Ook ons idee. Wat is er mis met een hapje eten, ouderwets bowlen en dan op stap Laatst was de vrijgezellentrip van mijn schoonzus een weekendje ibiza... Belachelijk
Ik trek echt een grens bij 100,- want dat is vaak al 2x (vrijgezellenfeest bruid en bruidegom). En dan is er nog het kado op de dag zelf. Dan ben je als stel al snel rond de 300,- kwijt. Dat is voor ons gezin een midweekje weg. Doe ik veel liever
ja ja dat krijg je met al die films a la The Hangover. Moet allemaal geëvenaard worden. Belachelijk idd.
Ik vind dit wel een heel interessant topic, daar ik 2 vrijgezellenfeesten te regelen heb voor in mei. De bedragen á 150 euro vind ik ook echt niet normaal, en ik weet dat het bruidspaar dit ook absoluut niet wil verlangen van hun vrienden. Ik zou graag de vraag eens omdraaien: Wat zouden jullie bereid zijn uit te geven voor een programma van 2 workshops en dineren? Qua tijd zouden we dan bezig zijn van 13-17:30 met de workshops en het diner is van 18:00-22:00. Ik kom hiermee op +/- 75,- en dan is de bruid kostenloos. Zouden jullie dat reeel vinden?
Snap je vraag hoor , maar die wil ik eigenlijk gewoon voor zijn. Ik weet wat de bruid wil en ik heb met haar wel e.e.a besproken qua financien. Ik zit er niet op te wachten een plan nog 10x te moeten aanpassen eerlijk gezegd, omdat geld altijd een dingetje zal zijn... Bedoel 75,- is alsnog een bedrag wat best fors is natuurlijk, zeker als jij en partner allebei gaan. Maargoed. Ik was gewoon benieuwd!
Persoonlijk vind ik dat een prima prijs! Ik vind het heel knap dat er mensen zijn die voor 50 euro een hele dag kunnen volplannen incl eten/drinken.
Mijn zus kreeg een BBQ in de tuin, en daarna stappen op onze kosten. Waren 40,- pp kwijt. En hebben een hele hoop lol gehad! Kwam mede door de flessen huiswijn...... Dus zo slecht heb je het wrs niet gedaan
Wow wat een hoog bedrag. Ik zou het niet kunnen Betalen. Natuurlijk kun je makkelijk op dit bedrag komen, maat het kan ook echt voor veel minder Je moet daarnaast ook nog naar de bruiloft zelf. Kleding, cadeau, reiskosten. Als je beide dan ook nog een vrijgezellenfeest hebt ala 150 euro ben je aan een dag al 300 kwijt.
Ik vind rond de 100 euro wel de max. eigenlijk.. Ligt ook aan wat je gaat doen natuurlijk.. Maar met lunch, activiteit, diner + stappen ben je dat wel ongeveer kwijt, omdat ze vrijgezel ook kosteloos gesteld moet worden.. 150 euro zou ik ook te gek vinden, dan zou ik toch eens dringend overleggen of het niet iets goedkoper kan.. Ik weet trouwens niet beter dat er van te voren een beetje afgestemd wordt hoeveel het mag gaan kosten voordat er iets gepland wordt.. Dat vind ik ook wel zo netjes, je kan niet in ieders portemonnee kijken..
Hier eerst iedereen naar mij persoonlijk laten appen wat ze maximaal uit wilden geven en dat was van 100 tot aan 300 (!) euro... Wij gaan dus voor 100 euro en daar moeten we het voor doen... Gaat lukken hoor
Ik vind het vrij veel. In onze vriendengroep is 75,- normaal bij de dames (incl de kosten voor de bruid). De mannen zijn meestal iets meer kwijt maar die gaan ook niet over de 100,- heen. Deze bedragen zijn all in en ik vind het meer dan genoeg. In het jaar dat wij trouwden, trouwden er nog drie meer. Wordt het toch een duur grapje!
Ik zou er nog geen 50 euro aan uitgeven. Maar goed in heb een hekel aan deze onzin en zou het zelf nooit willen. Je bent al jaren geen vrijgezel meer dus waarom nu in eens een feestje? Een leuke dag met vriendinnen kan ik ook gewoon doen... Maar goed dat ben ik ik zou not amused zijn als ik zoiets geregeld kreeg
Ik vind het belachelijk veel. Wij hebben in april vrijgezellendag van een goede vriendin. We gaan een high tea organiseren, waarbij iedereen wat meeneemt (zijn met 20 dames). Daarna gaan we een libdup opnemen, dit is ongeveer 400 euro totaal, en daarna eten met zn allen. Willen proberen niet boven de 75 euro uit te komen.
Jee dat is wel erg veel 150,-. Het moet ook leuk blijven toch? Ik vind zo rond de 50,- normaal voor zoiets. Je hebt ook nog de kosten voor de kleren, het kado op de bruiloft ed.