@Julia, zo 23 mm. Bij ons in het ziekenhuis moet ik de pregnyl zetten als het ei bij de fm 20 mm is. Het verschilt dus ook per ziekenhuis volgens mij. Succes in ieder geval hihi!
@Mik, ja best een joekel he? Die andere was geloof ik 22mm en een derde die niet meedoet van 7mm. Net nog steeds een nega ovutest, baal ervan. Meestal is die positief op CD 15 en 16. Morgen moet ik om 10.30u werken, dus als ik morgenvroeg nog geen posi test heb, moet ik het voor elkaar krijgen die pregnyl voor 10u te laten zetten in het zk. Hopelijk gaat dat lukken. Zo niet... hmm... onhandig! Maar misschien dat een collegatje die ik moet aflossen wel op mij wilt wachten. Ze zijn op de hoogte...
Vanochtend een testje gedaan, spierwit. Nu net ben ik ongesteld geworden. De tweede keer na de curretage. Ik ga zo slapen, morgenavond even bijlezen hier...
Ik kwam nog even snel hier kijken voordat we naar bed gaan, en zag Machtelts berichtje Balen hoor, het zou zo leuk zijn om snel weer zwanger te zijn hè?! Hopelijk in de nieuwe ronde meer geluk Julia, de 4e verjaardag van je kind lijkt me ook heel speciaal, vooral omdat dan het 'echte' leventje begint, met naar school gaan enzo. Spannende tijden! Fijn dat je gesprek met de gyn naar je zin verliep! Dus een mooie eisprong in het verschiet en als je ongesteld wordt een HSG. Maar fijn dat hij je nu al een beetje gerustgesteld heeft over een verstopte eileider. Hopelijk is de HSG niet nodig!! Slaap lekker allemaal!
@Julia, dat is wel minder dat je geen posi ovu test hebt. Ik had vrijdagmiddag een ovu test gedaan omdat de gyn zei dat hij dit weekend verwacht dat mijn eisprong zou zijn. Vrijdag had ik al direct een test met een streep. Nou dat is ook voor het eerst. Laat je de pregnyl in het zkh spuiten? Ik doe alles gewoon zelf. Als ik over 2 weken ongesteld word dan spuit ik s avonds Puregon, s morgen en s avonds Decapeptyl, dan wanneer ik genoeg follikels heb en de puntie nadert zet ik die Pregnyl spuit. Moet het wel zelf doen, anders kan ik beter in het zkh blijven logeren. Op zich wel heftig allemaal maar ja het is niet anders. Hoop voor je dat het allemaal lukt. Werkse. @Machtelt, wat balen. Hoop dat je goed hebt geslapen. @Mosa, hoe is het met jou? Jouw cyclus weer normaal? Liefs
Mik, fijn, je eisprong dit weekend! Met mij gaat het goed Inmiddels zit ik op dag 20, maar nog geen eisprong kunnen ontdekken met temperaturen, maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt. Ik heb sowieso onregelmatige, vaak wat lange, cyclussen, dus ik weet niet of mijn cyclus wat langer is door de miskraam of zomaar. Maar ik had wel natuurlijk wel gehoopt op een eerdere eisprong
@Julia, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad in het ziekenhuis. Heb je nu al een positieve ovutest? En kan je pregnyl niet zelf spuiten of gebeurd dat altijd in het ziekenhuis? Je schrijft ook dat je misschien een HSG krijgt, wat is dat? @Mik, jeetje zeg wat jij niet allemaal moet doen om zwanger te worden . Wat een spuiten en hormonen voor het goede doel. Fijn dat je nu helemaal schoon bent. @Mosa, ik hoop dat je eisprong nu dan echt snel komt. Lijkt me echt vervelend als je van die lange cyclussen hebt. Nou ben weer enorm ongesteld. Ik ben erg moe, maar heb thuis zieken. Ook moest ik werken afgelopen weekend en heb weer flinke opmerkingen gehad. Er is één meisje die mijn cyc;us bijhoudt, omdat zij denkt dat ik bezig ben voor een tweede kindje. Ze zegt ook dat ik de afgelopen keer iets met mijn cyclys was, want die was anders. Ik moest dit echt even een plekje geven, vervelend hoor die pubers die zoveel aanvoelen. Ergens ben ik ook wel blij dat ik ongesteld ben geworden. Er komt dan een einde aan de onzekerheid (wel of niet). Ik hoop dat ik deze ronde het wat meer kan loslaten. Ik ben er afgelopen keer erg mee bezig geweest. met elk steekje die ik voelde, heel vervelend vind ik dat. Herkennen jullie dat? O ja, heeft iemand iets gehoord van Maartje? Zij schreef ook mee, maar alles is van haar verdwenen. Zij had een BBZ, en moest er kuren voor doen...
