@Angelica, wat erg meid! Heb het enorm met je te doen, dikke knuffel voor je! Snap dat je boos bent. Goed dat je zus mee was en even de aio heeft aangesproken. Heel veel sterkte met het verdriet. Hopelijk krijg je in het andere ziekenhuis antwoorden op je vragen...
he meiden, bedankt voor jullie knuffel ben helemaal plat van het knuffelen We hebben een andere zkh gevonden en daar kunnen we al 9 dec terecht. Julia, idd balen, dat hij nog niets gehoord heeft. Vanmorgen acupunctuur gehad om het op te wekken, beetje last van een rommelige buik, ben benieuwd
@Angelica, wat goed dat je al 9 dec. terecht kan, gelukkig geen ellenlange wachtlijsten dus. Dat is dan een "meevaller" na al deze tegenslagen. @Mosa, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het feit dat hij geen Nederlander is invloed heeft op de keuze van een werkgever. Wel denk ik dat wanneer een werkgever keuze heeft uit 10 kandidaten die technisch gezien ongeveer dezelfde achtergrond hebben en waarvan er 9 perfect nederlands spreken, het makkelijk is de 10de vast van de lijst te schrappen. Dit begrijp ik ook. Mijn hubby spreekt nederlands, maar maakt ook taalfouten. Een beetje een dubbele situatie dus. Enerzijds kan ik zo'n werkgever begrijpen, anderzijds vrees ik dat zelfs wanneer hij een goede kandidaat zou zijn, ze hem best kunnen afwijzen en wachten totdat zich een andere (nederlandse)kandidaat meldt om die vervolgens aan te nemen. Maar goed, misschien zie ik dat wel helemaal fout hoor.... Ik hoop het maar!
Wat is het stil hier. Hoe is het met iedereen? Ik ben een beetje overdonderd. Ga dadelijk met vriendinnetje naar de kroeg, maar NOD is pas over 3/4 dagen. Biertje of thee? Of toch maar vast stiekem een testje ertegen aangooien. Het werd het laatste. Het is nog vroeg, maar geen vergrootglas nodig om de 2de streep te zien. Voorzichtig blij. Meiden, ik ga aan de thee vanavond!
Julia, GEFELICITEERD met het verplicht aan de thee moeten vanavond Super zeg dat je nu alweer zwanger bent! En nu duimen voor een goede afloop, maar komt vast goed Ik ben heel blij voor je!! Angelica, hoe gaat het nu met je?
Dank jullie wel Ben zoals ik al zei helemaal overdonderd, had dit echt, serieus waar, niet verwacht. Kan het dus ook nog niet echt geloven. Veel sneller dan verwacht.... @Machtelt, in een kv pakje zitten 2 testen...... Ik hoop te kunnen wachten tot zondag/maandag (= NOD). Heb met die BBZ zoveel testen gedaan, die wel donkerder werden, maar nooit een knaltest gehad. Dus eigenlijk, bij geen bloed a.s. zondag/maandag, zou het het beste zijn om nog een paar dagen te wachten zodat ik hopelijk direct een duidelijkere test in handen heb die (deels) het ongeloof en onzekerheid van de tafel schuift.... snap je?
Even weer snel met foon.... Julia, fantastisch!!!! Gefeliciteerd! Ik kan me de overdondering goed voorstellen.
Julia gefeliciteerd. Moet je nog het zkh bellen voor een echo? Ik heb woensdag acupunctuur gehad om de mk op te wekken en sinds woensdagavond ben ik begonnen met bloeden, alleen ik heb nog geen stolsels gehad.
@Angelica, "fijn" dat het zelf op gang aan het komen is. Al blijft het hartverscheurend dat jullie dit weer overkomt. Meid, wat vind ik dit ontzettend rot. Niet echt gepast, dus hou het kort, ja zal vandaag het zk eens bellen. Ik ga uit van een vroege echo ivm de BBZ en de kans op herhaling hiervan. Daarom hier ook nog erg voorzichtig, mij hoor je niks van de daken schreeuwen.
