Bedrogen door mijn lichaam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Paarse80, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Machtelt, wel weer lekker om binnenkort meer ruimte te hebben zeker? Maar verhuizen is idd een stressvolle periode!
    En hopelijk voelen jullie je er weer snel thuis na alle ellende!

Marsonny, wat vreemd van de doorbraakbloeding :( Misschien nog een gevolg van de miskraam?
    Succes morgen bij de nacontrole, hopelijk ziet alles er goed uit!

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Marsonny, succes morgen! Raar hoor!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Herkenbaar! Natuurlijk kan het de burger moed geven, maar het is tevens ook confronterend. Ik hoop snel de onzekerheid en toch ook de vreugde met jullie allemaal te delen hier!

@Lex, klopt het dat jij in de eerste ronde meteen zwanger raakte en dat dat dus ook eindigde in een mk? Wat een start zeg! :( Maar wel fijn dat je direct zwanger was! Hopelijk nu ook weer snel!
    Wat balen trouwens van die omo test. Getver. Laat het dan maar snel doorbreken... tenminste, zo dacht ik telkens na die omo testen.

@Marsonny, succes vandaag bij de gyn!

@Machtelt, kan me voorstellen dat je weer even de tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten, of misschien ook wel om e.e.a. te relativeren. En ondanks de wens voor een 2de/3de/4de niet kleiner wordt wanneer je er al 1 of meerdere hebt lopen, het gaf bij mij wel wat afleiding. Hopelijk bij jou ook.

@Angelica, jij nog brak van de hormonen? Bah! Puregon toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

@Mik, hoe is het met jou? Tijdje niet meer gezien hier.

@Maartje, en jij?

@Boesje, al nieuws?

Nou dames, fijne dag voor iedereen!!

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Julia, ja klopt eerste ronde zwanger en toen een mk. Dus ik mag ook nog niet te veel klagen van mezelf ;)
    Heb nu trouwens wel iets raars, na die witte testen dacht, dan wordt ik vandaag of morgen wel ongi. Nu ook dat opgeblazen buik gevoel. Maar toen ik iets voelde 'lopen' dacht ik ook: daar is de ongi. Maar het is een heldere, waterige afscheiding. Heb ik volgens mij nog nooit gehad voor ongi. Iemand een idee?

@Machteld: Ga jij ook verhuizen?

@Julia: hoe voel jij je? Veel last van kwaaltjes?

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Julia, ik spuit gonal f 300 en pregnyl 10.000. Ik zit op dag 9.

1. maandag 10000 pregnyl gespoten
    2. dinsdag 5000
    3. woensdag 2500 IUI / eisprong DPO 1
    4. Donderdag 1125 DPO 2
    5.vrijdag 562.5 DPO 3
    6. zaterdag 281.25 DPO 4
    7. zondag 140.625 DPO 5
    8. Maandag 70.313 DPO 6
    9. dinsdag 35.16 DPO 7
    10. Woensdag 17.578 DPO 8
    11. donderdag 8.789 DPO 9
    12. Vrijdag 4.394,5 DPO 10
    13. zaterdag 2.197 DPO 11
    14. zondag 1.099 DPO 12
    15. Maandag, zo goed als weg DPO 13
    16. Dinsdag DPO 14
    17. Woensdag OFFICIELE TESTDAG!

Volgens het zkh is het nu al uit mijn lichaam, maar volgens de andere meiden op de iui forum nog niet. Ik ga zondag testen

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    marsonny succes vandaag

8. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Angelica
    Spannend, hoop zo op positief nieuws voor je! Heb je echt wel verdiend!
    Ik heb gisteren gestest en die was negatief, dus ik wacht nu nog maar even paar dagen af (als dat lukt, haha). In ieder geval ga ik vandaag niet testen ;)

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    machtelt thanks voor je lieve woorden.

Het ga op zich wel goed, alleen de stress/spanningen.
    Zondag gaan onze vrienden sinterklaas met hun kinderen vieren, ik trek dat niet en ik heb bedankt. Mijn gevoel zegt zwanger, ik heb sinds gisteren last van nachtmerries, afgelopen nacht ben ik er 2x uit geweest om te plassen en ben een beetje misselijk, maar ik kan me dat ook inbeelden

zondag ga ik zelf testen en maandag hoor ik het van het zkh

10. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Angelica, goh, spannend hoor!! En het geen zin hebben in sinterklaas met vrienden en kinderen is heel begrijpelijk.

Marsonny, hoe was het? Weet je al meer.

Lex, toch nog beetje spannend als je dit soort dingen voelt. Ik hoop voor je dat de ongi uitblijft.

Mosa, hoe is het met je meis, hebben jij en mijn forumvriendinnetje uitgevogeld hoe en wat en wanneer?

Julia, hier ongesteld geworden, gelukkig. Ging me weer druk zitten maken om verklevingen enzo... niet slim.
    Hoe voel jij je verder. Voor jou waren de afgelopen dagen ook best heftig!

