aaaarg wc blokjes

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Echt...dat ik nog eens een topic over wc blokjes zou openen;)
    Enfin, inmiddels zit mijn frustratie zo hoog dat ik een oplossing wil. Al die blokjes lopen leeg hier. Heb al verschillende merken gehad...is dit alleen bij mij...welke gebruiken jullie.

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Herken je probleem niet, maar bij het lezen van je topic kreeg ik een lach op mijn gezicht dus bedankt daarvoor hihi!!

Hoop dat je iemand vind die de "oplossing" heeft

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oh nee hoor ligt niet aan jou!
    hier zijn ze ook zo leeg/op..
    heb het idee dat hoe duurder ze zijn hoe korter ze mee gaan..
    ik koop meestal ergens een huismerk of bij action maakt toch allemaal niks uit

4. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Hihi ik moest lachen toen ik dit topic opende maar mijn frustratie over wc blokjes is exact andersom! Ik heb dat geen een blokje wat ik tot nu toe heb geprobeerd, goed past op de wc. In die zin dat het water er precies langs heen loopt in plaats van dat er een sopje in de pot komt.. Bij mij drogen de wc blokjes dan ook op/ worden hard in plaats van dat ze leeg zijn.. :p

5. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    herkenbaar!
    Wij hebben nu die muscle dingen die je aan de pot 'plakt'. Ruiken lekker, gaan ook wat langer mee. Maar is weer lastig schoonmaken en als je ze op de verkeerde plek plakt dan spettert het water terug op de wc bril...
    Wat ik ook een poos gedaan heb is gewoon een luchtverfrisser in de ruimte zetten. En regelmatig de wc poetsen :D

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb ze van de brise en geen problemen.

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier geen last van, heb nu een harpic blok maar normaal die van Brise dacht ik.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ook zo'n plakblok.

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De echte ouderwetse blokjes zullen vast niet leeglopen :D. Maar herken het probleem met vloeibaar (wc eend).

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lang leve Fresh Discs!

Bijgevoegde bestanden:

11. tuc

tuc Niet meer actief

haha nou de wc poets ik elke dag, maar door zo'n blokje gaat er dus elke spoelbeurt zo'n fris laagje doorheen. Maar gisteravond een nieuwe opgehangen en vanochtend een hele grote groene plas in de wc en blokje al 3/4 leeg.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    blijft je wc niet lekken ofzo, na het doortrekken?

13. tuc

tuc Niet meer actief

Niet dat ik weet...tenminste zie geen water meer komen ofzo

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Idd de fresh discs 😊

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier ook mister muscle!! Echt ideaal, je hoeft ook nergens met je handen aan te zitten, dat vind ik toch zo smerig met wc blokjes ;)

16. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb ook die plak dingen. Op zich fijn, behalve als ze spetteren over de rand! Maar ik herken je frustratie!

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ik vind ze ook echt een uitkomst!!! met die andere dingen gingen mijn kinderen ook spelen, deze laten ze met rust. Ik doe ze wel altijd savonds erop want ze gaan veel langer mee als ze eerst een beetje indrogen, plakken ze beter, anders zijn ze soms al met een paar dagen weg.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik herken het probleem niet, maar heb dan ook geen wc blokjes. Heb ze wel gehad, maar heb niet het idee dat het ook maar iets doet. Gewoon het toilet schoon houden en klaar. Ik zie echt het verschil niet met wel of geen blokje, behalve dat ik die blokjes vieze dingen vind om te verwisselen :$ Bevalt zonder dus prima.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb de goedkoopste vd action nou die doen het al ruim 3 maand en nog vol!

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik koop altijd random verschillende omdat ik exact hetzelfde probleem heb. Als ik er aan denk (bij de Action, Zeeman of Lidl of iets) grijp ik gewoon een handjevol mee. Het werkt allemaal net wel/net niet. Mij om het even, ik poets sowieso die wc wel want mijn reukvermogen is te verknipt geraakt sinds de zwangerschap. Ik ruik helaas alles heel sterk, dus liever even een wc-eend met borstel erdoor naast de toiletblokjes, luchtverfrissers en brise-stopcontact-dingetjes ;)

Deel Deze Pagina