Wij hebben het verdeeld. Mijn ouders geven de cadeautjes (totaal 30euro voor Milou) zaterdagavond met sinterklaas. Mijn schoonouders ook 30 euro maar die geven het met kerst. Wij hebben voor haar een tafeltje en 2 stoeltjes gekocht van Ikea (dat zou ze toch krijgen) Daarnaast nog 30 euro aan kleine cadeautjes die ze verdeeld krijgt met sinterklaas en kerst.
Mijn ouders hebben gezegd "Wacht maar af" dus ik denk dat alle 3 de kleinkinderen gruwelijk verwend gaan worden. Heb al grote dozen zien staan en vermoed dat er Duplo in zal zitten.
Ik weet het niet, ik ben heel benieuwd. Dat soort dingen laat ik echt aan hen over hoor! Ik hoop wel dat ze iets hebben gekocht voor bij hen thuis, mijn moeder past namelijk 2 dagen op, dus net zo leuk als het daar kan blijven. Maar we vieren het morgen dus daarna zal ik het laten weten!
mijn schoon ouders doen niet aan Sinterklaas die doen alleen aan kerst(maar weet niet hoeveel er uitgegeven word) Mijn ouders doen aan allebei, en denk dat ze per kind ongeveer 50 euro kwijt is...voor de oudste iets meer. Ik heb voor mn dochter een mini laptop gekocht (150 euro) en dat is voor kerst en sinterklaas, voor kai allemaal kleine speeltjes. rond de 50 euro ongeveer.
opa en oma geven altijd veel cadeau's maar dat is nog een verrassing en mn schoonzus heeft voor mn meiden een tafel en 2 stoeltjes gekocht en nog zo'n leerzame hond van 35 euro voor danique en timberland schoentjes voor Luna! Wijzelf hebben 100 euro per kind uitgegeven. En we vieren ook kerst dus een echte verwenmaand voor mn meiden!
Die van Fisher Price van de Kruidvat? Die is nl echt leuk! Mijn man kwam er vorige week mee thuis voor Dewi en hij is echt superrrrleuk! Vooral de 'natuurgeluidjes' waar je ook voor kan kiezen Dus echt een tip ook voor andere mama's!
bij mijn schoonouders is het zo dat ma en ik samen voor ong 50 euro per kind kopen voor mijn neefjes en nichtje, en ma en schoonzus doen dat voor lars.daarnaast mogen ze daar 1x schoentje zetten. vorig jaar heb ik voor lars gewoon een aantal praktische dingen gevraagd (kleren, slaapzakje, voorleesboekjes) toen was het toch meer voor de neefjes dat hij ook wat kreeg. van ons krijgt hij 1 kado van 50 euro. van mijn ouders krijgt hij 1 "groot" kado van ong 20 euro en een paar schoenkadootjes. al met al word hij flink verwend vind ik zelf :-D
Ok dan reageer ik ook maar effe Wij zelf hebben nog van een bon van onze geboortelijst een caleidoscoop gekocht voor aan haar box. (maar die hangt er al) Verder een rammelaar, de kiekeboe speelbal van V-tech, een boxkleed en een knuffel. Van mijn mama (meter) krijgt ze twee badeendjes, een washandje met oortjes aan, een boek met geluiden en nog een rammelaar. Mijn schoonouders en peter hebben bijgelegd voor een hele leuke beer met frutseltjes aan, die geef ik samen met onze zaken af (ze is nog toch te jong om het goed te beseffen).
Het klinkt heel leuk, maar wat moet je er eigenlijk mee? Is het voor in de slaapkamer bedoeld ofzo? Wij vieren Sinterklaas met familie, iedereen krijgt een chocoladeletter, de kinderen allemaal 2 cadeautjes (die de ouders zelf kopen) en als de kinderen op bed liggen gaan wij dobbelen om cadeautjes. Ik verwacht ook niet dat Eva nog extra cadeautjes krijgt. Maar wat maakt het ook uit of en hoeveel kinderen krijgen? Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat Eva niet verwend wordt, ik vind het niet nodig.
Die hebben wij ook! Hij is echt super! Je kan ook kiezen welke tekeningetjes geprojecteerd worden. Het is echt een leuk ding Als we dat aanzetten weet Noortje dat ze moet gaan slapen
Sverre krijgt van mijn ouders een keukentje! Die was laatst bij Karwei in de aanbieding (weet niet precies meer hoeveel). Van mijn schoonouders krijgt hij ook iets maar geen idee wat. Hij krijgt van ons een stofzuiger (10 euro bij Kruidvat). Hij had vorige week een pannetjes-set in zijn schoen gekregen (6 euro). En ja, wij weten dat hij een jongen is!
Ja is ook leuk! Gisteren met zijn drietjes uit eten geweest en hij heeft gewoon anderhalf uur lief zitten spelen in zijn stoel, met zijn pannetjes.
Ik hoop dat oma de houten trein heeft gekocht voor onze meid En verder weet ik dat oma voor de kinders nog wat klein spul gekocht heeft maar geen idee van het bedrag. Nikki krijgt van ons weinig door het jaar heen, we bewaren het echt voor haar verjaardag en sinterklaas dus wij hebben zelf circa 75 euro uitgegeven. Mijn schoonouders zullen ook wel wat doen maar weet niet wat/hoeveel
Ik denk dat hij bij mijn schoonouders voor ongeveer 40 a 50 euro heeft gekregen. Vind ik zelf best veel. Mijn moeder heeft 2 cadeautjes gekocht, ik denk dat het samen voor iets van 10 euro zal zijn. Ik heb zelf wat kleine pakjes gewoon voor de leuk. Niet dat hij het al snapt ofzo maar ik ben zelf helemaal dol op sinterklaas dus ja... (geloof zo ongeveer zelf nog )