He meiden, ga om 9 uur bellen. Ben nog steeds niet ongi. Heb wel vreselijk pijn in mijn onderrug Machtelt, die onzekerheid is gewoon echt KL*&^. Mijn leidinggevende houdt het ook bij echt ziekelijk vind ik het. Heb je niets beters te doen. Julia, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Mooie folikel, we duimen voor je. Mik, krijg jij icsi of IVF? Ik gebruikte puregon, maar nu in mijn eigen zkh gonal, mijn hele gezicht is rood en onder de onstekingen van de hormonen. Ik moet ook zelf pregnyl zetten, naar spul Mosa, idd balen van je late eisprong. Ik hoop dat je hem snel krijgt.
@Angelica, je hebt al gebeld, ben benieuwd. Je leidinggevende houdt bij wanneer je ongesteld bent ?!? Die is raar, echt ziekelijk. Dat een jongere op mijn werk dat doet is raar, maar ja jeugdpsychiatrie, ze doen meer "rare" dingen. Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Mijn hcg was 3 ongi nog nergens te bekennen, woensdag als ik nog geen ongi heb naar het zkh voor bloedprikken Ik werk op dit moment als HR support medewerker, ik hoop na mijn opleiding een HR adviseur te worden
@Agelica, balen van de lage hcg. Nu maar hopen dat je gewoon snel ongi wordt, en geen gedoe verder aan je lijf. @Mik, ik moest alleen het zk bellen voor pregnyl als ik geen positieve ovutest zou hebben zaterdag of zondag. Maar gisteren was hij gelukkig positief, dus dat was niet nodig. Had dus niks mee naar huis gekregen. Heb hem wel eens eerder gehad, maar toen ook in het zk laten zetten. Mijn gyn had het ook nog even over eventueel een keer over op andere medicatie (puregon), mocht dat nodig zijn dan krijg je eerst een prikles dacht ik. (hoop ik!) Maar misschien wel niet nodig. Mooie posi ovutest, dus we hebben werk aan de winkel! @Mosa, al temp. verandering? T wordt wel tijd voor een eisprong nu! @Machtelt, ik heb niks meer gehoord van Maartje. Was er ook benieuwd naar. Het laatste was wel dat de MTX injecties goed aangeslagen waren en haar HCG drastisch gedaald. Dus goed nieuws. Hoe het nu gaat, weet ik niet.
Machtelt, ik merkte ook dat ik veel met het zwanger worden bezig was, dus ik heb mijn temperatuurkaartje onder mijn banner weggehaald. Ik hou het nu alleen voor mezelf bij, maar zo probeer ik er minder mee bezig te zijn. Maar hopelijk gaat het beter in je nieuwe ronde! Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Maartje is, maar ik weet verder ook niets. Angelica, hoe was jouw dag? Wat zei de gyn? En heel irritant dat je leidinggevende je cyclus bijhoudt, en ook erg raar Waarom zou je dat doen?? Ik lees al dat je gebeld hebt, maar stel dat je niet ongesteld wordt, is er dan wel een kans dat je zwanger bent of kan dat niet met zo'n laag HCG-gehalte? Julia, fijn van je positieve ovulatietest! En nu idd werk aan de winkel Mijn temp is nog laag (dus geen eisprong) maar ik hoop echt dat hij morgen of overmorgen omhoog gaat, wordt nu weleens tijd Slaap lekker allemaal!