Machtelt, ik pak je bij je hand en ga met je mee de volgende ronde in. Misschien lopen we wel weer zo gelijk op.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    boesje, krijg je hulp met zwanger raken of niet?

12. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik had net een hele cyclus analyse doorlopen. Samenlevingstest was goed. Twee keer semenanalyse waren goed dus ik zat voor de HSG. Deze ging niet door omdat ik toen zwanger raakte. We hebben het nu even stopgezet omdat ik eigenlijk weer net zoveel kans heb als twee :$ jaar geleden en omdat ik min of meer 'bewezen' heb dat mijn eierstokken niet verstopt zitten. Dit ook omdat alle bloedwaarden goed waren. Ik zou na ronde 6 na MK weer terug naar het zh voor alsnog een HSG. Ik hoop dus heeeeeel erg dat ik voor die tijd toch nog weer spontaan zwanger word.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik hoop het ook

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Marsonny, hoe was de nacontrole? Wat zei de gyn over de doorbraakbloeding?

Lex, meer afscheiding kan een zwangerschapskwaaltje zijn, maar helaas geldt hiervoor net als bij de meeste dingen, het hoeft ook niets te zeggen ;) Maar dat je nog niet ongesteld bent, is hopelijk een goed teken!

Angelica, echt respect voor al die hormonen hoor! Wat een gedoe zal dat zijn!
    Spannend dat je zondag wilt gaan testen, ik hoop op een mooi wondertje voor jullie!!

En logisch dat je sinterklaas vieren met vrienden niet zit zitten! Maar ik neem aan dat zij het ook wel begrijpen toch?

Boesje, jep, je forumvriendinnetje en ik weten nu hoe het zit :D Wel heel toevallig natuurlijk!

Ik lees dat je toch ongesteld bent geworden, op zich fijn :) Hoef je in ieder geval niet bang te zijn voor verklevingen. En hopelijk komende ronde meer geluk!! Maar evengoed een knuf voor alles!

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Boesje, tja dan gaan we samen op. Hoeplijk met een mooi resultaat!

@Lex, toch nog spannend dus, ik duim voor je! Ja wij moeten binnen een maand weer terug naar ons eigen huis, maar moeten nog een hoop doen. Tegelen, voegen, schilderen, behangen, trap bekleden. En dan de daadwerkelijke verhuizing, zie er tegenop en ben benieuwd of we het gaan halen...

@Angelica, ik begrijp je (deels) dat je sinterklaas niet mee viert. Moeilijk zeg en spannend dat je vanalles voelt, afwachten dus.

@Julia, het gaat al weer met mij. Het is ook écht anders als je al een kindje hebt rondlopen, heb veel afleiding. Je gaat nu gewoon door, je moet wel.

Zo heb het inmiddels weer een plekje gegeven. Ben me nu aan het focussen op mijn huis. Het voelt nu niet meer als mijn huis. Ik heb me vrijdag uitgeroosterd en ga eens klussen in mijn eigen huis, voor het eerst. Ik heb oppas, voor het eerst dat ik zonder Thijs ben. Raar, maar het lijkt me heerlijk! Nu bedenken wat voor vloerbedekking er op de trap komt en kleuren in de keuken.

16. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi ladies,

Nou, ik ben gister avond ongesteld geworden. Had er natuurlijk wel even goed de balen van! Het positieve punt is dat het precies 28 dagen was, dus het lijkt er wel op dat mijn cyclus gewoon weer het zwisterse uurwerk is als voor de mk.
    Dus Boesje en Machteld: ik ga met jullie mee de volgende ronde in! Hopenlijk krijgen we allemaal een heel mooi kerstkado: een positieve test!

x

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé Lex, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ik snap je helemaal dat je er even de pest inhebt/had. Nu hopen dat we de volgende ronde meer geluk hebben!

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    #698 Paarse80, 24 nov 2010
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
    Van het weekend er niet aan toegekomen. Ik heb nu foto's van mijn huis (en Thijs) in mijn albums gezet. Kunnen jullie even kijken hoe mijn huis eruit ziet, let niet op de troep:D!

19. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik zie net dat er een foto op blijft staan, ik krijg deze niet weg...

20. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Machteld: mooi huis!

Ik werd trouwens niet 'gewoon' ongesteld. Heb vannacht echt een uur krullend van de pijn in bed gelegen. Moest echt een flinke pijnstiller nemen. Voelde eerlijk gezegd precies hetzelfde als bij mk toen (deel) van het vruchtje werd uitgedreven.
    Duidt misschien op een (hele) vroege miskraam? Want dit heb ik echt nog nooit gehad bij ongesteld worden.
    Nou ja, resultaat blijft hetzelfde, dus ik hou het maar op heftige ongi, dat voelt emotioneel beter ;)

Deel Deze Pagina