Me vader kreeg altijd via de post zijn factuur elke maand.. Dat is oppeens gestopt en het moet via de conputer gedaan worden maar hij heeft geen computer alleen ik hij wilt het gewoon via de post snap niet dat ze dat zo doen vooral oudere mensen
Wat gek, wij krijgen het gewoon nog via de post, we kunnen er wel voor kiezen om het via internet te doen, maar dat vind ik zelf niet handig.. misschien eens naar upc bellen met de vraag of hij zijn rekening gewoon weer via de post kan ontvangen omdat hij geen pc heeft?
Vreemd? even bellen misschien naar de klantenservice? wij krijgen de factuur gewoon via de post. Ik kreeg toen wel in een folder het aanbod om het via de computer te doen, maar heb dit niet gewijzigd. Dus dit moet speciaal worden aangegeven...
Hier vind ik trouwens net een papiertje waarmee je dus moet machtigen om online je factuur te krijgen en betalen.. ze hebben er dus een handtekening voor nodig.. dus toch even bellen..
Is je vader overgestapt van pakket? Upc heeft tegenwoordig als je overstapt van pakket de voorwaarden dat je online je factuur bekijkt... anders geld de korting van het pakket niet meer en kost t je 1 euro per factuur
Veel bedrijven stappen tegenwoordig over op digitale facturen om het milieu te sparen (papier dus bomen). Wel is er altijd de mogelijkheid om het nog op papier te krijgen, echter worden daarvoor kosten in rekening gebracht. Gewoon even bellen
Ik werk zelf bij KPN en bij ons wordt het ook automatisch omgezet in een factuur via internet. Maar als mensen geen pc hebben, kunnen ze het aanvragen om het weer gewoon zonder extra kosten via de post aan te vragen. Ik neem aan dat het bij UPC ook wel het geval is. Gewoon ff bellen dus!