Is het op mijn tijdlijn zichtbaar als ik een recensie plaats op een Facebook pagina van een bedrijf. Dat iedereen op de beginpagina van Facebook kan zien, oh mosterd heeft dat bedrijf beoordeeld.
Nee naar mijn weten niet. Maar als ze toevallig op dat bedrijf klikken. Zien ze wel je recensie staan.
Het verschijnt niet op jouw tijdlijn maar mensen kunnen het wel zien in hun nieuwsoverzicht. Dus ja het zou kunnen dat mensen dat zien.
Als vrienden een recensie zetten op een pagina die ik leuk vind krijg ik er zelf een melding van. Niet alleen in het nieuwsoverzicht maar ook bij het wereldbolletje.
Oh jee, ik heb gisteren een klacht gepost op de FB pagina van Christine LeDuc, de bestelde dildo voldeed niet aan mijn verwachtingen...
Ja vrienden kunnen dat inderdaad zien en waarschijnlijk is die pagina ook openbaar en dan zie je het zelfs op Google. Ik zag mijn recensie namelijk ook terug op Google als ik mijn naam intypte. Ik zou het verwijderen als ik jou was en gewoon een pb sturen
Dankjewel voor de reacties, dan plaats ik het niet.. heb geen zin dat iedereen het kan lezen die ik ken..