Machtelt, nog steeds niet ongesteld? Vandaag dag 28 hè? Spannend hoor, ik duim voor je! Angelica, vandaag en morgen dus de uitslagen. Ook heel spannend, ook voor jou duim ik natuurlijk! Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar is het zo dat omdat de vriend van je vriendin een X-box wilde, zij zeg maar haar zin kreeg om met de pil te stoppen? Of zie ik het nu verkeerd? Als het wel klopt, lekker dan En het moeilijk hebben als je een meisje krijgt terwijl je liever een jongetje krijgt, wat ontzettend stom! Het allerbelangrijkste is toch nog of het gezond is of niet, en niet het geslacht?! Tuurlijk mag je wel een voorkeur hebben (ik heb altijd wel iets een voorkeur voor een meisje gehad, maar als puntje bij paaltje komt, maakt het toch helemaal niets uit?!). Ik kan me goed voorstellen dat je toen afstand van haar genomen hebt, maar gelukkig hebben jullie later wel weer kunnen praten. Thanks voor jullie complimentjes over Veda's naam, altijd leuk om te horen Snelly, jeetje zeg, het zit jullie ook echt niet mee! Gelukkig is het wel goed afgelopen met je vader! Heel fijn dat je schoonmoeder geen uitzaaiingen blijkt te hebben! Het blijft natuurlijk klote, maar zo is de kans op genezing weer een stukjes groter lijkt me. Julia, ik ben vorige maand 28 jaar geworden. Nog gefeliciteerd met je jongste dan! En succes en sterkte voor maandag, lijkt me heel raar dat je nog steeds kleine kindje voor het eerst naar school gaat. Hopelijk heeft hij het naar z'n zin! Angelica, ik weet niet of ik het goed begrijp, maar is het zo dat omdat de vriend van je vriendin een X-box wilde, zij zeg maar haar zin kreeg om met de pil te stoppen? Of zie ik het nu verkeerd? Als het wel klopt, lekker dan En het moeilijk hebben als je een meisje krijgt terwijl je liever een jongetje krijgt, wat ontzettend stom! Het allerbelangrijkste is toch nog of het gezond is of niet, en niet het geslacht?! Tuurlijk mag je wel een voorkeur hebben (ik heb altijd wel iets een voorkeur voor een meisje gehad, maar als puntje bij paaltje komt, maakt het toch helemaal niets uit?!). Ik kan me goed voorstellen dat je toen afstand van haar genomen hebt, maar gelukkig hebben jullie later wel weer kunnen praten.
ja, het klopt helemaal. Zo zkh heeft gebeld. prog was heel mooi hoog. Goede timing van de IUI, ze geeft me goede hoop, ze heeft er ook vertrouwen. Mag morgenochtend ook zelf testen. Als ik zwanger ben, maandag weer bloedprikken en met 5.5 week een echo. kijken of het goed zit
Nou zeg, lekkere basis voor een kindje Hopelijk is het nog wel goedgekomen toen het kindje er was! En fijn van de goede progesteronwaarde! Nu op naar een mooie HCG waarde, ik hoop het voor je! Nu wordt het nog spannender dus! Succes met wachten vandaag!
@Angelica, spannend zeg! Hoe hoog was je prog? In principe moet het toch boven de 20-30 zijn, afhankelijk van de mening van de arts.... Die van mij is meestal rond de 60, maar toen ik zwanger was ineens 140.... dat gaf toen wel goede hoop!! Hopelijk heb je morgen een posi test, dat is natuurlijk nog veel belangrijker! Toi toi toi! En wat betreft je vriendin, wat een rare situatie.... xbox, jongen/meisje... jemig...... wat een kromme gedachtengang zeg... Ik ben door onze vakantie en verjaardagen helemaal vergeten te melden dat ik morgen een afspr heb bij mijn eigen gyn! Die heb ik al in geen maanden gezien, dus ben benieuwd wat het plan is. Gewoon doorgaan met clomid tot het eind van het jaar, dan een hsg, dan 2 maanden wachten en alleen met clomid, vervolgens IUI. Dit was zeg maar zijn voorstel voor de BBZ. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik die hsg nu misschien wel eerder krijg omdat een BBZ veroorzaakt kan worden door een verstopte eileider. Als dat het geval is, lijkt het me wel zo handig om daar zsm achter te komen. Anyway. Morgen om 13.00u heb ik die afspr, ben zeer benieuwd. Ook of hij een inwendige echo gaat maken. Zou op zich wel mooi zijn, weet ik meteen of die clomid zijn werk nog doet en of er follikels te zien zijn. Mooie timing qua CD, morgen CD 14, dan zou er toch iets te zien moeten zijn.
