Hoi Renate, bedankt voor je reactie. Het is nu alweer 3 maanden geleden en het gaat inmiddels goed met me. Jammer dat je mijn verhaal ook kent. Lijkt me heel moeilijk als je al een goede echo hebt gehad, dan is de klap nog groter. Heb je het een plekje kunnen geven?
@Lex, wauw wat een huis zeg!!! Is ook een oud huis zeker? De oude keuken vind ik wel mooi en die wandtegels, die gaan wij nu ook tegelen. @Angelica, o wat spannend meid. Ik begrijp dat je een beetje bang bent dat die klachten ongegrond zijn. Hopelijk is het nu wel echt zo! Ik vroeg me nog af dat als je zwanger bent of je dan nog medische begeleiding erbij krijgt, medicatie, dieet oid? Ben je al in Belgie geweest bij die beroemde gyn? En een tv in je badkamer, vet jaloers! Mijn man stelde dat ook voor, toen we de badkamer 4 jaar geleden gemaakt hadden. Ik vond het een beetje overdreven. Maar, wat heb ik daar nu spijt van zeg... Op maandagavond Greys Anatomy vanuit je bad bekijken, tja daar droom ik van. Kan je badkamer ook gereserveerd worden ? @Julia, veel plezier met het leuke nieuws vertellen! @Mosa, tja dan moet je je idd maar vermaken in de trein. Je maakt dan wel lange dagen zeg! De verbouwing is voor ons ook spannend hoor. Normaal doen we hier ook echt wel wat langer over, maar ja dat hebben we nu niet. Morgen ga ik de muren schuren, als het lukt. Op het moment heb ik veel last van CTS, dus braces om. Zondag moet ik optreden met mijn koor, best spannend elke keer weer. Ik moet nog even wat teksten oefenen.
machtelt reserveren kan altijd maar niet tijdens Greys hahahaha. Mijn man mag me dan ook niet storen hahaha. Het is ook overdreven, maar ik wilde het gewoon hahaha Ja, ik blijf in het zkh, dat als was al zo voordat ik dit allemaal meemaakte, heb namelijk astma en ik kan niet zonder medicijnen. Ze vroegen wel of ik mee wilde doen aan een onderzoek zodra ik zwanger ben. je krijgt of progestoron of placebo's. Ze vermoeden dat dit helpt bij herhaalde mk. 9 dec ga ik naar de beroemde dokter Leuk dat je zingt in een koor, hoe lang doe je dat al?
Had ik een hele tekst getypd, alles weg :x... @Angelica, maar kan je niet meteen progesteron krijgen of kan dit ook schadelijk zijn? Jammer dat ik op maandagavond niet je badkamer kan reserveren, maar dat zou ik zelf ook niet doen hoor! Mijn man mag me ook echt niet storen tijdens Grey. Alweer 2 jaar zing ik bij dit popkoor. We zingen vanalles: Anastacia, Adèle, Doe maar, Queen, Sting, enz. Heel erg leuk. Zingen en muziek maken is echt een uitlaatklep voor me. Voor dit koor zong ik bij een black gospel koor. Lekker swingend, alhoewel ik niet kerkelijk ben en dat werd toch een beetje lastig. En ik zing niet goed hoor , maar kan wel toon houden. Zing jij ook?
ja, alleen onder de douche alleen mijn man krijgt er hoofdpijn van en mijn katten lopen weg het schijnt heel goed te zijn, in andere landen gebruiken ze dit al bij herhaalde mk alleen hier niet. Daarom ga ik naar gent. ze rekenen mijn 2 bbz niet mee, dus heb ik maar 3mk gehad. Wij vermoeden dat we een 4de hebben gehad vorig jaar, maar die tellen ze niet mee). Ik heb pech en het komt vaker voor.
@Machtelt; wat grappig, ik zing ook! Alhoewel, nu eigenlijk niet meer. Heb tijdens mijn studententijd in aan band gezeten (soort Hermes Houseband zegmaar) Nu wil ik het eigenlijk al tijden weer oppakken, maar het komt er steeds niet van... Is natuurlijk geen excuus. wow die TV in de badkamer, wat een luxe! @ all; die keuken is ook zeker niet lelijk. Maar ik zal jullie foto's laten zien als de nieuwe erin zit. Wordt het nog mooier van!
@Angelica, waarom tellen ze de 2 BBZ niet mee? Dat is toch ook niet normaal. Wel erg weer om te lezen dat het zo vaak fout is gegaan bij jou! Ik duim heel hard voor je!!! @Lex, wat grappig dat je ook zingt. Ik ben tussendoor ook een poosje gestopt (einde zwangerschap en na bevalling). Ja en dan ga je het steeds uitstellen. Sinds afgelopen zomervakantie ga ik weer helemaal (kon eerder niet ivm stuitje) en ik voel me helemaal happy!
