elke dag hetzelfde, wat moet ik aan!

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ja dames en zoals elke ochtend HET dilemma:) wat trekken we aan vandaag?

word het de spijkerbroek, hippe slobbertrui/vest, sneakers
    of de skinny met strak shirt en colbert en korte laarsjes
    of toch die nieuwe kokerrok met pumps?

echt ik ben zon twijfelkont daarmee...:) weet om half 9 nog niet wat mn stemming is vandaag en daarbij kan die binnen 30 sec omgedraaid worden:p ben ik er eindelijk uit, blijkt het toch te warm, te koud, te netjes, toch niet praktisch om de douche uit te soppen of te casual voor dat ik plotseling toch even naar de zaak moet om wat te doen voor mn man wat eigenlijk niet zou hoeven.
    dus zo ook vandaag... sta ik weer...

herkenbaar of zijn jullie makkelijk daarin?

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik ben geen twijfelkont haha. Ik weet de avond van tevoren al wat ik de volgende dag ga aantrekken en dat leg ik klaar.

De 4 dagen dat ik werk ga ik voor de jurkjes/kokerrokjes/leuke jasjes en hakken. Op woensdag en het weekend een spijkerbroek met een truitje (behalve als we ''uit gaan 's avonds dan'')

Ik heb het zelden te koud of te warm. Ik let namelijk ook wel op het weerbericht en ik heb veel kleding waar ik een jasje of vestje over kan aandoen.

Ik herken het dus niet maar ik kan het mij wel voorstellen. Met andere dingen kan ik uren twijfelen ;)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb eigenlijk 2 staten qua kleding: thuis of uit.

Wanneer ik naar buiten ga kleed ik me netjes aan. Blijf ik binnen, pak ik een slobberbroek en een oud vaal shirt met gaatjes die ik maar niet weggooi omdat hij zo oud en vertrouwd zit.

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hier heb ik voornamelijk last van bij seizoenswisselingen. Ik zeg laagjes, dan kan je altijd nog wat uittrekken als je het warm hebt.

Heb trouwens ook vaak dat de kleding nog gestreken moet worden, als ik eindelijk bedacht heb wat ik aan moet. ;)

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik draag altijd jeans, dus daar is geen twijfel over. Op de dagen dat ik werk leg ik 's avonds mijn kleren klaar. En in het weekend trek ik vaak iets uit de kast.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nou was er redelijk snel uit voor vandaag

skinny met zwart shirt en een jasje erover met enkellaarsjes eronder

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    heel herkenbaar en geen tips..
    Helaas heb ik eindelijk iets bedacht en aan vraag ik aan vriendlief: Is dit wat en dan zegt hij mij niet enthousiast genoeg ja en dan gaat het dus weer uit ... Slaat nergens op..
    Voor mijn dochter leg ik het wel s` avonds klaar, maar dat lukt me vaak gewoon niet s`avonds krijg ik het al helemaal niet bedacht..

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Herkenbaar! Voor mij heeft het vooral te maken met hoe ik me voel over mn lichaam op dat moment. Een jurkje of broek waarvan ik bv gister vond dat het prima zat, daarvan kan ik vandaag het gevoel hebben dat elk hobbeltje en bobbeltje te zien is en voelt t niet comfortabel.
    Kleding moet idd echt bij mn 'mood' aan sluiten wil ik me er fijn in voelen.
    Ik dank dat ik vandaag ga voor een grijze skinny, roze/grijs gemeleerde top en als ik weg ga een zwart leatherlook jasje.
    Fijne dag!

9. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus.

10. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baseer mn outfit en die van de kinderen altijd op de weersvoorspelling op mn weer-app. Dan zit ik qua dag meestak wel goed.

Maar verder zo lastig altijd! Ben nu zover dat ik soms outfits op bed uitleg en foto van maak. Zodat ik daarna door die foto's kan bladeren. Anders vergeet ik bepaalde leuke combinatie's gewoon.

11. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Herkenbaar. Heeft bij mij vooral te maken met dat ik nodig eens moet shoppen, veel te lang geleden. Draag altijd maar t zelfde, bluh. September is trouwens ook moeilijke maand qua kleding. :(

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh zo herkenbaar. Maar ik heb ook eigenlijk teveel keuze. Mijn kasten puilen uit en zou daar eigenlijk eens iets aan moeten doen.
    Meestal probeer ik s'avonds in bed al te bedenken wat ik aan wil de volgende dag.

Deel Deze Pagina