Eens een vreemdganger altijd een vreemdganger?

Discussion in 'De lounge' started by jessy77, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Wat vinden jullie?

Groetjes jessy

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Niet mee eens.
    Plus het ligt er ook aan wat men onder vreemdgaan verstaat.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

niet mee eens, mijn man is 1 keer vreemdgegaan, toen ging het heel slecht tussen ons, hij had er oprecht zoveel spijt van en dat geloofde ik ook. we hebben daarna een jaar relatietherapie gehad, ik weet zeker dat ie het nooit weer zou doen, we hebben nu geleerd te communiceren en dat deden we toen niet, dus in mijn geval, niet mee eens ;)

4. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,872
    5,149
    113
    Home
    als mijn man vreemd zou gaan zou ik er meteen mee stoppen
    ik zou hem waarschijnlijk nooit meer voor de 100% vertrouwen.

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mee eens

6. 2bb

2bb Niet meer actief

Nee niet mee eens: mensen, gedrag en situaties kunnen veranderen. Ik heb dit bij én mijn vader gezien én mijn vriend (de laatste heeft mij overigens nooit belazerd maar wel zijn ex-vriendinnen) gezien.

groetjes

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Oneens..

Mijn vriend ging bij al zijn exxen vreemd.. maar weet 100% zeker dat hij dat niet bij mij doet...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee... maar ik zou iemand nooit meer volledig vertrouwen en als het vertrouwen weg is is er denk ik ook geen sprake meer van een oprechte goede relatie...

En ik wil zelf ook niet in onzekerheid leven dat het ooit eens weer kan gebeuren...

9. Maia

Maia Niet meer actief

niet mee eens.

Ik ben in mijn oude relatie vreemdgegaan, maar daar zat al helemaal iets niet goed en ik voelde me er niet meer fijn dus ik heb het wat later ook uitgemaakt.

En ik ben nu met mijn huidige man getrouwd en ik heb er de afgelopen 3 jaar nog niet eens over gedacht om vreemd te gaan. Alles zit goed. Trouwens, juist omdat hier alles goed zit kan ik het er met hem over praten als ik het even minder vind gaan (of andersom). Dat kon in mijn vorige relatie niet. Fout, maar ja, daarom heb ik het uiteindelijk ook beeïndigd.

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Niet mee eens

11. Writer

Writer Niet meer actief

ik snap niet waarom mensen gewoon niet uit mekaar gaan , maar liever vreemd gaan? :( je beschadigd zelfvertrouwen van andere en maakt heel wat kapot bij andere , hoe slecht andere ook was , je maakt het allen maar erger op deze manier

eens een vreemdganger , tja ik weet niet , denk ligt ook hun partner hoe reageert en hoe sterk hij'/zij is , als vreemdganger denk daar kom ik makkelijk vanaf , kans groot dat nog eens gebeurd

maar ja ik zal ook nooit meer 100% vertrouwen hebben ,dan gaat het zowizo niet

gelukkig heb ik geen ervaring mee , maar ik hoor van meer mensen die zeggen als dat gebeurd gelijk klaar en uit en toch doen ze dat niet

12. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    helemaal mee eens.
    Ik denk ook dat diegene die zeggen dat het ze is gebeurd en het nooit meer zal gebeuren, hopen dat het zo is, maar ik weet zeker dat het weer kan gebeuren,Wat niet wil zeggen dat elke vreemdganger een vreemdganger blijft als bv de relatie veel beter is geworden of wat dan ook.Maar de potentie blijft er zeker!

13. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    struisvogelpolitiek ;)
    Hoe kan je dat 100% weten?zeker als hij het al meerdere malen heeft gedaan.

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik geef ze geen kans, eenmaal vreemdgegaan betekend uit de deur ermee dus, eens een vreemdganger en ik schop ze uit mijn leven.. heel simpel als iemand geen respect voor mij en zijn gezin kan hebben dan zal die dat nooit (genoeg) hebben....

Ik snap vrouwen niet die dit hunzelf aan laten doen eigenlijk, wat zegt dat over jezelf?

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeelemaal mee eens... Als je niet meer happy bent in een relatie, zet er dan een punt achter en ga niet vreemd... Das geen oplossing!
    En idd als het zo makkelijk gaat.. is de kans groot dat het heel snel weer zo gaat...

Een slechte relatie is geen excuus voor vreemdgaan... Voor vreemdgaan is trouwens geen enkel excuus...

Vreemdgaan is hier vertrekken om nooit meer terug te keren!

16. mymiracle

speak for yourself, mijn man is 1 keer vreemdgegaan en er was op dat moment inderdaad veel mis met mijn eigenwaarde en onze relatie, we zijn een jaar uit elkaar geweest en hebben in dat jaar relatietherapie gehad en er de schouders weer onder gezet en oa leren communiceren met elkaar, want daar zat het hem in bij ons.

dat ik hem weer een kans heb gegeven zegt meer over mijn vechtlust en ook de capaciteit om mijn eigen aandeel daarin te zien dan over mijn eigenwaarde, doet ie het weer, dan is het over en uit, uiteraard!

17. mymiracle

dubbel gepost

18. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

Jan 9, 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    mijn vriend ging ook bij al zijn exen vreemd maar weet 100% zeker dat hij dat bij mij niet zou doen..

en ALS hij het zou doen zou ik ook stoppen met de relatie want dat vertrouwen komt nooit meer goed
    en zonder vertrouwen heb je gewoon niks.

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Absoluut oneens......

Ik ben zelf eens vreemdgegaan, vind het héél erg... Was altijd iemand die echt een schurfthekel had aan vreemdgaan en kon het ook echt niet begrijpen.
    Totdat ik mijn vriend bijna nooit meer zag, alleen snachts, we werkten beide zon 110 uur in de week op een andere locatie, met andere collegas etc. En ben toen gevoelens gaan krijgen voor een collega. Ben met hem vreemdgegaan........ Maar toen ik gestopt was met werken, werkte mijn vriend nog wel maar zag ik hem veel en veel meer, en ook mijn ex-collegas.. En toen was ik ineens helemaal afgeknapt op die gozer, irriteerde me zelfs aan hem....... Het was bij mij echt de liefde die hij me gaf, die ik op dat moment van mijn eigen vriend miste....
    Héél erg hoor, schaam me er ook voor, gelukkig ben ik hier lekker anoniem. ;)
    Ik wilde het niet tegen mijn vriend vertellen, maar t maakte me echt gek, dus heb het vorig jaar tegen hem verteld en hij was heel erg boos, maar heeft het me wel vergeven... Géén haar op mn hoofd die er nog eens overna denkt om het nog eens te doen! Never! =;

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind sommige reacties wel heel erg zwart/wit moet ik zeggen... :(

Share This Page