Julia, spannend hoor morgen. Wat wil je zelf. Ik had na mijn eerste bbz een kijkoperatie geeist.1.5 jaar bezig, zwanger en gelijk bbz en daar gaf ze me gelijk in.
Vind het moeilijk, wil wel eea uitsluiten bijv dmv een HSG. Maar nu jij het over een kijkoperatie hebt, wat zien ze daarbij meer dan bij een HSG? Ik heb me daar nog niet echt in verdiept eigenlijk. Ga eerst eens kijken wat hij voorstelt en zoals ik al zei, op korte ermijn een HSG zou mooi zijn. Mooie prog score zeg, en al helemaal het verschil van voor en na de IUI. , spannend morgen!!!!! Meteen sochtends testen? Duimen draaien meid! Truste allemaal!
Julia succes vandaag. Ik kreeg het heel snel omdat we al fertiliteitsproblemen hadden, ze dachten aan een verstopping, maar ze weten nu nog steeds niet waarom ik al 2x een bbz heb gehad. Vanmorgen een OMO witte test in mijn handen, vanmiddag tussen half 4 en half 5 weten we het
@Angelica, balen van de omo witte test. Hopelijk vanmiddag toch een mooie HCG uitslag. Testte je de vorige keren op je NOD positief met een thuistest? Ja, ben echt benieuwd naar vanmiddag. Ik vind, zoals ik al eerder zei, een HSG op korte termijn echt redelijk. Stel die BBZ werd veroorzaakt door een dichte eileider, dan slik ik nu maanden lang voor piet snot die hormonen en daar pas ik voor. Dus ik zal die optie eens met hem bespreken, tevens een kijkoperatie, zou dat duidelijkheid geven, is zoiets uberhaupt nodig etc. Ik gok eigenlijk van niet, anders zou er al wel eerder, tijdens die BBZ over gesproken zijn. Toen is het wel genoemd, als mijn HCG sneller zou hebben gestegen dan dat het deed, was het een kijkoperatie geworden. Maar aangezien het langzaam steeg hebben ze het met de MTX opgelost. Anyway, we'll see. Ik heb slaapdienst vandaag en begin om 15u. Weet niet wanneer ik online kan komen om te zien wat voor uitslag je hebt gekregen vanmiddag. Wel erg spannend allemaal hoor. Je hoopt natuurlijk op een positieve, al kan ik me ook voorstellen dat je na een omo witte thuistest de moed een beetje hebt verloren. Veel succes! Duimen draaien voor je!
He Julia, Ik mag eigenlijk zondag pas testen. Ik heb wel vaker negatief getest voor mijn nod. Eigenlijk bij mijn vorige IUI. Ik wacht geduldig af. Heel veel succes vanmiddag
Hoi dames, Ik heb nu eindelijk tijd om hier te kijken, dus helemaal in spanning kijken of Angelica zwanger is, maar je weet het dus nog niet Spannend hoor, alhoewel een negatieve test niet zo'n goed teken is natuurlijk. Voor de zekerheid duim ik nog even door! Julia, hoe was het bij de gyn? Hopelijk idd een HSG op korte termijn! Succes met je slaapdienst, en we horen binnenkort wel hoe het nu verder gaat Machtelt, ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat?!
@Angelica, ben benieuwd! @Mosa, op welke dag zit jij? Sinds vanochtend voel ik me ongesteld. Heb heel licht rozig afscheiding. Snap er niks van, niet een echte menstruatie of het moet nog doorzetten .
He meiden. Helaas. Heb wel een vraag normaal na iui belt een verpleegkundige nu had ik een gyn vd mk poli. Hij zei heaas is het niet goed bloed je al en of ik een vervogafspraak had na het ophaangen dacht ik wat bedoelde hij nou en waarom belt een arts ga maandag terugbellen vaag xx
@Angelica, wat een teleurstelling . Hoe ben je eronder? Heb je het idee dat je binnenkort ongesteld gaat worden? En slim om maandag even te bellen voor de duidelijkheid. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben 30.
Machtelt, ach, wat jammer dat het erop lijkt dat je ongesteld gaat worden Of een innesteling, maar ik weet het ook niet. Hopelijk snel duidelijkheid, maar natuurlijk hoop ik dat het niet doorzet! Ik zit op dag 18, maar volgens mij is mijn eisprong nog niet geweest Stomme onregelmatige cyclussen ook! Angelica, aaah, wat jammer Dikke knuffel! Maandag idd maar even terugbellen, dan weet je precies wat hij bedoelde. Maar heel erg jammer dat je niet zwanger bent!
