Haai haai! Ik hoop dat iemand mij opweg kan helpen hier Ik heb een leuk bedrijfs plan om als ZZper aan de slag te gaan om weer een toekomst op te bouwen voor mij en de kleine. Nu heb ik daar een locatie voor nodig. Ik wil het pand graag huren voor 1 jaar met daarna overgang tot koop indien het goed loopt. Maar wat is realistisch? Er is recent een soort gelijk pand verkocht onder de 90.000 Dit pand staat tekoop voor 99.000 Stel ik betaal 500/700 huur per maand Wat is dan een mooie koopsom om te bieden voor na dit jaar? Kan ik de huurkosten daar eningsinds aftrekken? Of is dat niet redelijk?
Bedrijfspanden worden heel moeilijk gefinancierd zijn omdat de waarde vaak enorm keldert, tenzij het een grachten pandje is ik zou huren om te starten en als het goed loopt kijken naar een woning met bedrijfsruimte los van het huis. waardevaster, makkelijker in hypotheek en praktisch met kinderen. Maar goed, dat moet je maar willen en kunnen met je werk Gaat denk ik een hoop gebeuren qua geld komend jaar, nu zou ik zeggen 87.500 is mooi bod, 90.000 zou niet verkeerd zijn om op uit te komen.
We zagen dat je inmiddels al een nieuw topic hebt geopend. Dan doen wij deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl