Bedrogen door mijn lichaam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Paarse80, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, er is veel geschreven.

Ik zal idd de naam van de lekker ding niet meer noemen;).
    Voel me goed, heb sinds zaterdag een paar vulkanen in mijn gezicht.
    Ik hou van foundation, gebruik ik normaal nooit:(

Snelly, ik had het ook hahaha (nou ja niet zo vroeg) Ik had mijn man beloofd om hem om 10 wakker te maken, heb ik ook gedaan, alleen ik hield rekening met de oude tijd hahahaha

Julia, geniet van je vrije dagen

Mosa gefeliciteerd hoe ver is ze

Boesje, wanneer krijg je je hsg? Mijn rechtereileider neemt het wel over. Ben 2x zwanger geweest vanuit mijn linker eierstok.

Marsonny, vind het een ontzettend mooi idee, misschien wel iets voor ons.

Mijn schaamte is helemaal weg, ik geef elke maand gewoon een open huis. Ik zorg wel ervoor dat het netjes is daar beneden:p

Dikke knuffel aan iedereen en sorry als ik je vergeten bent

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, grappig dat jij en Mosa gelijk opgaan. Jij kan aankomend weeken dus al testen?
    Ik zit op dag 10 heb aankomend weekend eisprong. Dus we feesten er op los :p.

@Mosa, gefeliciteerd als aankomende tante. Zelf ben ik ook al tante. Mijn (jongere) zus is inmiddels zwanger van de derde. Oudste is 3,5 jongste is net 1. Het is zo leuk om te zien hoe die kids met elkaar spelen (hoe a-sociaal dan, maar ze vinden elkaar wel lief ;)).

@Angelica, wel bijzonder dus hoe je je voelt. Hopelijk morgen goed nieuws. Al zenuwachtig?

Vanochtend was om 06.30 Thijs al wakker. Vind ik écht geen tijd. Ik wil vóór 7 uur er eigenlijk niet uit, maar ja weinig keus.
    Ik moet (nog steeds) een afspraak maken voor een uitstrijkje. Toen ik de uitnodiging kreeg was ik net zwanger. Dan mag je niet. Pas half jaar na de bevalling. Maar ja, ben niet bevallen. Vraag me af of dit ook geld voor een curretage, iemand een idee?

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Machtelt, een uitstrijkje mag een paar weken na een curettage alweer.

Suus

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Er is weer veel geschreven ik hoop dat ik alles kan bij houden zo niet sorry alvast:D.

@wintertijd: Mijn zoontje is toch wel een slechte slaper. vannacht kwam ie om 11.00 toen weer om 02.00 om .04.00 lag ik weer in mijn bed om 05.00 ging de wekker weer ( mijn man vind het altijd gezellig als ik er mee uit ga en alles voor hem klaar zet ik lijk wel gek:$) om 05.45 lagen we weer in bed. Mijn knul een fles pap gegeven en viel na een uur weer in slaap toen om 08.00 weer wakker. En zo gaat het al vanaf zijn geboorte ha ha het breekt wel op. Soms slaapt ie door tot 0700 maar dat is echt sporadisch.

@schoonmoeder gisteren geweest ze was erg moe heeft alleen geslapen toen we er waren maar ze had nog weinig hoofdpijn maar wel koorts dus afwachten.

@ ongie: ik weet het niet nu nog steeds bloed/bruin gisteren echt ongie buikpijn en krampen gehad toen dacht ik nou komt het ja een beetje en toen weer bruinigheid dus ik denk dat het wel ongie is.

@Marsonny wat een mooi idee en aandenken.

@Mosa gefeliciteerd wat leuk en gezellig bij mijn kant 3 kleintjes en bij mijn man 7 maar die zijn al wat groter de oudste wordt 18. Het is zeker leuk om dat met elkaar bezig te zien.

@Angelica: schaamte heb ik ook niet veel last van soms wat onpasselijk. Ik kan gelukkig ook goed ontspannen waardoor ik altijd weinig pijn heb.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bedankt Suus voor de info. Ik zal dan maar even een afspraak gaan maken.
    Hoe gaat het met jou? Ben je weer helemaal hersteld van je operatie?

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Machtelt, goed dat je het zegt, ik moet dat ook nog doen - zo'n uitstrijkje. Oeps. Die oproep kreeg ik tijdens mijn tweede zwangerschap, dus al ruim 2 jaar geleden.. Aj..... Ik weet niet eens of ik die papieren nog ergens heb liggen. Maar eens even googelen zo om erachter te komen waar je je moest opgeven......
    Grappig trouwens, ik heb dat ook - voor 07u is echt not done! Maar even goed werd ook hier de jongste om 06u wakker vanmorgen... grom.... heb hem weer onder gedekt, maar ik ben dan zo wakker dat ik zelf niet meer verder kan slapen....

@Snelly, kan me voorstellen dat dat opbreekt... zulke nachten. Hoe oud is hij?

@Angelica, spannend morgen. Hoe laat moet je? Eerst prikken neem ik aan, en dan na een uur of meer (telefonisch?) de uitslag? Zo gaat dat hier tenminste.

@Boesje, jij dus ook HSG? Tijdens a.s. ongi?

Zo. Hier verder weinig nieuws. Vrij.. kindjes slapen, hubby nog steeds koos-werkloos en wacht in spanning op een telefoontje vandaag of hij doorgaat naar de 2de ronde bij een bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft. Gek zeg, zo thuis met man tijdens door de weekse dag dat ik normaal alleen met kids ben. Maar ook gezellig uiteraard! :) En handig. Ga boodschappen doen! Doei

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Julia,

8 uur bloedprikken en om half 10 gesprek met gyn. Ik hoef gelukkig niet de hele dag te wachten
    Ben echt nerveus, wordt steeds erger.
    Ik hoop dat je man vandaag uitgenodigt wordt voor een 2de gesprek.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hai, ja gaat wel hoor. Operatie is achter de rug, hormonen ook, spiraal is eruit, en nu maar weer kijken of het lukt. De ene eileider is en blijft helaas verkleefd, hopelijk worden we ook zwanger zonder die ene...

Suus

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Babbelaars......

Even snel via foon,

Angelica, heel veel succes morgen. Wat hoop ik op goed nieuws voor je!

Vandaag in zh geweest. Kort en krachtig komt t erop neer dat t allemaal goed is. Hsg hoeft niet en baarmoeder schoon. Ei lag klaar om te jumpen. PP in gang gezet, waarschijnlijk springt ie donderdag!

Later meer! X

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Angelica, fijn dat het nog steeds goed met je gaat! Heel veel succes toegewenst voor morgen, ik hoop dat het er dan nog positiever uitziet voor je! Ik zal aan je denken!

Snelly, poeh, wat een nacht, maar zo te lezen ben je wel wat gewend ;) Hopelijk komende nacht wat meer nachtrust!

Vreemd hoor, dat het lijkt alsof je ongesteld bent :( Maar bruin bloed is oud bloed en als je ongesteld bent, dan moet er wel echt rood bloed bij zitten. Nog even afwachten dus.

Machtelt, verstandig om een afspraak voor een uitstrijkje te maken! Lijkt mij ook niks aan, maar wel goed om te doen!

Julia, wat balen dat je man werkloos is! En niet makkelijk om nu iets te vinden natuurlijk ;)
    Heeft hij nog gehoord of hij door is naar de 2e ronde? Ik hoop van wel! Wat voor soort werk zoekt hij?

Suus, dus jullie kunnen er weer voor gaan?! Spannend hoor, ik hoop echt dat het met één eileider ook lukt en natuurlijk goed blijft gaan!!

Boesje, oke, dus geen hsg? Is dat omdat je nu wel spontaan zwanger bent geraakt? Kon je je er in vinden? En had je verder wat aan het gesprek?
    Fijn dat in ieder geval je eisprong bijna is!!

