Hoi Ik heb heel lief van een vriendin Zwitsal Mama gekregen. En ik wou het ook altijd hebben. Maar ik vind hem niet zo lekker ruiken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het gewoon stinken Nu dacht ik dat het kwam omdat ik misschien zwanger was maar mijn vriend vind hem ook stinken. Hij zegt dat het ruikt naar zwitsal gemengd met een beetje Babypoep Ik smeer me nog wel in met die buikzalf omdat mijn weleda olie op is maar echt lekker ruiken vind ik het niet. Vooral die douchegel en bodylotion... Misschien beetje overdreven, maar vinden jullie hem ook zo stinken? XXXX
ik vind vooral de borstencreme stinken, ze zeggen dat die ongeparfurmeerd is, nou ik vind hem echt vies. Douchegel heb ik niet, dus durf ik niks over te zeggen.
Ik heb ze ook thuis en ik vind ze ook niet lekker ruiken. Ik smeer mn buik nu in met olivia deze vind ik veel lekkerder.
ik had hem ook gehaald de douchegel en heb er spijt van dat ik in de winkel niet ff heb geroken want inderdaad een lekker luchtje is het niet. de borstencreme ruikt het zelfde maar dan iets minder sterk. ik ben blij dat de fles op is en ben overgestapt op gewone douchegel en smeer me daarna in met vsm bbbb creme
ik had ook wel verwacht dat zwitsal lekkerder rook, naar baby's net als dat voor de kindjes maar niet dus. vind het niet stinken dat valt wel mee,maar lekker ruikt het ook niet.
Ik vind het ook ontzettend smerig ruiken... ik dacht eerst dat het kwam door het begin van de zwangerschap/misselijkheid, maar na een tijdje weer geroken te hebben, heb ik het weggegeven. Ik heb ook een mailtje naar zwitsal gestuurd hierover en ik kreeg van hen terug dat ze de mama lijn qua geur iets hebben gewijzigd en dat de nieuwe geur uitgebreid door een testpanel is beoordeeld en lekker werd gevonden. Nou ik hou het dus maar lekker bij mijn andere merken douchegel, lotion etc.
ik heb de zwitsal buikbalsem,en heb geen last dat het niet lekker ruikt.Het ruikt zoals gewone zwitsal voor baby,ja een ietwat babygeurtje
Ik heb voor mijn verjaardag van een vriendin de douchegel, bodygel en borstencreme gekregen. De borstencreme heeft idd een aparte geur, maar vind hem wel fijn smeren. De douchegel vind ik wel heerlijk ruiken en douche me daar dan ook graag mee. Na het douchen vind ik de bodygel ook heerlijk smeren en ruiken. Ik ben super blij met mijn cadeautje
ik heb ook de buik en borsten creme, maar dat ruiktgewoon als zwitzal baby olie hoor, is het wel goed wat jullie hebben?
Heb er geen last van vind het wel lekker ruiken. Maar dat heb je ook met parfum, bij de ene ruik ie erg lekker, maar bij de anders kan het mischien stinken... Niet iedereen houd van pindakaas (even een voorbeeld) dus misschien dat anderen het wel lekker vinden? (zoals ik) jessica
Hallo, Ik heb de verstevigende bodygelcreme en de buikbalsem. Ik heb ook geen last van de geur. Het rijkt idd naar gewone zwitsal. Vind wel dat het langzaam in je huid intrekt. Maar denk dat het persoonsgebonden is. Groetjes Kim
Ik heb ook de Zwitsal Mama buikbalsem, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hem niet vind stinken hoor .
Ik heb ook de Zwitsal Mama Buikbalsem en zelfs mijn vriend vind het lekker ruiken en ik ook. Het is maar net wat je lekker vind denk ik.
nou had me net leker ingesmeerd met de mama zwitsal en vriend heeft lekker lopen smeren.. na een tijdje gaat dit dus korrelen :schock: dus ik denk dat ik morgen maar eens een boze mail ga sturen, want ik kwam net onder de douche vandaan.. en nu kan ik weer pff geef mij maar de gewone bodylotion van zwitsal dan maar!
Weet je wat ik vind stinken? Die kruidvat babydoekjes. Bleeghhhh. Geef mij maar zwitsal of natusan dan hoor. Dan maar meer betalen. Jakkie, ruikt naar ongewassen ouwe wijven.. hihi ale:
Ik heb de douchegel en de bodylotion, ik vind het niet echt vies maar het blijft bij deze eenmalige aanschaf, want echt superlekker is het inderdaad niet.