Met welke auto-zonneschermpjes hebben jullie goede ervaringen? Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar altijd komen ze halverwege de autorit naar beneden
Ik heb gewoon de allergoedkoopste van Babypark. Bij die zuignappen is het belangrijk dat je raam goed schoon is. Op een vettig raam (bijvoorbeeld vingers) blijft het niet plakken. Klein beetje water op de zuignap en plakken maar! Bij mij is hij nog nooit naar beneden gekomen.
Haha, herkenbaar, ik haalde meestal niet eens het einde van de straat voor die krengen weer naar beneden kwamen. Je hebt ook zonwerend plakfolie (Halfords), misschien Is dat wat? Ik doe het zelf maar zonder, mijn auto heeft achterraampjes die een grote kromming hebben dus dan werkt eigenlijk niks.
Wat een goede vraag, zit met hetzelfde probleem, dus ik lees even mee. Van dat plakfolie had ik nog nooit gehoord, dus misschien is dat inderdaad wel iets.
Ja misschien ligt het wel aan hoe 'recht' je raam is! Mijn raam is best recht, dus daarom blijft hij wellicht goed plakken. Wat altijd werkt (oldskool ) is het raampje open doen, een doek ertussen leggen en het raampje weer dicht. Voilà: een gordijn!
Wij hebben Nijntje zonneschermen bij prenatal gehaald. Die hebben nappen van siliconen, ipv pvc (daar ging het mij om), en zijn nog nooit naar beneden gekomen. Zonwerende folie kwam steeds los en was ook niet een erg vrolijk gezicht, zwarte folie...
Hier ook Nijntje, hangen na 12 maanden nog steeds (nee ik heb de ramen nog steeds niet gewassen die 12 maanden )
Woezel pip zijn goed, maar heb voor in auto vd zaak gewone zwarte van bol. Die kun je oprollen en vastklikken
Hier blijft alles wel plakken, maar inderdaad alleen als de ramen goed schoon zijn, je dat ding een beetje vochtig maakt (en vaak eerst nog goed 'uitvouwt' en vervolgens keihard vast drukt op het raam). Hydrofielgordijn hebben we ook wel eens gedaan als we geen zonneschermpjes hadden.