Hey meiden, Het is even geleden maar ben er weer. Heb veel gewerkt en gesport. Gister weer echo want 2,5 week geleden was ik nog niet schoon, toen bleek dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Daar wilde ik graag op wachten. Aangezien ik al die weken al bloedde, had ik geen idee of ik nou ongesteld was geweest. Maar gister bleek dat alles eruit is, ben helemaal schoon!!! Yeah, lang leve cytotec, ook al heeft het langer geduurd, ik zou het zo weer doen. Hij zei ook dat het follikel al 18 mm was en dat hij verwacht dat ik zondag mijn eisprong heb. Over 2 weken dan mijn menstruatie dus heb alle medicatie al meegekregen, we gaan er weer voor. Ben wel blij! Angelica, zie dat je in de ww van je IUI zit. Pfff vreselijk. Weet wat je voelt. Hoop voor je. Moet even lezen hoe het met de rest is hoor. Mosa, zie dat je kleine meid bijna jarig is. Geweldig. Zo'n eerste verjaardag is heeel bijzonder. Liefs
Anyway. Morgen om 13.00u heb ik die afspr, ben zeer benieuwd. Ook of hij een inwendige echo gaat maken. Zou op zich wel mooi zijn, weet ik meteen of die clomid zijn werk nog doet en of er follikels te zien zijn. Mooie timing qua CD, morgen CD 14, dan zou er toch iets te zien moeten zijn. [/QUOTE] @Julia, en? Fm gehad?
Mik, fijn om weer wat van je te horen Heel fijn dat alles schoon bleek te zijn, toch een opluchting hè?! En super dat jullie er nu snel weer voor gaan, hopelijk ben je snel opnieuw zwanger! Mijn meisje is idd bijna jarig Ik ben al bezig met de voorbereidingen van de grote dag, ik vind het ook wel speciaal dat ze 1 jaar wordt. En dit jaar is echt zó snel gegaan! Machtelt, ik ben erg benieuwd of je echt ongesteld bent geworden of dat het niet is doorgezet! Julia, ik ben ook benieuwd hoe het gisteren bij de gyn was! Angelica, hoe gaat het nu met jou?
@Angelica, wat een rot nieuws!!!!!!! BALEN!!!!!!!!!!! Maar zou inderdaad ook maar even terugbellen maandag om na te gaan wat er nou precies bedoeld werd. @Mosa, een eerste verjaardag blijft toch het speciaalste vind ik. Hoewel mijn grote uk 4 dagen voor jouw uk 4 jaar wordt (12 nov dus) en ik dat toch ook wel een heel bijzondere verjaardag vind. 4 jaar... naar de kleuterschool, het einde van de kdv tijd voor hem, baby af was hij al, maar nu dus ook peuter af.... @Mik, fijn dat eindelijk alles schoon! Het is het waard geweest die cytotec, ookal duurde het wat langer. Fijn ook dat de gyn alweer een follikel van 18mm zag. We lopen gelijk op! Gisteren had ik een afspr bij mijn eigen gyn. Goed, kort maar krachtig gesprek gehad. Ik had hem tijdens het hele BBZ gebeuren niet gezien. Hij vond het ook dikke pech. De HSG die gepland stond voor eind v/h jaar nu verschoven naar a.s. menstruatie. Dus als deze ronde niet lukt een HSG. Dit was ook mijn verzoek geweest omdat een verstopte eileider een BBZ kan veroorzaakt hebben. Aan de andere kant zei hij dat de kans dat het verstopt is, klein is omdat ik negatief op chlamydia heb getest. Schijnbaar geeft dat voor 95% aan dat de boel open staat. Anyway.. meteen maar even een FM gekregen, 2 mooie follikels van rond de 23 mm en een kleine. Als ik vandaag of morgen geen posi ovutest heb, dan morgen pregnyl laten zetten. Al met al ben ik tevreden, deze gyn. stippelt eigenlijk de weg uit die ik zelf ook bedacht had, dus dat is fijn. Ik wilde voorstellen om die HSG eerder te doen en voordat ik dit aan kon geven stelde hij het al voor. Dat is fijn. Hij is zakelijk, snel en duidelijk. @Machtelt hoe is het met jou? Ongi geworden? Getest? Je houdt ons in spanning!