Hallo allemaal, Een tijdje geleden hadden wij van difrax een grote handgreepfles die maar bleef lekken. Ik heb die fles weggegooid. Vandaag kwam ik met iemand in gesprek die daar ook last van had gehad en een nieuwe fles van difrax heeft gekregen. Nu kan ik via de site een klacht doorgeven, maar heb ik de foto van de desbetreffende fles nodig. Die heb ik dus niet meer. Misschien heeft iemand zo'n fles en wil voor mij een foto maken. En de foto moet zo gemaakt zijn dat je de maataanduiding kan zien waar een bepaald nummer bij staat. Ik hoop dat iemand me kan helpen en anders probeer ik het wel bij difrax zonder foto.
Bedoel je deze: http://www.difrax.nl/thumb.php?width=400&height=400&fitMethod=fill&bgColor=FFFFFF&image=/client/difrax/upload/module/ecommerce/194_easygrip_170ml_bleu_LR.jpg&errorImage=/client/difrax/images/nopicture.jpg
Maar stel nou die fles op de foto gaat ook lekken, dan kan betreffende persoon toch niet meer verhaal gaan halen bij difrax? of gaat het niet om een bepaalde nr die op elke fles anders is? Ik hoefde trouwens geen foto mee te leveren, kon gewoon met een bepaalde naam van een difrax persoon naar de drogist terug, die difrax al had ingelicht.
Als je nog een foto nodig heb kan ik er wel eentje voor je maken. Hij is alleen wel blauw. Inhoud van de fles is 240 ml maar er staat geen nummer bij de lijn waar je de inhoud kan zien.
De keren dat ik bij difrax een nieuwe fles aan had gevraagd moest ik een foto bijvoegen van waar de fles kapot was, dus bijvoorbeeld van de lekkende rand of waar het gehele schroefdraad los was. Om dus te bewijzen dat de fles echt stuk is.
Hier hoefde dat niet. Fles had ik al weggegooid. Had toevallig een foto waarop de fles te zien is tijdens het voeden. Dit was voldoende. Het werd heeeeel snel afgehandeld .
Hier ook niet gelukt zonder foto, had de fles ook al niet meer. Ik heb ook een blauwe handgreepfles 240 ml. Als zoontje wakker is wil ik best een foto maken, hebruik hem nu alleen snachts als hij een slokje water wil... Als je nog wil moet je je emailadres maar even pben...
Ik moest de kapotte fles zelfs inleveren! Er moest een briefje op met mijn naam en klacht, daarmee moest ik naar de drogist. Daar kreeg ik een nieuwe mee en mijn oude fles werd bewaard voor als de ´difrax-vertegenwoordiger´ kwam.
Hier gister een nieuwe fles gekregen..... en een schattige knuffel erbij. De klachtenafhandeling ging heel snel.
Echt dat difrax nou nog nooit wat aan dit probleem heeft gedaan? Mijn zoon is bijna 5 en mijn dochter 2,5 bij beide kinderen had ik toen al last van spontaan kapotte flessen en lekkende flessen. Zoveel jaren verder leren ze schijnbaar nog steeds niks......... Fijne flessen ,maar kwalitatief dikke troep!!
T schijnt doordat samenstelling van de flessen veranderd id dat ze nu heel snel lekken/ scheuren, ik ben al 3 keer de klos, pfff komen iedere keer haarscheurtje in de flessen zit nu al aan de 3e keer nieuwe flessen, en moet alweer een klacht indienen.... Ik moet zeggen met de s- fles ultra heb ik geen problemen, maar die zijn iets duurder!! ( gratis gekregen ten compsastie!)