bedrag vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door Supi, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het absurde bedragen, maar ik heb ook helemaal niets met vrijgezellenfeesten, dus ik kijk er bevooroordeeld tegenaan. :)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh, ik was alweer spuit elf zie ik nu. :p

Goed dat je eerlijk geweest bent, vervelend van die mail zeg. De bruiloft wordt vast heel gezellig, veel plezier alvast. :)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Tussen de 50 en 75 euro. Vind dat het wel waard om een vriend/vriendin een onvergetelijke dag te geven.

Meestal is het onbeperkt drinken, wat eten en een stripper. Gek pakje voor de vrijgezel :)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    +1
    Ik zou niet eens willen dat er 1 georganiseerd werd, laat staan voor dit soort bedragen. Is voor ons ook bijna een weekbudget aan huishoudgeld.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @TS: sowieso is er niets aan als je niemand kent, buiten het bruidspaar.
    Ben een keertje (alleen) naar een bruiloft geweest waar ik ook niemand kende. Natuurlijk kun je her en der een praatje maken, maar echt gezellig werd het toch helemaal niet. Mensen stonden niet echt open voor kennismaking, jammer.

6. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    #86 ShineBright, 13 mei 2015
    Laatst bewerkt: 13 mei 2015
    Ik vind het bedrag nog aan de lage kant ook. Je zit al gauw aan een bedrag van 100 euro en meer. Maar dat ligt aan de dagplanning uiteraard.
    Toen mijn beste vriendin ging trouwen was het 150 euro voor haar vrijgezellenfeest en dan inderdaad nog geld in de envelop bij de bruiloft.
    Tuurlijk is het niet voor iedereen te betalen maar dan zou je dat ook gewoon eerlijk kunnen zeggen en dan ga je gewoon niet mee.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Daar kunnen jullie toch niks aan doen? Je meldt je nu netjes af, dat is je goed recht. Groot gelijk, bruiloften zijn zo niet meer te betalen. Vorig jaar is een groot deel van ons spaargeld opgegaan aan bruiloften en de "bijbehorende" feestjes.

Ik weet nog dat mijn man een vrijgezellenfeest had van €200,- incl. Overnachting. :$ Mijn man heeft zich toen ook afgemeld. Kregen we ook botte reacties op. Dat hij dat eerder had moeten zeggen. Ja maar toen wisten we niets over de kosten. De heren hebben toen overigens nog flink moeten bijbetalen ook ivm de hoge drankkosten. Dat heeft naar mijn idee niets met een vrijgezellenfeest te maken hoor.

Deel Deze Pagina