Ik dacht hè, is ze nu al terug, maar niet dus Zo te lezen vermaken jullie je prima, fijn! Poeh, lastig zeg! Ik weet dat je hier voor de vakantie al over nadacht, maar wel moeilijk. Kun je niet kijken of je maandag bij een andere gyn terecht kan, of is dat moeilijk? Of is het dan al te laat om weer met de hormonen te beginnen? Waarom maken ze eigenlijk zo'n uitgangsecho, om te kijken of er geen cystes enzo zitten of om een andere reden? Ik heb helemaal geen verstand van hormonen slikken, dus ik kan je geen wijze raad geven. Aan de ene kant denk ik, misschien beter om te wachten, maar aan de andere kant is het weer zo zonde om nog een cyclus te wachten. Is de echo ooit weleens zo geweest dat je niet mocht beginnen met hormonen? Je bent natuurlijk geen groentje meer op het gebied van hormonen slikken, dus ik kan me ook voorstellen dat je ze wel zou slikken. Kortom, ik zou niet weten wat je moet doen Succes met een keuze maken!
@Julia, goed dat je ongesteld bent geworden. Ik kan je niet helpen om een keuze te maken, ik ben er niet bekend mee. Kan het gevaarlijk zijn om ermee te beginnen? Geniet nog lekker van de vakantie!
He meiden, Even wat leven in de brouwerij schoppen hier, hoe gaat het met jullie? Heb even een pc tot mijn beschikking, ben nu weer terug in Sofia, vanuit het platteland, dus even op ZP... ohooo... wat erg! Anyway... hoe gaat het met jullie? @Mik, hoe is het nou afgelopen? Er missen een hoop pagina's, kan niet echt terugvinden hoe of wat? @Mosa, al ongi? @Maartje, HCG op 0? @Machtelt en Suus en Angelica, hoe gaat het met jullie? Hier dus toch maar weer aan de clomid.. ik voel niks raars ofzo, niet dat dat echt iets zegt, maar voor mijn gevoel zit het wel goed. Morgen alweer laatste pil (hoeft maar 5 dagen in een cyclus geslikt te worden), dan volgende week naar NL en weer aan de ovutesten. T zal mij benieuwen... Hopelijk gaat het goed met jullie! Ik ga weer even verder! Fijne avond allemaal!
Hoi dames, Geniet je nog van je vakantie? Dus toch met de clomid begonnen, gaat vast wel goed! Hopelijk heb je een mooie eisprong, met een nog mooier resultaat Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden gaat! Ik ben vorige week idd ongesteld geworden (na 40 dagen, dus op zich nog niet verkeerd), inmiddels zit ik op dag 11 van mijn nieuwe cyclus. Prettig weekend allemaal!
Hallo, @Julia, toch maar vast aan de clomid begonnen? Hopelijk werkt het goed! @Mosa, is het verder oké met je? @Maartje, hoe gaat het nu met jou? Met mij gaat het wel goed. Heb wel steeds vage klachtjes die lijken op een zwangerschap. Dat maakt me onzeker. Het zou natuurlijk te gek zijn! Maar ik ben bang dat ik te graag wil en dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt. Ik zit inmiddels op dag 23.
Machtelt, spannend hoor! Het zouden natuurlijk zwangerschapsklachtjes kunnen zijn, maar ik snap je terughoudendheid ook heel goed. Nog even geduld hebben dus Succes met wachten in ieder geval! Met mij gaat het goed hoor! Ik merk wel dat het hele MA/MK-gebeuren meer impact op mij heeft gehad dan ik toen het gaande was zou hebben gedacht, maar dat geeft natuurlijk ook niet. Nu gaat het goed
@Маchtelt, wat spannend. Echte kwaaltjes of een lichaam dat je voor de gek houdt, altijd moeilijk. Paar dagen afwachten maar.... succes!!! @Mosa, ik merk het ook wel af en toe hoor. Toen het hele gebeuren nog aan de gang was ging het eigenlijk best goed. Behalve op de dag van de 1e slechte echo en de dag erna. Nu heb ik van die verdrietige vlagen zo nu en dan... Zal er inderdaad wel bij horen.... Nou.. ga even verder weer, tot later!
