Bedrag aan boodschappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

    masu VIP lid

    5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij zitten ook tussen de 70 en 80 euro en wij zijn met z'n tweeen.
    Dus op zich valt dat bedrag wel mee toch?
    Als je 't kunt missen en jullie kunnen iedere week er een week lekker van eten en drinken is 't toch helemaal prima zo?:D
     
  2. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij geven dat ook ongeveer uit en daar zitten dan ook luiers en voeding voor daymian bij.
    maar dat is dan alleen voor de supermarkt, want als ik naar het kruidvat ga (1x per maand ofzo) dan red ik het die week niet met 70,-.
    vorige week ging ik er ook een eind overheen maar dat kwam omdat deze week onze supermarkt dicht is en ik dus mn vriezer moest vullen en de andere voorraden aan moest vullen.

    maar ik denk dat als ik eind van de week ga rekenen ik wel ongeveer uitkom.

    ik zou zeggen als je het kan betalen en het prima vind gewoon zo laten en als je denkt dat je op je boodschappen moet bezuinigen dan moet je heel kritisch gaan kijken naar wat je koopt en bv ook goedkopere varianten proberen.

    liefs doris
     
  3. tjessia

    tjessia Fanatiek lid

    1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wij zijn dit bedrag ook kwijt maar dan met z''n 5en, dus dan vind ik het voor met z'n 3en wel veel.
    Ben ook niet van plan meer uit te gaan geven als we strax met z'n 6en zijn. Kijken of dat lukt.
     
  4. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zit aan hetzelfde bedrag.
     
  5. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Moet zeggen dat ik de AH bezorg service vergeleken mijn gewonen weekboodschappen altijd erg duur vind!...

    Ik kom ook altijd uit op 100 euro daar terwijl als ik normaal boodschappen ga doen op 65 euro uitkom...
    Er zijn ook bijna geen euroshopper dingen alleen A merken...
     
  6. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wij zijn ook rond 100 euro per week kwijt met zn 2en maar ik wil echt gaan minderen
     
  7. p1982

    p1982 Niet meer actief

    rond de 40 euro per week
     
  8. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij zitten rond de 200 euro in de maand aan boodschappen, luiers soms erin meegerekend, is maar net hoe het uitkomt... de ene keer is het iets meer omdat er dan weer wasmiddelen, shampoo's en verzorgingsdingetjes voor de kids bijkomen....

    tja wat is te veel he... ligt er maar net aan wat je te besteden hebt en overhoud naast de boodschappen...
     
  9. p1982

    p1982 Niet meer actief

    haal altijd een hele voorraad wasmiddel bij de makro en kan dan bijna een jaar weer vooruit. zelfde met luiers voor de dochter en andere dingen haal ik ook altijd een voorraad als het in de aanbieding is
     
  10. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tussen de 80 en 100 euro de rest (pampers/doekjes erover heen)
     
  11. carpediem2010

    carpediem2010 Fanatiek lid

    6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij reserveren altijd 450 euro in de maand voor boodschappen.
    Hier gaan luiers af, en ook flesvoeding voor Kim.
    We snoepen niet veel, halen veel gezonde dingen.
    Soms houden we 100 euro over, en soms gaat het op.
     
  12. Keeley

    Keeley Niet meer actief

    Uhh wij hebben E35 per week en we komen altijd uit! (alleen nog geen kleintje, wel 2 honden..)
     
  13. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vind ik normale bedragen hoor.
     
  14. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.830
    1.303
    113
    Ik vind het ook niet gek :) Denk dat ik wel minstens hetzelfde kwijt ben.

    Wat je natuurlijk ook kunt doen is bij Albert de zware dingen laten komen en de rest in de buurt of op de markt halen. Vis en groente zijn daar vaak veel goedkoper.

    Wat verder ook goedkoper is, is om geen kant en klare dingen te kopen maar bijv zalm en bladerdeeg los en dan zelf iets fabriceren. Voorgesneden is ook altijd veel duurder.

    Wat betreft geen 2 keer hetzelfde eten achter elkaar: je kunt ook een deel invriezen en op een ander moment eten. Heb je toch het bulkvoordeel, maar hoef je het niet meteen de volgende dag te eten. Met pastasaus, nasi/bami etc gaat dat heel goed.
     
  15. mamaprinses

    mamaprinses Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    #55 mamaprinses, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
    meestal 100 euro per week, vaak zit ik er wel over heen (ivm 2 x een pak pamers en 1 x flesvoeding, 30 euro dus )
    Dat betekend dat ik boodschappen moet doen voor 70 euro?!
    Ik vind het echt knap van mensen om onder dat bedrag te blijven!!!
    Ik haal best veel dingen van het ES merk van de ah en eet ook wel macaroni soep etc 2 dagen achter elkaar maar nog kom ik 9 van de 10 keer er niet mee rond!!!
     
  16. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik vind het al knap dat je maar 70 euro kwijt bent aan boodschappen. hahaha

    Ik zal maar niet zeggen wat wij per maand kwijt zijn aan boodschappen. Maar daat komt wel bij kijken dat ik niet op aanbiedingen let. ( alleen kipfilet en gehakt) Gaat er hier door als een malle.
    En verder heel veel A merken en zo. Niet snel iets anders omdat wij niet beter weten ( Ook van thuis uit)

    Moet wel zeggen dat ik het HEEL knap vind van alle die er een sport van maken om zo goedkoop boodschappen te doen.
     
  17. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hier precies hetzelfde. Ik vind het lastig om van de 70 euro die overblijft dan ook nog dingen als wasmiddel, verzorgingsproducten ed te halen.
     
  18. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Wij doen voor 45 euro per week boodschappen we doen alle boodschappen bij de Aldi alleen het brood komt bij de bakker weg.
    Luiers koop ik maar 1x per maand dat is 11 euro voor een pak (kruidvat) flesvoeding krijgt Indy via de apotheek en wordt vergoed ivm koemelkallergie.
     
  19. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tussen de 400 en 500 euro per maand.. voor 6 man waarvan 2 volwassenen, 2 grote tieners, en 2 luiervretende wezentjes waarvan 1 flesvoeding krijgt.
    IN die 400/500 zit alles, dus luiers, waspoeder etc.
    Wij eten gezond, maar je word wel heel creatief met rundergehakt en kip.. kip vind ik dus helemaal niet duur, misschien scheelt het dat ik dat bij de poelier haal en dan nog geen 5 euro voor een kg kipfilet betaal.
    Er gaan liters melk doorheen per week, de nodige broden incl beleg want die tieners zijn bodemloze putten.. we hebben altijd lekkers in huis, altijd fris etc. Dus ik vind dat we het helemaal zo gek niet doen.
    Frisdrank + vlees + beleg + groente/fruit haal ik bij aldi/lidl. Mijn overige boodschappen bij de AH ( en ja, gewoon euroshopper, prima merk en veel producten zijn gewoon A-merk in andere verpakking) of Jumbo
     
  20. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier met z'n tweetjes tussen de gemiddeld 40 en 50 euro per week. Soms meer als er een kratje bier bij zit. En dan haal ik niet eens altijd huismerken. Ik denk dat wij voornamelijk besparen op frisdranken, chips en snoep want daar geven we allebei niet zo om.
     

Deel Deze Pagina