Hallo allemaal! Op mijn nieuwe werk gooien ze me gelijk in het diepe... Ga op internet zoeken naar een leuk bedrijfsuitje voor ongeveer 35 personen, voor rond de 35 euro p.p. en dat het liefste nog inclusief eten. Nu ben ik totaal inspiratieloos, ik heb nog nooit zoiets geregeld. Heeft er iemand leuke tips? Graaaag!
Wij hebben afgelopen zomer een bedrijfsuitje gehad van mijn man zijn werk...We zijn toen in Maastricht (kan volgens mij ook in andere steden) geweest en hebben meegedaan met het spel "The Game"... Ge-wel-dig!!!! Ik heb net alleen even hun link opgezocht, maar helaas is het dus een stuk duurder dan het bedrag dat jij kan/mag spenderen. Jammer hoor, want het is ècht superleuk.. Geef toch even de link, mss een inspiratie voor een andere keer? TeamUitstapje uw Bedrijfsuitje Bedrijfsfeest of Uitje ! Een overzicht van uitstapje, personeelsuitje, feest, familiefeest, vrijgezellenfeest, bedrijfsevenement, bedrijfsfeest, personeelsfeest, groepsaccommodatie, groepsuitje, zeilen, weekendje weg of