Bedrogen door mijn lichaam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Paarse80, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Julia, klinkt als een leuk huis :) En wie weet, van die nog 4 kinderen :D ;)

Fijn van de MvM-test! Toevallig was mijn test deze keer ook véél duidelijker dan de vorige keer, terwijl ik toen 2 dagen langer zwanger was. Toen heb ik er niet zo over nagedacht, maar toen ik deze streep zag, viel het me gelijk op. Hopelijk ook een goed teken :)

Machtelt, hoe voel je je nu? Nog klachtjes? En heb je er nog steeds een goed gevoel over?

Lex, hoe gaat het met jou?

Boesje, ik ga zo even kijken of je je temp al hebt ingevuld vandaag, ben benieuwd!

All, ik ben vandaag ook ontzettend moe, heel irritant! Dan is zo'n vrolijk, druk kindje om je heen best vermoeiend :) Nu ligt ze net weer op bed, dus ik duik zo even op de bank. Even lekker niets!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aah nee Boesje :( Dat ziet er niet goed uit :( Wat ontzettend kl#te zeg!!! Ik kan natuurlijk zeggen, geen bloed geeft moed, maar deze daling ziet er niet goed uit :(
    Een hele dikke knuffel en sterkte!

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik maak mezelf nog niet zo heel erg druk. Ik zit op 11 DPO dus ik vind het nog weinig zeggen. En Mosa, kijk maar es bij je mail, de vorige keer had ik ook een fikse dip op 5 en op 10 DPO.

Nog geen zorgen. Mijn LF is structureel 15 dagen dus..... ik ben nog rustig...:D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Blij om te lezen dat je nog rustig bent :)
    Met een langere LF is er idd nu nog niets over te zeggen, dan ga ik weer heel hard verder duimen!!
    Ik heb even gekeken naar je mailtje, en daar idd ook een dip, gelukkig maar!

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, helemaal goed dat je nog 4 (!!!) kinderen kwijt kan. Klinkt leuk je huis. Kom maar op met die foto's. Wij hebben ook niet echt een tuin. Het is een straatje van 6x3 met daarop een fietsenhok. Dus er blijft niet zoveel over... ach we kunnen buiten zitten.
    Nu bij onze tijdelijke woninghebben we een hele grote tuin. Met onkruid van 2 meter hoog, hahaha. Ik heb een paadje platgetrapt zodat Thijs toch even buiten kan spelen.

@Boesje, ik hoop dat het allemaal goed is. Wanneer ga jij testen of wacht je eerst je NOD af? Gelukkig ben je er nog rustig onder.

@Mosa, ja dat moe zijn hoort erbij hè? Is ook logisch, je hebt er nog ééntje. Loopt Veda al? Is nog een beetje vroeg, maar het scheelt zoveel tillen.
    Mosa even over dat tempen. Als je zwanger bent is je temp overdag dan ook hoger ? Vanmiddag dacht ik even te tempen en ik had 37,4. Lijkt me een beetje hoog.

Ik heb nog steeds vage klachtjes. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Dan denk ik dat ik absoluut zwanger ben en op een ander moment denk ik ongesteld te gaan worden. Tja zaterdagmorgen ga ik testen. Ik moet morgen werken, dus heb goede afleiding. We zien wel wat er gebeurd, ben er wel kalm onder.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Machtelt, Veda loopt overal langs en achter haar loopwagentje, daar begon ze best vroeg mee, maar ze kruipt ontzettend goed en snel, dat ze nog helemaal niet met lopen bezig is :D Ze kan wel een beetje traplopen, en aan mijn handen lopen, dus ik ben het nu iets vaker aan het oefenen omdat zelf lopen idd wel fijn zou zijn ivm tillen enzo.
    Ze is heel lang (pas al 83 cm) en terwijl ze erg slank is, weegt ze al wel 10,5 kilo, dus best zwaar om veel te tillen. Gelukkig kan ze heel erg goed zelf spelen, dat scheelt al wel!

Helaas zegt een temp overdag eigenlijk niets ;) Hij wordt dan beinvloed door of je druk bent geweest of niet en nog wat andere dingen, dus je kunt er helaas niet uit afleiden. Mijn temp overdags kan ook zomaar 37.8 zijn en dan heb ik geen verhoging ofzo.
    Alleen de temp als je 's ochtends wakker wordt, dus voordat je uit bed stapt, zegt iets. Maar ook weer alleen als je het vaker hebt gedaan. De één heeft namelijk een temp van bijv. 36.7 na de eisprong en de ander een temp van 37.2. Dus van een enkele temp is helaas niets te zeggen.

