even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AngelSterre, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Hoi hoi
    ik ben Angela 33 jaar en ik woon in flevoland :)
    Al vanaf dat ik een klein meisje was wist ik al, ik wil mamma worden.
    Tja en dan ben je 33 en nog steeds geen moeder. Iedereen om me heen heeft inmiddels kinderen of is zwanger in een poep en een scheet lijkt wel. Maar hier wil het maar niet lukken.
    Anderhalf jaar geleden kreeg ik te horen dat ik diabetes heb. type 1/2 is niet duidelijk nog. Toen ik de huisarts vroeg wat dat betekende voor onze kinderwens was dat allemaal geen probleem volgens hem. Ik werd met tabletten naar huis gestuurd. Maar na een half jaar toch nog eens over onze kinderwens begonnen. We probeerden het al 3 jaar zonder succes en ook in een eerdere relatie al 4 jaar geprobeerd dus toch de gang naar de dokter gemaakt.
    Gelukkig werden we meteen doorgestuurd naar een gyneacoloog alwaar we te horen kregen dat ik absoluut echt niet zwanger mocht raken met de medicijnen die ik slikte. SLIK dat was schrikken en veel vragen natuurlijk waarom staat zoiets niet in de bijsluiter? en waarom zei de huisarts dat zwanger raken geen probleem was?

Ik moest over op insuline spuiten en pas als m'n waarden binnen het redelijke waren mocht ik terug komen. Wel kreeg ik een echo waarop te zien was dat ik een eisprong gehad had of dat het eraan zat te komen... Alleen mochten we dus ineens niet meer proberen om zwanger te raken. De sperma-kwaliteit van m'n partner is onderzocht en hoewel iets verminderde kwaliteit zeker niet onmogelijk om zwanger te raken. Mja daar hebben we nu ff niks aan.
    Het advies was om een temperatuur curve te maken om te kijken of ik een regelmatige cyclus heb en de eisprong te kunnen markeren.. Tja ik ben best wel regelmatig het verschilt soms 1 of 2 dagen. Maar goed temperaturen dus. Iedere ochtend, ik probeer het maar mijn normale temp is +- 34 graden.. en zeer regelmatig lager dan dat waardoor het niet te meten is. Rondom de 14e cyclus-dag is m'n temp rond de 34,6 dus dat zal dan wel de eisprong zijn gaan we vanuit.

Inmiddels is de diabetes dusdanig onder controle dat zwanger raken geen enorm risico meer geeft maarja spontaan zwanger raken ik geloof er niet meer in.
    Helaas nog even wachten voor we de medische malle molen in gaan want ik ga in mei eerst over op een insuline pomp om de diabetes al voor een zwangerschap onder controle te hebben en houden.
    Hopelijk hebben we hier voor het eind van het jaar de eerste positieve test in handen:)

2. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Jeetje meid, wat een lastige weg al! Ik hoop dat je waardes snel goed genoeg zijn om zwanger te mogen raken en dat dit dan ook snel mag lukken voor jullie! Veel succes!

3. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Meis ik wens je heel veel succes toe en ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben :)

Deel Deze Pagina