Bedrag van oma/opa's voor sinterklaas!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Secretstar, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb met mijn zoons verjaardag ook gevraagd om een bijdrage voor een goed doel. hij heeft al meer speelgoed dan hij mee kan spelen, en meer kado krijgen vind ik alleen maar vervelend, dan kun je nooit eens zelf wat kopen...
    en er zijn zoveel kindjes op de wereld die het slecht hebben, dus daar wat aan geven ipv onze verwende jongen vond ik wel mooi. Wel een kind gerelateerd doel dan, bv unicef of sos kinderdorpen.

maar hij is zelf ook niet verwaarloosd hoor... familie, wijzelf en wat goede vrienden hebben wat gegeven toen hij een werd. ik geef zelf liever door het jaar als het beter uitkomt. hij was net jarig geweest dus met de sint alleen een klein kadootje. van de zomer vind ik het leuk weer eens wat groters te geven, iets echt zomers bv een schommel of zandbak. dan heeft hij er ook echt iets aan, dus niet nu verplicht geven omdat het de tijd van het jaar is...

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Je hebt helemaal gelijk... Jelle heeft met Sinterklaas zo'n magnetisch tekenbordje gekregen... Was €1.95 bij de Zeeman, en hij loopt er al 3 dagen mee rond te slepen... En maar tekenen... :) :)

Voor de rest is hij weer schandalig verwend en ik heb dan ook enkele dingen naar boven gelegd, die krijgt hij over een poosje wel als hij op al dit nieuws is uitgekeken...

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Dat doe ik ook! Werkt prima en zo heb je nog eens iets leuks te geven.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ook mijn zoontje is enorm verwend.
    Met Sinterklaas en verjaardag verwennen we hem.
    Met kerst doen wij daarentegen niets.
    Zowel ouders als schoonouders hebben, naar schatting, dik 100 Euro uitgegeven aan hem.

Tot nu toe is hij nog het meest blij met zijn TIcTac -dvd, en ja die moet iedere ochtend aan... :rolleyes:
    Een aantal gekregen kado's zet ik ook weg, van de lente komt dat wel weer.

5. Niet meer actief

Bij ons krijgen alle kleinkinderen (Dus ikzelf) €250 voor kerst van mijn opa en oma. De achterkleinkinderen krijgen cadeautjes.

Met sinterklaas doen we meestal wat kleine cadeautjes voor elkaar en de kinderen krijgen een heleboel meer ;) .

Deel Deze Pagina