Ik zat mij vanmiddag af te vragen hoe het met een bepaald forum lid is. Ik weet niet precies wat haar gebruikersnaam is/was maar ze had 2 kinderen waarvan eentje Mila heette. Zij had een topic geopend over haar man die haar een soort van geestelijk mishandelde doordat hij haar altijd thuis liet zitten zonder geld. zij moest daarom flessen inwisselen om booschappen te kunnen doen. Ik vond het erg heftig in ieder geval. Dus vroeg mij af hoe het nu met haar is... Hebben jullie dit ook met bepaalde ZPgebruikers?
Haha, ik was ook al aan 't kijken . Maar ik heb 't ook wel eens hoor, met bepaalde leden, al kan ik nu even niemand bedenken. Ja, Thunderangel, haha, maar ik zal vast niet de enige zijn .
linda, nee dan ben je niet de enige. heerlijk die gekke verhalen Ik had het laatst toevallig met een andere miffy: miffy77 omdat ik daar vaak zo gezellig mee kletste. Op het moment dat ik eigenlijk van plan was een pb te sturen, dook ze ineens op in een topic
Oooh Thunderangel! haha! Ja ben ook wel nieuwsgierig! Hihi! En idd, Miffy11 lang niet gezien, terwijl ze best actief was hier! Ben ook wel benieuwd hoe het gaat...
Ik vraag me af hoe het gaat met die vrouw die een topic had geopend waarin ze vertelde dat ze haar zoontje van 2 regelmatig sloeg.. Het topic is gesloten vanwege de onrust die het gaf..maar ben wel benieuwd hoe het nu gaat..
Is ook wel een tijdje geleden al hoor! Haar zoontje heet Dean volgens mij?? @ Cathie: dat was Anique toch?
ik ben benieuwd hoe het met een forum lid dat 2 kinderen had. Een zoon en een dochter. Haar zwager had ook een dochter gekregen die wat ouder is als haar dochter. Haar zwager en zijn vriendin verwaarloosde hun dochter heel erg en zij heeft toen hun dochter in huis genomen. De dochter was ook vaak ziek aan de luchtwegen omdat het huis ook erg verwaarloosd was... de ouders zouden hulpen krijgen...
Nee heb ik eigenlijk geen last van. Als ik benieuwd ben dan zoek ik ze altijd even op in de zoekfunctie. Meeste zijn dan nog wel actief in bepaalde forums
Ik vraag me weleens af hoe het met Chantal1984 gaat... Ze heeft toen meegedaan aan het programma van Sonja Bakker. Ze was altijd heel actief hier destijds....
hihi daar gaan we weer ik ben nog steeds benieuwd wie amvr is ze had haar vriend op heterdaad betrapt. zaten toen meer dan 100 leden op 1 topic mee te lezen
Dames, het is niet de bedoeling dat we hier in topics gaan praten over mensen die er niet meer bij zijn, niet weten dat het over ze gaat, enzovoorts. Daarom doe ik dit topic op slot. @TS, fijn dat je nu weet wie je bedoelde. Ik zou haar even een PB'tje sturen!