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Suus, mooi dat de spiraal er weer uit is. Hopelijk doet de andere eileider zijn werk goed. en heb je een mooi resultaat!

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja dat zou mooi zijn. We rekenen nergens op.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, helaas slecht nieuws.
    HCG gedaald, maar te weinig. ze hebben een echo gedaan en er was alleen een bloeding te zien in mijn baarmoeder. Di terug voor weer bloedprikken en gesprek. ze zijn wel bang voor een bbz, maar zoals gewoonlijk moet mijn lichaam dit zelf oplossen

Ik had niet de leuke arts, maar een arts in opleiding. die wilde me weer wegsturen en over 6 wk terugkomen. Mijn zus werd heel kwaad. ze zei" jullie met dat wachten, ik pik dit niet. ze komt volgende week terug en jullie gaan nu een echo maken. Als je haar dossier had gelezen, gaat het nooit volgens het boekje, dus ik eis een controle afspraak.
    de arts vertelde ook, dat het apart is dat ik met 5wk al last had van krampen bij mijn 2de bbz, dat dat niet klopt volgens het boekje. Ik had toen een hele grote bloeding in mijn baarmoeder van 4cm

Tranen zijn hier in overvloed, maat ben vooral heel boos

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Angelica, ach nee toch :( Wat ontzettend klote zeg!!!
    En logisch dat je boos bent, heel goed dat je zus voor je op kwam!
    Jeetje zeg, wat een ontzettende pech heb jij toch :( Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte toegewenst!!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Angelica wat een ontzettend klote bericht en wat ontzettend verschrikkelijk verdrietig allemaal... Onwijs veel sterkte toegwenst en een dikke knuffel en stilletjes vraag ik mij af of je niet eens voor een soort van second opinion naar een ander zk zou gaan om uit te laten zoeken waarom dit zich blijft herhalen....

16. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Angelica,

Ik ben een beetje sprakeloos. Had zo gehoopt op goed nieuws voor je! Heeeel veel sterkte! En laat de tranen maar even lekker komen.
    Dikke kus

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve meiden, we gaan ook idd verder kijken. In mijn zkh blijft het domme pech

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    "Blij" om dat te horen meid. Veel sterkte...

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mosa, hij is per 1 sept ontslagen (had vast contract) maar door de crisis is hij met een stuk of 20 collega's ontslagen. Hij is IT'er (software programmeur). Gisteren niks meer gehoord trouwens, vandaag ook nog niet. En zo duurt het al bijna 2 weken. Eerst was de persoon met wie hij het 1ste gesprek had ziek, vervolgens degene met wie deze man e.e.a. moest doorspreken over een eventueel 2de gesprek, en nu? Geen idee! Maar we hebben nog niks gehoord. Nog maar een dagje wachten en dan morgen weer eens contact opnemen met de tussenpersoon, misschien weet hij meer....

Maar het is inderdaad geen goede timing om een baan te zoeken zeg. Poeh poeh. Toen wij 2,5jr geleden naar NL verhuisden werd hij bij 3 van de 5 bedrijven waar hij solliciteerde aangenomen, dat is nu wel andere koek. Nu hebben werkgevers het voor het uitkiezen en is hij (misschien speelt zelfs mee dat hij geen nederlander is) tot nu toe steeds de klos en komt hij niet verder dan eerste gesprekken bij verschillende bedrijven.... Maar goed. We blijven optimistisch. En nu ga ik werken :)

(sorry voor lang behoorlijk offtopic antw. trouwens ;))

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Angelica, heel goed dat jullie eens naar een ander ziekenhuis gaan, dit kan toch echt geen domme pech meer zijn?!
    Nogmaals een dikke knuffel!

Julia, wat vervelend dat je man nog niets gehoord heeft, zo blijf je zo in onzekerheid zitten!
    IT'ers waren idd heel erg gewild de afgelopen jaren, maar nu is het helaas wel anders ;) Maar denken jullie dat het echt een rol speelt dat hij geen Nederlander is? Hopelijk vindt hij snel iets!

Deel Deze Pagina