iris- wat ik overal vaak lees, dat je na je miskraam gelijk weer zwanger kan raken, en alles is nu ook schoon bij jou. stel als je lichaamlijk niet klaar is voor een zwangerschap, dan word je ook niet zwanger. Kijkmaar, ik heb woensdag controle, als alles schoon is? Dan wil ik weer gelijk beginnen.
@Angelica, jeetje wat een opmerking, sommige mensen... Spannend dadelijk de uitslag! @Machtelt, bij jou ook spannend, voortekenen van ongi kunnen natuurlijk ook zwangerschapskwaaltjes zijn, dat is natuurlijk niks nieuws. Geen test drang? @Iris, ik heb je verhaal niet mee gekregen maar fijn dat alles schoon is, veel sterkte. @mosa, vandaag! Op mijn verjaardag! We vliegen om 12.30 dus zo maar eens mijn bed uit, lang leve de iPod en wifi haha! Hoe gaat het met jou? Hier alles goed, gisteren wel weer even slikken bij bezoek aan vrienden, zij zwanger en 2 weken eerder uitgerekend dan ik... Klote bbz! Diep ademen en weer door gaan maar dit is toch wel een pijnlijk litteken zeg... Goed, ik ga opstaan en laatste spulletjes inpakken, tot later!
He Julia, Het is idd soms zo zwaar, heb nu even een dipje. Ik ben heerlijk vrolijk, dus niet. Sinds ik in mmm zit, lijkt het net als of ik besmettelijk ziek ben, vrienden gaan afstand nemen, ze weten namelijk wat ze tegen me moeten zeggen. Nu de dag steeds dichterbij komt hoe meer ik hier aan ga denken bah ik haat het Machtelt wanneer kun jij testen
@Gonca Stiekem had ik ook al besloten om wel te zien hoe het loopt.. Ik hoop dat het bij jou ook schoon is zodat je weer verder kan. Ik heb de afgelopen week alles gelezen wat ik lezen kan over miskramen en opnieuw zwanger worden en er wordt inderdaad vaak gezegt dat je gewoon door kan en dat je dan zelfs vruchtbaarder zou zijn, maar als je dan de medische teksten leest en de gyn en VK hoort dan spreekt dat elkaar weer tegen. Het loopt zoals het loopt..ik probeer het ook een beetje los te laten anders wordt het zo krampachtig allemaal.(beetje zelfbescherming) Heel veel sterkte woensdag.
hallo Iris, Heel veel sterkte meid, wij moesten ook een maand wachten, maar we hebben gewoon onveilig zitten klussen. We willen elke kans pakken die er te pakken valt.
Gonca, succes morgen, hopelijk is alles schoon! Julia, Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe oud/jong ben je geworden, als ik vragen mag? En vandaag dus weer naar huis, ook wel weer lekker of niet? Lastig ook soms hè, al die zwangere vrouwen die je tegenkomt Met mij gaat het goed hoor, niet zoveel boeiends te melden eigenlijk Angelica, knuffel! Hopelijk blijk je aan het einde van de week gewoon zwanger te zijn! Machtelt, ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met jou is! Er moet toch iemand zijn die als eerste weer zwanger is
@Julia, gefeliciteerd met je verjaardag! Goede terugreis. En het nieuws van je vriendin hakt er dan wel in. Vertel je dan ook over je BBZ? @Angelica, wat rot zeg dat mensen dan niet meer komen. Lijkt me echt vreselijk. Helpt het om er zelf over te beginnen, zodat je het ijs wat kan breken? Dikke knuffel voor jou! @Mosa, mooie foto heb je van je meisje geplaatst. Ook een bijzondere naam heeft ze. Hoe hebben jullie dat bedacht? Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ben er echt op aan het wachten, zo voelt het. Maar, ben ook na het eten en 's ochtends misselijk. Ik weet dat zwanger zijn hetzelfde voelt als ongesteld worden, lastig is het. Vandaag zit ik op dag 27 (geloof ik), als ik dit weekend nog niet ongesteld ben zal ik eens gaan testen, ben bang dat het nu nog te vroeg is.
