Hallo iedereen, Ik denk wel dat ik dit topic hier mag plaatse hè.. Ik ben nu 14 weekjes zwanger en walg intussen van mijn eigen vaste parfum(s). Was al een hele tijd into La Vie Est Belle van Lancôme en ook Coco Mademoiselle van Chanel zat altijd in mijn collectie. Echter,... geen van beiden kan ik nog echt verdragen. De hormonen zeker . Omdat ik nu wel van een lekker geurtje hou wil ik graag voor een nieuwe gaan kijken. Iets niet te zwaar, maar ook niet te fris, gewoon iets lekker fruitig... Heeft er iemand suggesties??? Alvast bedankt!
Daisy en Honey van Marc Jacobs zijn erg lekker vind ik! Maar het is zo persoonlijk, het beste kun je gewoon ff naar een parfumerie gaan waarschijnlijk
Ja is inderdaad zeker persoonlijk, en ik ga ook naar de parfumerie en daar wat dingen uit proberen, maar het is altijd fijn om wat tips mee te krijgen hè ... Bedankt voor de reacties al...
Sinds gisteren noa van cacharel aangeschaft en ik word er zo blij van! Tip ici paris xl heeft op heel veel parfum wel 50% korting deze week!
Flowerbomb van Viktor en Rolf- Miss Dior van Dior mmmmmmmm ik heb zelf ook de la vie est belle en de coco mademoiselle maar wissel het altijd af met die twee