He meiden, Ze doet ook bij mijn collega, heel vaag maar ja. Vanmorgen naar het zkh geweest om weer bloed te prikken. Die onzekerheid dat is gewoon het ergeste. Het kan beide kanten nog op, maar ik ga van het negatieve uit. Ik wil niet nog een keer die klap krijgen. Vrijdag had ik die al. Julia veel klus plezier Moda, ik hoop dat je temp snel omhoog gaat
He meiden, hcg was nu 16 wel iets gestegen. ze zijn absoluut niet positief. ze vermoeden een mk of bbz, ik wel kans op een gezonde zwangerschap namelijk 1 op de 1000000000000000000 vrijdag weer bloedprikken en dan horen we meer om 10 uur
O Angelica, wat een onzekerheid. Weer wachten dus... @Mosa, zo dat wordt idd wel tijd voor je eisprong. Gebruik je iets om iets aan je cyclus te doen of is dit normaal?
Angelica, oh bah zeg, wat een gedoe En dan weer wachten tot vrijdag, moeilijk hoor! Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar een dikke knuffel! Machtelt, het zou kunnen dat op dag 20 (eergisteren) mijn eisprong was, maar dat hangt van mijn temp de komende dagen af. Mijn cyclussen schommelen tussen de 30 en 45 dagen, maar in principe is het normaal. En natuurlijk al 2 keer zwanger geworden (één keer in een korte cyclus en één keer in een lange cyclus), dus blijkbaar maakt het niet uit. Ik vind het alleen vervelend dat je minder kansen hebt om zwanger te worden, zou ik bijv. een cyclus van 28 dagen hebben, dan zou ik over 6 dagen al mijn nod hebben en nu moet ik altijd langer wachten Maar eerst maar hopen dat mijn eisprong idd is geweest Ben jij nog erg ongesteld of is het al weer minder?
Dit is trouwens mijn tempkaartje, voor wie er verstand van heeft Mijn temperatuur moet dus verder stijgen de komende dagen.
@Mosa, fijn dat het normaal is. Het lijkt me alleen zo vervelend als je niet weet wanneer je ongesteld wordt en dus altijd verrast kan worden. Maar dat ben je ws al inmiddels gewend . (Grappig om een tempkaartje te zien, al snap ik er niks van ) Ben nu bijna klaar met deze menstruatie. Het is ook een lichte ongesteldheid en duurt nu 4 dagen. Perfect dus. Maar goed, deze ronde loopt hopelijk anders af !
@ Angelica, wat rot dat je zo'n onduidelijke situatie zit. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @ Mosa, leuk om zo'n kaartje te zien. Het zegt mij ook helemaal niks. Iedere dag temp zou niks voor mij zijn, dat vergeet ik. Heb je nu na de miskraam nog geen menstruatie gehad dan? Ja toch? MIjn cyclus is ook lang hoor meestal wel 5 weken. Nu wist ik door de echo van vrijdag dat ik mijn eisprong zou hebben dit weekend. Eigenlijk wist ik het doordat de gyn het zei. @Machtelt, fijn dat je ongi nu bijna over is. Is jouw cyclus normaal gesproken regelmatig? @Julia, goed je best gedaan? hi hi wij wel hoor dit weekend. Als je Puregon krijgt, dan krijg je wel prikles. Het is een special pen (die mensen met diabetes ook gebruiken) . Heel kleine naaltjes en je voelt het echt niet. Pregnyl is pijnlijker, die naald is groter en dikker. Succes in ieder geval allemaal. Liefs
Machtelt, maar juist door te temperaturen weet ik wanneer mijn eisprong is geweest en wanneer ik dus ongesteld zou moeten worden, dus gelukkig meestal geen verrassing Dat is ook de reden dat ik er toen ik twee jaar geleden met de pil stopte omdat ik zwanger wilde worden mee begonnen ben. Fijn dat je ongesteldheid zo'n beetje over is, en hopelijk over een kleine maand idd geen nieuwe! Mik, temperaturen went wel hoor, ik vergeet het eigenlijk nooit (meer ). En gelukkig ben ik gezegend met een kindje dat eigenlijk altijd doorslaapt 's nachts, want om betrouwbaar te kunnen temperaturen, is het wel een vereiste dat je er 's nachts niet uithoeft. Ik ben idd al wel een keer ongesteld geweest, 40 dagen na mijn miskraam. Nu dus een nieuwe cyclus. Fijn dat jouw eisprong alweer geweest is! Boesje, ik zie dat je meeleest Ik was nog van plan je een pb-tje te sturen, omdat ik benieuwd ben hoe het met je is