Machtelt, dat je bang bent om ongesteld te worden is natuurlijk logisch, je wilt natuurlijk zó graag dat het niet komt! Succes met wachten nog even, ik hoop echt dat je weer zwanger bent! Over de naam Veda, toen ik iets van 12 jaar was, heb ik de film My Girl gezien (ken je die?) en een meisje in de film heet Veda. Toen vond ik het al een hele mooie en lieve naam en ik heb hem altijd onthouden. Vandaar En ik vind het nu superleuk dat ik daadwerkelijk een meisje heb met de naam Veda.
HE dames jullie zijn al lekker aan de babbel. Maar ik kom erbij als jullie het niet erg vinden. Ik ben 3x belazerd door mijn lichaam. Vrijdag ben ik geholpen nu in afwachting dat het vloeien stopt kunnen we weer beginnen. Wilden eerst rustig aan doen. Maar zaterdag hebben we te horen gekregen dat mijn schoonmoeder een hersentumor heeft. Nu willen we dus zo snel mogelijk weer zw raken en dat ze het volgend jaar nog mag meemaken. Gelukkig ben ik goed vruchtbaar, maar nou ben ik bang dat het natuurlijk heel lang gaat duren eer het weer zo ver is.We waren nu gelijk zw. grtz snelly
Snelly, gezellig dat je mee komt kletsen, alhoewel de reden natuurlijk niet leuk is Wat ontzettend rot dat hij bij jou al 3 keer fout is gegaan! En dan ook nog rotnieuws over je schoonmoeder, heftig hoor! Hopelijk stopt het vloeien snel zodat jullie weer verder kunnen!
Dank jullie wel voor de feliciaties! @Mosa, 32... ieks!!! Wat een oudje al he?! Maar voel me jong, dus dat is een goed teken toch? Vandaag dus teruggekomen, pas tegen 17.30 waren we thuis. Vliegen gaat snel, maar 3u, maar het gedoe eromheen.... neemt echt een dag in beslag! Maar klaag niet, liever een dag kwijt dan niet op vakantie kunnen. @Machtelt, blijft dus even erg spannend. Ik deed de laatste keer juist een test om een mislukte maand te bevestigen. Ik had ongi buikpijn en was er zeker van dat het mis zat, toen ik ineens die 2de streep zag verschijnen. Rot he, dat de symptomen (soms) hetzelfde zijn! Succes met afwachten!!!! @Snelly, welkom hier. Maar zoals ook Mosa al zei, balen eigenlijk dat je juist in dit topic komt meekletsen. Erg heftig wat er allemaal al is gebeurt, en dan nu helemaal met het nieuws van je schoonmoeder. Ik kan me goed voorstellen dat jullie er nu snel voor gaan. Hopelijk lukt het en blijft het de volgende keer goed gaan. Zo. ik dus weer op nederlandse bodem, morgen meteen werken, maar daar heb ik ook wel zin in. Een dagje voor mezelf zeg maar, ook best lekker hoor. En vanavond eindelijk weer eens met hubby in 1 bed. Jemig, oost europa - arm gedoe allemaal en door veel gezellige familiebezoekjes hier en daar in Bulgarije heb ik eigenlijk bijna niet met manlief in 1 bed geslapen omdat er telkens geen ruimte was of het bed zakte zo onwijs door als we er met z'n 2en oplagen dat 1 van ons op een matrasje op de grond sliep. En nee, niet omdat wij zwaargewichten zijn maar omdat de bedden zo mega doorzakken daar! Haha... Gelukkig maar dat ik mijn eisprong over een paar dagen verwacht, haha! (banner klopt niet, maar nu geen zin om hem aan te passen) Dames, goodnight en tot later!
Julia, welkom terug Ik kan me voorstellen dat je er weer naar uitkijkt om met je man in één bed te slapen! En 32 is toch nog helemaal niet oud! Hoe oud zijn je zoontjes eigenlijk? Succes met werken morgen!