Leuk meiden dat jullie zingen. Ja, ik weet het ook niet meer. Daarom gaan we naar Belgie. Ik blijf positief, heb wel hulp gehad hoor om zo te denken
Nee ze konden het niet echt uitleggen, alleen wel dat het een fout van hun was en dat ze het heel erg voor me vonden! * Van 4 gyn's tegenstrijdige info krijgen * Toen in de weeënstorm me niet eerst uitleggen/voorbereiden wat ze gingen doen, maar direct 1 gyn vol op mn buik ging hangen en 1 gyn een eendenbek heel wijd inbracht & ze vonden het raar dat ik daarvan schrok/lichte paniek * Ze hebben niet gevraagt of ik het vruchtje nog wilde zien * Ze hebben het gewoon in de prullebak weg gegooit zonder overleg * Mn man werd naar huis gestuurd midden in de nacht compleet verward, bleek de volgende ochtend dat die wel had mogen blijven slapen * Na de curretage geen verzorging ontvangen van de verpleegkundige, maar dit heeft mn man moeten doen
@Angelica, knap hoor dat je positief blijft. Nu hopend op goed nieuws en dat je in december meteen goed advies van die beroemde arts krijgt!
Lex, ik denk dat als jullie de sleutel krijgen, het wel snel echt wordt hoor! Het genieten begint dan vast echt Wel een leuk vooruitzicht in ieder geval! In welk stadsdeel ligt het als ik vragen mag? En ik geloof je wel dat jullie keuken mooier wordt Ik vond alleen de sfeer van de oude keuken zo gezellig! Machtelt, alvast veel succes dan morgen, hopelijk schiet je goed op! Wat rot dat je zoveel last hebt van CTS Maakt het klussen een stuk zwaarder lijkt me! En leuk dat je zingt Klinkt leuk, een black gospel koor, maar een popkoor ook! En misschien past dit dan idd beter bij je. Angelica, ook wel belachelijk hoor, hoe alles gaat in het ziekenhuis Knuffel! Marsonny, gaat je echt niet in de koude kleren zitten, wat jou is over komen hè? Een MA met curettage is evengoed al erg ingrijpend en verdrietig, laat staan de respectloze manier waarop ze met jou zijn omgegaan daar! Hopelijk kun je er op een gegeven moment wat beter mee omgaan!
Wij hebben gisteren de 1ste stap gezet naar het maken van een kindje, zag erg op tegen het vrijen, maar dat viel gelukkig allemaal mee! We zijn wel wat vroeg gestart, maar de vorige keer dat ik zwanger raakte hebben we het toen eenmalig vroeg gedaan, ben daarna van een paard gestuiterd en konden we niet verder voor die ronde, maar toen was het wel raak. Nu had ik gisteren slijmerige afscheiding, net als de vorige keer en dat is dus voor mijn lijf een teken dat mn eitje onderweg is. Die komt dus eerder dan een calculator aangeeft hoe mijn cyclus eruit ziet. Voor als nog sta ik er heel nuchter in we gaan het allemaal wel zien sta er echt zo eng nuchter in voor dit moment, bijna zo dat ik haast niet zou geloven als het straks misschien wel raak is!
Marsonny, fijn dat het meeviel gisterenavond En je zult zien dat het vanaf deze keer steeds makkelijker wordt. En een beetje korte cyclus is niet verkeerd natuurlijk! Angelica, hoe voel jij je nu? Machtelt, lekker aan het klussen in jullie huis?
in 2 strijd. ik weet dat ik nog niet kan testen heb net gedaan en nega. ik moet nog 5 dg wachten hahahah
Mn cyclus is niet korter, altijd 29 dagen, alleen is mijn eitje er eerder dan normaal met een cyclus van 29 dagen.
Angelica, toch balen van de negatieve test Stom is dat hè, je weet dat je het eigenlijk niet moet doen (testen), en toch doe je het Dikke knuffel, en we gaan er vanuit dat het idd te vroeg was en dat het nog steeds kan Marsonny, oke, dus je lf, de tijd tussen je eisprong en de dag dat je ongesteld moet worden, is lang bij jou. Bij mij was hij vaak ook 16/17 dagen, moet je altijd net iets langer wachten hè? Maar op welke dag zit je nu?
Ik zit nu op dag elf van mn cyclus, volgens calculator heb ik volgende week woensdag eisprong, mn gevoel zegt iets anders. De vorige keer hebben we ook rond de 11de dag van mn cyclus geklust ook te vroeg toen en de kans was toen nihil eigenlijk dacht ik, maar het was hartstikke raak. Ben toen gaan terug denken en had toen ook die slijmerige afscheiding gehad zoals gisteren en de keren daarvoor had ik me netjes aan de calculator gehouden, maar dan was ik dus dagen na de slijmerige afscheiding aan het klussen! We zijn nu ook wel vroeg , maar ik wilde de spanning van de 1ste keer weer er ook af hebben! Van het weekend en begin volgende week nogmaals gezellie klussen met mn mannetje en dan zien we het de 14de wel wat het is geworden raak of niet!
@Angelica: ja, dat vroege testen heb ik ook last van! Je hoofd zegt: niet doen, heeft nog geen zin Maar voor je het weet zit je alweer op dat toilet met zo'n staafje... haha. @Marsonny, fijn dat jullie het weer proberen! Ik heb voor deze maand ovutesten gekocht (van KV). Ik dacht dat ik daar niet zo snel aan zou beginnen aangezien ik zeer regelmatige cyclus heb. Maar misschien komt mijn eitje ook wel eerder of later dan dag 14. Het is meer zodat ik weet hoe het zit. Op zich hebben we vorige maand echt 10 dagen om de dag geklust, dus gemist hebben kan eigenlijk niet Maar ja, ook klus je op tijd, dan is het natuurlijk niet altijd raak.