En dat onzekere over wel/niet zwanger herken ik wel. Ik was er laatst echt van overtuigd dat het zo was, maar je probeert er ook rekening mee te houden dat het ook niet zo kan zijn. En dan ben je bang voor de teleurstelling.
    In ieder geval spannende tijden!! Succes morgen met werken, en dan hopelijk zaterdag een dolblije Machtelt!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Machtelt, nog 2 dagen dus! Joehoe! Ik ben zo benieuwd!!!!!

@Boesje, gelukkig nog hoop na kleine daling in temp. Ben benieuwd, wel spannend die laatste ww.

@Mosa, moe? Herkenbaar! Hier nog 1. Ga bijna standaard weer even liggen als de jongste smiddags gaat slapen. Nu alleen iets minder makkelijk in te plannen met 1 naar school (en geen middagslaap meer), 1 naar creche, onregelmatige werktijden. "Koos werkloos" is dan wel even stiekem handig. :) Geeft mij wat slaapvrijheid! :p

Trouwens, nog even offtopic, hij heeft eindelijk gehoord dat hij niet doorgaat voor een 2de gesprek bij dat bedrijf. Ze hebben via recruiter een mail verstuurd waarin ze volgens mij echt een excuus zoeken. Ze hadden vast een betere kandidaat, prima, maar blijf dan professioneel en laat iemand niet een maand wachten tot hij meer hoort. Slechte zaak hoor.
    Morgen op gesprek bij een bedrijf hier in Nijmegen, duimen draaien dus. :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Julia, nou nou, dat zo'n bedrijf na een maand dan nog met een mailtje aankomt ;) Heel slecht zoiets! Spannend morgen, hier draaien de duimen ook! En in Nijmegen zou helemaal fijn zijn hè?!

En die slaapvrijheid zal idd af en toe wel lekker zijn :D Maar hopelijk sta je er over niet al te lange tijd weer alleen voor overdags ;)

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Mosa, ik had vanmorgen 37.4 :$
    Maar.... Om 5 uur nog naar de wc en daarna onrustig geslapen dus ik durf 'm niet in FF te zetten. Verschil van 0.6 is wel errug veel he?

Later meer....

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Huh :$
    Zelfs voor naar de wc gaan en onrustig slapen vind ik hem wel érg hoog! Hopelijk word je in ieder geval niet ziek!
    Maar het lijkt er in ieder geval wel op dat je temp hoger is dan gisteren, en dat is heel fijn!!

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongesteld geworden van de week!
    :) je kan maar ergens blij mee zijn > is volgens mij ook voor het 1st in mn leven dat ik er blij mee ben!!

Ben sowieso blij dat het niet nog 6 weken op zich heeft laten wachten!

Gisteren realiseerde ik me dat, dat betekend dat we volgende week weer aan het klussen kunnen, maar gevoelsmattig is dat nog echt zo'n ver van mn bed-show. We gaan het wel mee maken allemaal weer!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    machtelt je houd ons in spanning

Boesje wat vaag met je temp

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Marsonny, ja, raar he, hoe blij kun je zijn om ongesteld te worden?! Ik had precies hetzelfde. Hoeveel dagen heeft er nou ongeveer tussen gezeten?
    Gaan jullie nou weer heel gericht klussen, of even rustig aankijken de eerste maand(en)?

@Boesje, ik ben benieuwd wat die temp gaat doen de aankomende dagen!!

@Angelica, hoe gaat het met jou? Over 10 dagen weer prikken op HCG denk ik, aan je onderschrift te zien? Hoe voel je je verder?

@Machtelt, foto's van ons huis/straat staan in album. Ach, misschien valt het toch wel mee, ik moest in ieder geval erg wennen aan de bouw. Vind het nu wel redelijk, maar in het begin echt oerlelijk aan de buitenkant. Niet dat dat mij dwars zat of zit hoor, helemaal niet. Het is immers maar de buitenkant! Ik ben nu wel benieuwd naar jullie vissershuis! :p

Jij werken vandaag, dus afleiding en makkelijker om niet te testen! Morgenvroeg! Spannend! Ik kom pas later online, hopelijk kan ik je dan feliciteren! Vandaag slaapdienst en morgen uit werk een begrafenis. Eind van de middag hoop ik weer thuis te zijn. Duimen draaien voor je! Hopelijk een mooie tweede streep!!!

14. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Nou, ik voel me absoluut niet ziek :D:D

Ik vond hem ook wel wat hoog. Ik wacht morgen even af. Begin mezelf nu wel allerlei kwalen aan te praten. (veel naar wc en steekjes onderin buik, enne was die tiet gisteren ook SO grooooot?) of terwijl. Ik zit mezelf voor de gek te houden.