@Snelly, welkom hier. Wat rot zeg dat je lichaam je al 3 x bedrogen heeft. Hopelijk houdt het vloeien snel op en kan je er weer tegenaan. Zou leuk zijn als je schoonmoeder dit mag meemaken. Wat ongelooflijk rot zeg dat ze een hersentumor heeft, bah. @Angelica, ik heb normaal een cyclus van 28-30 dagen. Heb even gerekend, maar zit vandaag op dag 26. Dus ik wacht tot zondag en dan ga ik testen. @Julia, welkom in het natte nederland. Werk ze morgen! @Mosa, ja die film My girl was toch met die jongen van Home alone? In ieder geval had ik Veda nog niet eerder gehoord, vind het wél een mooie naam.
Hey dames, Helaas had ik het ook anders gezien. Mijn schoonmoeder was er zelfs bij de echo ach dat mensje. Mijn 2e ma heb ik ook niet kunnen verwerken toen kreeg mijn vader voor mijn ogen 2x een hartstilstand en toen wist ik net 2 dg dat het weer mis was, mijn vader leeft nog hoor alles gaat goed. Gisteren wel wat positiefs te horen gekregen ze heeft geen uitzaaiingen. Nu hoeven we ons alleen te richten op het hoofd. Ik moet nog ff bij lezen voordat ik kan reageren op anderen.
He Machtelt, we lopen gelijk. Ik mag eigenlijk pas zondag testen, dan is het 14 dagen na de IUI. Snelly, helaas welkom. Je hebt al veel narigheid meegemaakt ik hoop dat de zon snel gaat schijnen. Julia, hoe gaat het verder met je? Mosa, vind het ook een hele mooie naam.
@Mosa, dank je! Hoe oud ben jij? En de rest hier? Mijn jongste is afgelopen zaterdag 2 jr geworden (er zit dus maar 3 dagen tussen onze verjaardagen) en de oudste wordt volgende maand 4. Brrr... a.s. maandag voor het eerst wennen op de kleuterschool .. en het is nog zo'n prulleke...... @Machtelt... slim om te wachten, knap ook! Je zou op cd 26 best posi kunnen testen, maar wijsheid = wachten natuurlijk.... @Snelly, heftig allemaal meid. Wel "fijn" dat er geen uitzaaiingen zijn, maar dit is natuurlijk meer een geluk bij een ongeluk. Veel sterkte... @Angelica, het gaat best goed hoor. En met jou? Ik heb heerlijk met hubby weer in 1 bed geslapen en vandaag lekker gewerkt. Bedenk me net dat ik vanmorgen een ovutest ben vergeten te doen en dat ik mijn banner moet aanpassen, dus dat ga ik maar eens doen... Werk jij en geeft dat afleiding? Ik merk dat het mij echt goed doet in ieder geval! Voel me na een dag werken alsof ik mijn batterij heb opgeladen. Merk wel dat ik tijdens de vakantie wanneer ik die 2 zwangere vriendinnen zag een paar keer moest slikken, toch wel moeilijk. Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik 1 ervan weet van mijn BBZ. Met haar ben ik closer dan met de andere. Het is zo makkelijk om op die momenten te verdrinken in zelfmedelijden en te bedenken hoe oneerlijk het allemaal is. Gelukkig kan ik na 5 minuten in mezelf mokken de knop omzetten, maar heel uitgebreide en enthousiaste felicitaties krijg ik toch niet uit mijn strot. Herkenbaar?
He Julia, heel herkenbaar. Mijn beste vriendin stopte met de pil, omdat hij vriend een x-box wilde. Dan nog klagen dat het wel 5 maanden duurde. Toen ze eenmaal zwanger was wilde ze heel graag een jongen. Tijdens de echo kreeg ze te horen, dat het een meisje werd. Ze heeft het hier heel moeilijk mee gehad. Ik heb toen afstand van haar genomen, maar na een tijdje en veel therapie heb ik met haar kunnen praten. Ik ben 31 jaar. Vandaag uitslag progestoron en morgen hcg uitslag. Werk geeft idd afleiding, ik studeer nu ook weer op de hoge school in Leiden, dat doet me ook heel goed hoor moet ik zeggen