Nogmaal een hele dikke knuffel voor jou en dit is gewoon een plakbeebje die op de goede plek zit en ik ben zo voorzichtig blij voor je
Julia, ik ben nog steeds zo blij voor je, echt heerlijk nieuws Wel spannend nu natuurlijk, en ik ga heel hard duimen dat het deze keer wel goed gaat! Ben benieuwd wanneer je een echo krijgt! Angelica, hopelijk zet het snel door, want dat stomme bloeden zonder stolsels lijkt me heel frustrerend nu Knuffel!
@Julia, gefeliciteerd!!! Spannend hoor. @Angelica, heel veel sterkte. Heftig wat je allemaal door moet maken.
@Angelica, hopelijk komt het goed op gang en komt het er allemaal vanzelf uit. Veel sterkte! @Julia, bedankt voor de uitleg. Hopelijk zondag een donkerdere test!
Nog even snel voordat ik mijn bed induik een berichtje. Wel even heel ego (sorry!) beleid in het zk waar ik loop, en zo vast ook in anderen, is inderdaad zoals ik al een beetje had verwacht, een vroege echo na een BBZ. Ik ben dus al over ruim een week, de 15de aan de beurt. Puur om te zien of het vruchtzakje nu wel in de baarmoeder zit, veel meer is er met die termijn (+- 5 weken) natuurlijk nog niet te zien. @Angelica, ik meen mij te herrinneren dat jij ook zo'n vroege echo kreeg toch? Welterusten en fijn weekend allemaal!
Spannend Julia, de 15e al een echo! Hopelijk is dan alles goed! All, ik heb net getest, en ben ook weer zwanger Ik zit op 13 dagen na mijn eisprong, maar mijn temperatuur was telkens zo mooi en ik had toch wat klachtjes die ik alleen maar gehad heb toen ik zwanger was. Het voelt nu heel onwerkelijk (en ook wel eng), maar ik ben superblij dat ik weer zo snel zwanger ben! Ik hoop écht dat de rest ook heel snel volgt!!
@Mosa, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! We blijven nu wel heel gelijk oplopen zeg!!! Super, super, SUPER nieuws!!! Maar inderdaad ook eng. Had je een hele duidelijke test en ga je nog meer testen? Ik had mezelf zo voorgenomen om pas een dag of 4/5 na de vorige test weer te testen, maar ik kon het vanmorgen toch niet laten. Positief, maar een heel klein beetje donkerder dan die van donderdag. En nu weet ik dat er 2 dagen tussen zit en dat dat dus misschien wel normaal is, ik word er super onzeker van. Met die BBZ ook steeds posi testen, die iets donkerder werden, maar geen knaltesten. Net al een topic geopend met de vraag wanneer mensen dan een knaltest hebben..... pfffffffffffffffffff.... wat een onzekerheid, bah bah. Echt hoor, eerst maar eens het weekend rood-loos doorkomen en dan volgende week dus die echo en dan hopelijk een beetje meer vertrouwen in mijn lijf. Herkenbaar? Of is dit extreem?
Meleka, dank je wel Julia, tijdens mijn vorige twee zwangerschappen heb ik maar 1 test gedaan, ik ben niet zo testerig Nu is het natuurlijk een iets andere situatie, maar ik heb nog één test liggen. Die doe ik over een paar dagen wel een keer, maar ik maak me daar niet zo heel veel zorgen om eigenlijk. Hoe donker een test is, hangt natuurlijk van meerdere factoren af. Mijn test was niet superduidelijk, maar toen ik zwanger was van Veda testte ik op 16 dagen na mijn eisprong en toen was hij ook niet superduidelijk. Sowieso maakt de één meer HCG aan dan de ander (volgens mij heeft misselijkheid ook met HCG te maken, dat ben ik nog nooit geweest toen ik zwanger was), dus bij iedereen is het weer anders. Ik vind het zeker niet extreem hoe jij denkt, maar ik denk er allemaal toch minder over na. De blijdschap overheerst hier, en tuurlijk hou ik nu nog meer in mijn achterhoofd dat ik eerst maar eens een goede echo moet hebben, maar dat overheerst momenteel niet. Maar nu is de kans op herhaling van een BBZ groter dan van een MA geloof ik, dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Dikke knuffel, ik hoop echt dat het goedkomt, maar ik zou me zeker niet blindstaren op de zwangerschapstesten! En al helemaal niet zolang je nog voor je nod zit, dan heeft echt bijna niemand een knaltest! Ik denk eerder als je zo'n beetje 6 weken zwanger bent.