsgebonden is.

Groetjes Kim

15. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ik heb ook de Zwitsal Mama buikbalsem, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hem niet vind stinken hoor :oops: .

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook de Zwitsal Mama Buikbalsem en zelfs mijn vriend vind het lekker ruiken en ik ook. Het is maar net wat je lekker vind denk ik.

17. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik heb ook de buikbalsem en vind het heerlijk ruiken!

18. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nou had me net leker ingesmeerd met de mama zwitsal en vriend heeft lekker lopen smeren.. na een tijdje gaat dit dus korrelen :schock: :evil:
    dus ik denk dat ik morgen maar eens een boze mail ga sturen, want ik kwam net onder de douche vandaan.. en nu kan ik weer :(

pff geef mij maar de gewone bodylotion van zwitsal dan maar!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weet je wat ik vind stinken? Die kruidvat babydoekjes. Bleeghhhh. Geef mij maar zwitsal of natusan dan hoor. Dan maar meer betalen. Jakkie, ruikt naar ongewassen ouwe wijven.. hihi :pale:

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb de douchegel en de bodylotion, ik vind het niet echt vies maar het blijft bij deze eenmalige aanschaf, want echt superlekker is het inderdaad niet.

Deel Deze Pagina