Bij mij heeft het ook allemaal meer impact. Vandaag is mijn moeder jarig en we zijn daar vanochtend geweest. Mijn zus is 16 weken zwanger, zat naast me, en iedereen vroeg hoe het met haar is. Is natuurlijk logisch, maar ik merk dat ik het niet kan hebben. Best lastig hoor, blijft toch je zus. Ben helemaal emo, bah. Dit komt ook echt met vlagen, is nu de eerste keer dat de zwangerschap van mijn zus toch heel veel in me los maakt. Normaal kan ik hier wel goed mee omgaan.
He meiden, Ik krijg donderdag uitslag van de progestoron. Vrijdag hcg prikken en dan weten we of we zwanger zijn of niet. Ik blijf positief, maar ik maak mezelf ook gek hoor! hahaha. Ik zat gisteren op een kinder verjaardag en een aantal kinderen waren met ons aan het spelen en toen riep iemand, oh jullie zijn zo leuk met kinderen. jullie moeten maar een kinderopvang beginnen. AII dat deed pijn. Machtelt een hele dikke knuffel van mij. Het is ook heel zwaar
Veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft! (Heb de rest van m'n reactie verwijderd weet ook niet waarom, sorry)
Hallo Iris, heel veel sterkte meid. Moet wel zeggen, dat ik het vaag vind, dat je gewoon kon werken. Jeetje een mk is geen pretje, zowel lichamelijk als geestelijk. Krijg je nog een na controle?
Hoi dames, Julia, wanneer komen jullie eigenlijk weer terug? Machtelt, nog gefeliciteerd met je moeder! Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat je zus zwanger is. Natuurlijk heel erg leuk, maar jij had ook zwanger moeten zijn! Knuffel! Hoe voel je je nu? Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Angelica, een spannende week dus! Succes met wachten. Knuffel voor de opmerking gisteren! Weet degene die hem maakte dat je al vaak zwanger bent geweest maar dat het iedere keer fout is gegaan? Iris, ik heb denk ik jouw verhaal gemist, maar succes bij de controle vandaag!
Bedankt. Ik hoop dat hij zegt dat het goed leeg is dan is het afgesloten, maar aan de andere kant zie ik er tegenop om daar weer in die wachtkamer te zitten.
@Angelica, wat een rotopmerking zeg! Dikke knuffel daarvoor! Spannend die uitslagen. Waarom kijken ze naar je progesteron? @Mosa, bedankt voor je knuffel! Ik heb nu het idee dat ik ongesteld ga worden, maar ben ook met vlagen misselijk en af en toe een rommelende buik. Ben bang dat ik aankomend weekend ongesteld ga worden :x! @Iris 2, succes bij de controle. Heb niet gevolgd wat er was gebeurd, maar ga ervan uit dat je een MK hebt gehad, sterkte!
Angelica, dan vind ik het helemaal een stomme opmerking :x Dat soort dingen zeg je dan toch niet?! Machtelt, irritant hè, die laatste dagen?! Ik hoop echt voor je dat je weer zwanger bent Iris, hoe was de controle?
"Goed", want het was helemaal leeg dus er is niets achter gebleven. We moeten even een maandje wachten en dan mogen we het weer proberen.. Ik heb nog 1 van de printjes van de echo meegevraagd, ben niet van plan om het in te lijsten ofzo,maar wilde het toch wel hebben.Bedankt allemaal voor de support..
Ha Iris, sorry dat ik even inbreek, maar is er een bijzondere reden waarom jullie een maand moeten wachten? Want normaal gesproken mag je er meteen weer voor gaan, namelijk. Misschien wil je wel even rust, maar zo niet dan hoeft dat dus ook niet. (Tenzij er dus medische redenen zijn waar ik niets van afweet.) Suus