@Machtelt, goh meis, ik hoop het voor je. Wat kan je lichaam (en je geest) je voor de gek houden he? Morgen dus test dag.

@Marsonny, gek he, hoe blij je kunt zijn met je ongi. Dit had ik ook. Ik vond de eerste keer sex ook spannend en raar. Begrijp ik dus goed van je. Het komt vanzelf wel weer.

@Julia, dat klopt van geen kant, hoe er met je vriend (man :() omgegaan wordt. Waardeloos seg!
    Ik heb zelf ook jaaaaren in de gehandicaptenzorg gezeten. Eerst meervoudig en daarna alleen lichamelijk. Mijn slaapdiensten waren beter geregeld. Ik kreeg ook (net als Machtelt) 4 uur uitbetaald. Soms gebeurde er helemaal niets en was het makkelijk verdiend maar wanneer er een epileptische aanval was bij een kind dan kon ik niet meer slapen hoor...

@MvM, toen ik mijn stukje terug las kon ik er geen touw aan vast knopen.... even ter verduidelijking...
    Ik ga er de volgende keer weer voor. De reden waarom ik het vreselijk vond was omdat ik het voor 17.00 uur weggebracht moest hebben en een keer in alle haast een deksel er niet goed op had gedraaid. In de rugtas, op de fiets.... toen ik ineens mijn rug wat nat voelde worden.

GETVERDERRIE, wat vond ik dat smerig....

@Huis, ik woon midden in het centrum van Groningen in een heel schattig poppenhuisje. Klein maar fijn zeg maar. Het is een monumentaal huisje uit 1550. Heeeeeuuuul oud dus. We wonen er nu 5 jaar en dat bevalt prima. Later als ik (nog) ouder ben wil ik graag ergens buiten een dorpje in een woonboerderijtje (smacht...)

@Angelica, hoe is het met jou meis. Is het nu afwachten geblazen? Ben het even kwijt.

@Lex, JA! MP!!!!!! :p

@all, weekend knuf

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Marsonny, fijn dan, dat je ongesteld bent geworden! En komende ronde vooral naar je gevoel luisteren voor wat betreft er heel gericht voor gaan!

Julia, ik dacht, nu komt ze me aan met een lelijk huis, maar dat valt reuze mee :p Je kunt van buiten wel goed zien dat ze erg ruim zijn van binnen!

Sterkte alvast morgen op de begrafenis!

Boesje, het was al spannend, maar door zo'n hoge temp helemaal! Hopelijk een goed teken! En jezelf voor de gek houden, doen we allemaal op het laatst ;)
    Nog geen plannen om te testen de komende dagen?

BAH, wat een vies verhaal over de MvM-kan in je rugzak :$ :) Ik heb ook weleens gehad dat ik de deksel er niet goed opgedraaid had terwijl ik hem aan het deksel wilde optillen :) Maar dat ging gelukkig alleen over mijn handen en de wc-vloer heen, maar dat vond ik al zó vies!

Klinkt als een mooi huis(je). Heeft het huis nog veel oude details? En een woonboerderij is ook wel mijn droom :) Met een weitje met geitjes en schaapjes :D Maar hier is het echt absoluut niet te betalen helaas ;)

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja nog 10 dagen en dan weten we het.
    Ik heb net op internet gezocht. Het schijnt dat een robijn bij je dragen mk voorkomt dus die ga ik maar bestellen

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia
    Er zitten 32 dagen tussen de opgewekte miskraam en ongesteld worden en normaal had ik een cyclus van 29 dagen! We gaan niet gericht klussen, we gaan wel zien wat er de komende tijd gaat gebeuren.

Machteld & Boesje
    Spannend hoor allemaal, hoop voor jullie beide dat het raak is!

Mosa
    We gaan denk ik nog niet echt zo gericht aan de slag, heb ik hiervoor ook niet gedaan. Volg idd mn gevoel en we gaan het allemaal wel zien!

Angelica
    Wat bijzonder van die robijn, ga eens even googlen

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    je kunt ze ook bij de tuinen kopen, dus dat ga ik morgen maar even doen

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vroeger toen ik klein was jaren heel zwaar bronchitis gehad en toen zijn mn ouders naar een stenendokter geweest en die heeft een steen voor mn uitgemeten en na een 2 maanden had ik nergens meer last van!

Vind de kracht van stenen heel bijzonder!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ook wel, ik ga morgen gelijk halen ik ga ook kijken wat mijn geboortesteen is

Deel Deze Pagina