Wie is de reisleider?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wie zit er naar te kijken?? Of heeft het al gezien?

Ik moet zeggen ik vind het tot nu toe erg leuk erg gezellig :) hihi

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik zit het ook te kijken! Zei net nog tegen mijn vriend: moet er niet aan denken om zelf verantwoordelijk te zijn voor het reilen en zeilen van zo'n groep..

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    nee ik ook niet. knap dat er mensen zijn die dat beroep hebben maar zou er zelf niet aan willen denken :p

4. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    ja ik ben het ook aan het kijken:D vind het wel een leuk programma moet ik zeggen! Arme Bridget..die man zag er echt niet goed uit zeg!!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik vind het vooral erg sneu dat die man een beetje buiten de groep werd gezet omdat hij niet fris rook. Ze hadden in de bus toch ff zijn koffer eruit kunnen pakken zodat hij zich kon opfrissen?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben het afgelopen week gezien, heb best gelachen (vind Bridget altijd erg leuk / gevat).

7. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    ja dat vond ik idd ook wel een beetje sneu:( Het was ook nog de sterfdag van zijn vrouw dus voelde hij zich toch al wat alleentjes en dan zit hij ook nog eens een stuk van de groep af. Jammer idd dat ze hem niet even hebben geholpen aan frisse kleding.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat vonden jullie van die arts die liep te klagen dat ze moest helpen? Ik vond het echt een vervelende instelling!!

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb het net ook even zitten kijken, maar vind het wel jammer dat ze groepsreizen hier een beetje wegzetten als een tripje waar je als een kind aan de hand mee wordt genomen.

Ik heb zelf ook een aantal keer een groepsrondreis bij Fox gedaan en je verzamelt niet met je hele groep al op Schiphol tegelijk (wel bij de singelreizen, maar dat vind ik logisch), je hoeft echt geen naamplaatje op en je gaat ook niet gezamenlijk door de douane etc...

Sommige mensen zijn al wat huiverig om deel te nemen aan een groepsrondreis (juist omdat ze bang zijn voor het bovenstaande) en vind dat het hier wel een beetje als een soort van "schoolreisje" wordt weggezet.

Maar verder vond ik het leuk om naar te kijken!

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb het ook een stukje gezien, maar ik vind zulk soort programma's altijd leuk om te kijken naar de landen waar mensen zijn:D.

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja ik kijk het ook! Vind het echt weer zo'n heerlijk programma om naar te kijken!

Bridget vind ik echt een topwijf! Dennis en Eddy zijn echt lachen!
    Rick vind ik niet zo'n humoristisch persoon, maar hij begeleid de groep wel goed qua uitleg enzo.

Vraag me af of deze mensen bij het boeken hebben getekend dat er een bekende Nederlander hun gids is. Ik bedoel, ze hebben niet allemaal veel verstand van het land.
    Vind het dan weer leuk dat Bridget een mannetje geregeld heeft en die man die bij Eddy zit ook aangaf het wel fijn vond dat er iemand zou zijn die wat meer over het kan vertellen en dat Eddy dit ook heeft geregeld.

Deel Deze Pagina