met hem vedriet zonder hem verdriet weet t niet meer

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door channa, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik kan niet zonder hemm maar ook niet met hem hij heeft zoveeel problemen dat ie vaak depressief is ( momenten ) of aggressief en door dat wordt ik zo vedrietig..maar blijf ik bij um weg voel ik me ook klote en lig ik elke avond te huilen..ben ook gewoon zo moe aan t einde van de dag...:(

2. Irenelente

Irenelente Nieuw lid

16 jun 2008
    3
    0
    0
    Landgraaf
    Hoi Channa en haar beebje!

Teveel stress is niet goed voor jou, maar ook niet voor je kleintje.
    Ik begrijp heel goed in welke situatie jij je nu bevindt, ik heb kort geleden in het zelfde schuitje gezeten. Heb er echter voor gekozen het alleen verder te doen. Dit was een hele bewuste keuze, steunend op de hulp van mijn familie.

Geef je koppie de tijd en de rust om uit te vinden wat het beste is voor jou en het beebje. Af en toe huilen is te verwijten aan onze hormoonspiegel, maar het hoeft niet iedere avond. Je moet nu gaan genieten!

Sterkte!
    Liefs, Irene

3. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik kan me eerdere posts herinneren van jou over je partner, deze zijn niet altijd positief, klopt dat? Het is denk ik niet dat je niet KAN leven zonder hem maar dat je dat niet WILT. Je bent immers alleen de wereld ingekomen ;) en je kan het uitstekend redden zonder een man als het moet.
    Misschien relatietherapie een optie? De meeste mannen reageren goed op als je hen een aantal weken links laat liggen onder het mom van 'je weet niet wat je hebt tot het moment dat je het kwijtraakt'. Als het echte liefde is, komt ie terug, zo niet, dan weet je meteen wat je aan hem hebt...

4. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    neee klopt rainbow...en dat heb k al un keer gedaan en dan komt ie ook wel op hangende pootjes terug mr die dagen dat ik jum niet zie heb k r wel vedriet van...nou ben ik ook wel erg emotioneel tijdens deze zwangerschapp..en kan weinig hebben ..

5. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    wens je veel sterkte toe

6. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Channa, ik ken je probleem.

mijn vriend wordt vaak agressief als we een woordenwisseling hebben.
    het resultaat is dan dat ik bij 30graden rondloop in een trui om de gevolgen van de ruzie te verbergen...

Gisteren is het weer gebeurd, en ik denk er nu ook aan om alleen verder te gaan.
    Alhoewel het echt niet simpel is.

Mijn ouders weten niets van wat er allemaal gebeurd, en durf het hen ook niet te vertellen.
    Dit weekend moet ik alweer een smoesje verzinnen om niet naar daar te hoeven gaan, zodat ze de sporen van de ruzie niet zouden opmerken.
    want dit keer helpen lange mouwen niet, ook mijn nek en hals zitten vol blauwe plekken.

Ik begrijp dat het moeilijk is, maar je moet doen wat je denkt dat voor jou en je beebje het beste is.

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik snap dat jullie heel veel van je ventje houden, maar soms moet je grenzen stellen!. Bedenk wat je over 5 jaar wilt (dat helpt mij altijd). Wil je met deze man zijn zoals het gaat, wil je met een andere man 100% gelukkig zijn.. Daar moet je nu al beslissingen voor nemen. Als je een ander wilt ontmoeten zul je eerst door een zware tijd moeten gaan (afstand nemen van deze man) maar anders kom je er nooit.

Succes met jullie keuzes, je hebt het echt zelf in de hand en zoals ik het hier lees zijn jullie meer waard!

Jooze

8. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    dorientje, jij moet echt van die man af! Je bent potverdorie ook nog eens zwanger en dan neemt hij je zo te grazen! Wat als er iets met je ongeboren kind gebeurt? Mijn suggestie aan jou is: licht je vrienden en fam in, zij houden van jou en zullen je altijd helpen. Hij is t niet waard om voor te liegen.

Wat ik me afvraag als een vrouw zegt 'ik hou van hem' is: waar hou je dan van? van iemand die je zo veel pijn doet (emotioneel of fysiek)? Hou je van iemand die je zoveel verdriet doet? Dan vraag ik mij af 'hou je wel van jezelf?' want als je echt van jezelf houdt, dan tolereer je dit niet en schop je hem eruit (of ga je zelf weg).

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Dorientje, ik zou ook niet bij deze man blijven. Als hij jou mishandelt, is dat al ENORM fout slecht, misdadig en vreselijk, maar wat als hij het straks ook bij jullie kindje doet? Dit is echt niet te accepteren! Je verdient veel beter!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dorientje, ga weg bij die man! Ik ben met bovenbuurvrouwen mee eens!

En TS, als je nieet meer aan kan moet je ook even weggaan of zo, dat zou ik ook doen hoor.

Sterkte meiden.

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh dorientje meisje dat moet je echt niet accepteren... ga weg... een man die zijn vrouw slaat of wat dan ook is je liefde niet waard...
    nu slaat hij jou terwijl je zwanger ben, wil je dat je kindje met zo'n man opgroeit? straks is je kindje ook de klos en gebeuren er de grootste ongelukken

kies voor jezelf en je kindje...

12. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mijn mond valt open van verbazing als ik het bovenstaande lees. Ik word boos en snap niet dat jullie je dit laten aandoen, maar nota bene ook nog eens jullie kids.. :cry:

@dorientje: Ook ik heb zo'n loser gehad en hield mezelf voor de gek, dat het wel allemaal meeviel. Dat ik van hem hield. Ik ben op een dag vertrokken naar mijn ouders die ik op een gegeven moment op de hoogte heb gebracht van de rotzooi die bij mij thuis gaande was. Ik bleek sterker dan dat ik dacht! Ik had een oerkracht wat wilde dat ik op eigen benen kon staan en mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde terugkreeg. Deze was namelijk helemaal aan gort geslagen (letterlijk) door mijn ex. Maar bij jouw is een kind in het spel. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig vraag ik me af. Toon je verantwoordelijkheden en maak dat je wegkomt. Ik spreek dan misschien wel hard, maar ik word een beetje boos op jouw omdat je jezelf dit laat aandoen. Als het eenmaal te laat is, dan vergeef je jezelf dit nooit meer. En met te laat bedoel ik dat jij dood bent of dat je kind overlijd in jouw buik! Geloof me, deze mannen kunnen ver gaan hoor, ik kan het weten!

@ TS: Ook voor jouw geld hetzelfde. Ik las net ook nog eens dat je vriend bij zijn ex was blijven slapen? Hij is agressief tijdens depressieve buien? Hoever laat jij het komen?

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    channa , denk aub heel goed na over wat je wil zeker nu je in verwachting bent ! Heb je eerdere verhaal over sensation ook gelezen en eerlijk gezegd zou ik het wel weten wat ik zou doen .
    Denk ook na over hoe het zal zijn als de kleine er eenmaal is , wil je dan nog door gaan zo ?

sterkte ermee !

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    pff nu lees ik dit ook na je sensation verhaal en nu word myn vermoeden nog eens bevestigd ook...

Ik snap niet dat je zo weinig zelfrespect heb meid! niet om jou aan te vallen want ik zie in myn omgeving ook vaak dit soort gevallen en blijkbaar is het voor bepaalde mensen moeilijk afstand te doen van iemand waar niet mee te leven valt..

ik wil je ook niet bang maken maar een kennis heeft idem dito meegemaakt, ook een agressieve vent, toch gebleven ondanks de zwangerschap, en het kindje zit nu in een pleeggezin...
    met zo'n vent zou ik maar heel hard uitkyken...
    en wegwezen..en wat meer zelfrespect voor jezelf tonen!

En het belangrijkste denk aan je kleine kindje in je buik! die is het belangrijkste, en niet je vent!

15. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    dat is ook nou juist het probleem. Mensen zijn bang om 'alleen' verder te gaan, maar wat is alleen? Het lijkt net of 'alleen zijn', meteen alleen is als er geen partner in je leven is. Ben je dan alleen? Ik vind van niet. Je bent nooit alleen. Mensen leven liever ongelukkig met een slechte partner dan gelukkig zonder slechte partner (ik doe het voor de kinderen - nou je doet ze absoluut geen plezier daarmee hoor).

Net als dat mensen altijd roepen 'een tweeouder gezin is beter voor een kind' ja, een tweeouder gezin met twee goede ouders die respect en liefde voor elkaar hebben. Toch zien mensen liever een gezin met twee ouders aan t hoofd waarvan de relatie klote is, dan één goede ouder aan kop van een gezin waar het geweldig mee gaat.

Hetgeen je afstand van doet, Channa, is een waardeloze vent die geen goed voorbeeld is voor opgroeiende en kopierende kinderen. Is daar zo moeilijk afstand van te doen? En als je argument is 'ik hou van hem', kun je mij vertellen: waar hou je dan van?

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dorientje wat nou als hij straks als je kleine er is zijn dochter gaat slaan?
    Buiten het feit dat hij nooit en dan ook echt nooit jouw zou mogen slaan kan hij het straks ook op je dochter gaan bot vieren.

Ik snap dat je in een moeilijk pakket zit omdat je buiten alles ook nog zwanger bent maar dit is onacceptabel.

Heel erg veel sterkte en doe er wat aan meid want het kan heel verkeerd aflopen.

17. mama24ellepel

17 jul 2008
    6
    0
    0
    Nou zo werkt dat helaas niet altijd ben 3 weken weggegaan, 3 dagen terug en alles begint weer van voor af aan.
    Ik kan ook niet met hem maar ook niet zonder hem dan mis ik hem maar wat mis ikdan al die ellende moet niet op kunnen wegen tegen die warmte die ik zo nu en dan krijg maar toch gebeurt het.
    Ik ga na blijf van me lijf toe anders raak ik me kindje kwijt dr is teveel gebeurt.

Groetjes Elly

18. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    dan vraag ik me af hoeveel contact je met hem had in die 3 weken dat je weg was, want het gaat juist om het geen contact hebben in de tijd dat je weg bent, anders heb je niks aan deze methode.

Dat je in een blijf van mijn lijf huis moet gaan, doet me vermoeden dat het een gewelddadige relatie is? In zo'n geval zal er NOOIT wat veranderen (als je de cijfers/statistieken bekijkt).
    Ik wens je in ieder geval héél veel succes, sterkte toe, voor jou en je kindje.

19. mama24ellepel

17 jul 2008
    6
    0
    0

Dat was idd mijn fout had geen contact met hem moeten zoeken ben nog geen week terug en alles is weer bij het oude.
    Ik ben weer een stukvuil en hij verdraait alles, spanning is om te snijden word er helemaal gek van,

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hem mist hoor. Ik denk dat het veel dieper gaat dan dat, dat het meer een persoonlijkheidsding is, een conflict met jezelf waar je in verkeert. En dat is een heel bekend verschijnsel bij vrouwen die worden mishandeld. Het is een hele moeilijke kwestie en het zal heel lastig worden om zelf de stap te zetten voorgoed bij hem weg te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat je ergens niet weet dat dat wel het beste is. Zeker voor je kindje!

Deel Deze Pagina