Ik zou heel graag mijn keukeblad willen vervangen maar dat is best duur en zal denk ik voor veel rommel en gedoe zorgen. Kwam per toeval op een site waar ze hele keukens en keukenbladen over spuiten ...het zag er prachtig uit en zou veel goedkoper zijn (heb de offerte nig niet binnen) Zijn er dames die dit hebben laten doen? Wat kostte het? Ben je er tevreden over? Misschien dames die voor en na fotos hebben? Ben benieuwd
Hoi, heb geen foto voor je, maar ik heb mn deurtjes in mn oude huis laten overspuiten van blauw naar wit. Heb het door een autospuiterij (familie) laten doen dus was voor mij erg goedkoop. Het knapte echt op, dus wat mij betreft een aanrader.
ik lees even mee wil namelijk graag de keukenkastjes anders! moeten sowieso en nieuw werkblad met dank aan de montagevaardigheden van de keuken c*ncurrent....
ik heb m'n keuken over laten spuiten! Bijna 2 jaar geleden, kosten weet ik niet, want m'n vader heeft het gedaan, zit in de meubelbouw, ik zoek eventjes foto's voor je. edit; Helaas, aan mij heb je niets, ik kan de voor foto's niet meer vinden op de laptop Kheb wel even een nu-foto gemaakt(don't mind the mess, teveel pijn om wat te doen vandaag) Hij was voorheen helemaal grenen van kleur.. en nu gebroken wit;
Oh wauw ziet er goed uit! En al helemaal als het grenen was... Zijn er geen dames die ook het werkblad hbben laten doen?
Ik heb wel begrepen dat je de deurtjes enz naar het bedrijf moet brengen? Omdat spuiten bij je thuis geloof ik niet kan was ons uitgelegd. Maar anders bel je het bedrijf op wat je op het oog had? Die kunnen je vast meer vertellen.
Ik heb dat ook laten doen! Het bedrijf kwam een offerte maken bij ons thuis. Haalden de deurtjes op. De plintjes e.d schilderde hij hier gewoon netjes in dezelfde kleur. Ook greepjes laten vervangen, andere tegels en een ander werkblad en inbouwapparatuur. Hier een voor en na foto.
Beautevil: stoute vraag,hoeveel heb je hiervoor betaald. Wij overwegen het om het ook te doen alleen heb ik geen idee wat voor een prijs ik mij kan verwachten.
Nee geen garantie want die is maar erg kort van hun, en keuken zit er inmiddels al 6 jaar in (al is ie pas 3 jaar in gebruik, namelijk sinds wij er wonen) Maar ze hebben niet goed gekit bij de wasbak waardoor er dus vocht tussen is gekomen en we nu allemaal bobbels hebben rondom de wasbak (spaanplaat keukenblad......) Ennnn nu is dus toplaag er beetje afgescheurd toen ze de wasbak eruit gingen halen om te kijken waardoor t nou kwam....n toen zou oplossing zijn grotere spoelbak erin.... Ware t niet dat mn man de kraan even goed aan dacht te draaien.......draait m zo t werkblad in dus daar nu ook kapot...... Oftewel, nieuw werkblad.....
Trouwens ook iemand die ervaring heeft met t overspuiten/zelf schilderen van kuntstof/fineer keukenkastjes??
Wauw Beautevil wat ziet je keuken er geweldig uit! Ben ook wel erg benieuwd naar hoeveel je betaald hebt met name voor je werkblad (is het graniet?)
Ik geloof dat t spuitwerk alleen rond de 2000 lag. In totaal waren wij een kleine 9000 kwijt. Een nieuwe keuken zou ons het drie dubbele hebben gekost... We zijn erg blij met het resultaat. Het werkblad is graniet, geen idee wat dat heeft gekost.. Maar het is erg mooi.
Ooeee 2000 euro vind ik best veel geld...maar buj jullie was het noodzakelijk om te doen ... Bij mij is het meer van wil iets anders...maar als het boven de 400 gaat kosten doe ik het al niet (alleen werkblad)
Welk materiaal is t?? je kan namelijk ook best een hoop zelf doen, als je maar de juiste verf, grondverf en schuurpapier enzo gebruikt
Mijn werkblad is van kunststof....maar ik heb helaas 2 linker handen Ik wil weten hoeveel het overspuiten gaat kosten maar dat bedrijf mailt me maar niet terug...zoooo irritant. Ze zetten er ook een soort van coating op waardoor het waterafstotent en hittebestendig is/blijft. Maar als het vervangen van het blad net zo duur is als het laten Overspuiten dan ga ik het natuurlijk gewoon vervanen...een kunststof keukenblad kost gemiddelt rond de 100 per meter
Wij hebben de keuken zelf geschilderd. Als ondergrond grondverf voor kunststof gebruikt en erboven gewone verf. Is nu 2.5jaar geleden en ziet er nog prima uit! Zou het zo weer doen.. Uhm nou het was op zich toch best wel wat werk maar scheelde een hoop centjes