@Marsonny, wat spannend dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk weer snel raak! @Lex, ik heb veel negatieve verhalen gehoord over de ovutesten van kruidvat. Weet niet of ze waar zijn. Zelf gebruikte ik die van sensitest en ben zeer tevreden. Uiteraard zul je van elk mogelijke merk positieve en negatieve verhalen vinden, maar het viel mij op dat kruidvat ovutesten wel erg vaak negatief beoordeeld werden. @Machtelt, balen van die CTS Optreden? Wat voor bandje? Ik pingel ook een beetje @Mosa, worteltjes? Goed idee, die zal ik eens gaan afwisselen met de komkommers die er hier in grote getalen doorheen gaan! @Tesske, wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte meid. @Angelica, dinsdag dus prikken op HCG, vandaag nog een keer getest of denk je dat het game over is na omo? Ik hoop dan stiekem op een late innesteling ofzo, omo is klote maar er is nog een kans natuurlijk. Al ken jij je lijf natuurlijk het beste. Duimen draaien voor je meid! @All. Zo terug van weekend weg. Moe en voldaan. Vanmiddag om 15.30u echo, brrr. Eng. Hopelijk goed nieuws. Maar als ik dan het verhaal van Tesske lees slaat de angst toch weer even toe. Normaal denk ik.
Goedemiddag ladies, @Tess, wat erg zeg dat het niet goed is gegaan met je zwangerschap. Wat een klap dat je er bij de tweede echo achterkomt. Hier zullen veel mensen herkennen dat je lichaam geen signalen heeft afgegeven. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Je kan hier iig meekletsen en steun krijgen! De eerste zwangerschap is ook heftig verlopen zeg. Goed dat je een gesprek krijgt om alles voor een eventuele zwangerschap te bespreken. Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid. @Julia heel veel succes vanmiddag en het is helemaal normaal dat je het spannend vindt hoor! Leuk weekend gehad? @Angelica, balen zeg van die witte test. Ga je morgen nog testen of wacht je op de bloeduitslag woensdag? Ik duim heel hard voor je! @Mosa, hoe is het met jou? @Lex, hoe is het tussen de dozen ? @Boesje, hoe gaat het met jou? @Maartje, alweer terug van vakantie? Hoe gaat het? All, heb een enorme kick van het optreden van gisteren. Tijdens de souncheck had ik bladmuziek voor me, maar het licht bleek niet voldoende om het te kunnen lezen. Ik was helemaal zenuwachtig, want kende (dacht ik) niet alles uit mijn hoofd. Bleek tijdens het optreden dat ik het toch wel kende ! Geeft zo'n goed gevoel.
Spannend Julia, nu ik dit typ heb je de echo!! Tijdens het typen van mijn berichtje ga ik heel hard duimen Ik ben zelf nu al zenuwachtig voor mijn echo woensdag Tesske, jeetje meid, wat een verhaal! Gelukkig maar dat het naar omstandigheden goed gaat met je dochter! Maar wat vreselijk dat je tijdens je 2e zwangerschap alweer klachten kreeg, ik kan me voorstellen dat jullie met het ziekenhuis willen overleggen over eventueel een 3e zwangerschap. Maar moeilijk hoor!! Nogmaals sterkte met alles! Machtelt, fijn dat het gisteren zo goed ging! Ik kan me voorstellen dat dat een kick geeft Met mij gaat het goed, ik voel me alleen alsof ik een flinke flinke kater heb, dus ik ben vandaag thuis gaan werken (kan gelukkig heel makkelijk). Ik lijk ook een beetje verkouden te worden, dus dat kan er ook mee te maken hebben
Ik kom telkens spieken voor Julia-nieuws, maar helaas nog niets! Ik hoop maar dat alles goed was, maar je bent vast druk met andere dingen
Druk druk druk inderdaad Mosa. Maar! Met posi echo nieuws! Mooi hartje zien kloppen, echo kwam overeen met 7 weken zwangerschap, en klopt dus ongeveer met berekeningen. Vond het wel spannend, maar gelukkig zag ik het hartje al voordat de ass. gyn hem zag, dus dat vond ik dan wel weer stoer Na zoveel echo's, FM's en ander gezeik herken ik inmiddels baarmoeder/eierstokken/baarmoederslijmvlies en ander gedoe op dat schermpie. Ach... gelukkig voor een goed doel. Zo. Nu Mosa aan de beurt woensdag, en de rest met een posi test in december, deal?
Super Julia, gefeliciteerd Ik ben heel blij voor je! Mag ik alsjeblieft woensdag ook een goede echo?!
@Tesske, dank je wel @Mosa, tuurlijk jij ook! Jij mk, ik bbz, daarna ik zwanger, jij ook, ik hartje, jij hartje. Bevallen: samen op 17 juli En nu veel HCG naar alle anderen meiden hier! STROOOOIIIII!!!!! Beter dan pepernoten, dus vangen die handel!
@Julia: gefeliciteerd met je echo!!!! pff, wat een opluchting denk ik zo. @Mosa: jij gaat vast ook een goede echo krijgen En dat strooien met die HCG, daar doen wij niet zwangeren het voor, haha
@Julia, helemaal goed zeg! @Mosa, jij gaat ook een goede echo krijgen hoor! Dames, kom maar op met dat HCG, ben er helemaal klaar voor ! Off-topic: mijn wasmachine was er vandaag na 8 jaar trouwe dienst mee opgehouden. Mijn man heeft hem vanavond uit elkaar gehaald. Er bleek iets in te zitten, dat "iets" zijn 6 (!!!) sokken van Thijs. Ik ben in shock, wist niet dat het kon. Tja je hoort wel vaker dat sokken in de was verdwijnen, maar wist niet dat het zo letterlijk was. Na een hoop gepeuter alles eruit gekregen en mijn wasmachine doet het weer (sokken van Thijs gaan vanaf nu dus in een netje).
Met alle liefde strooi ik héééél veel HCG, maar ik wil eerst een goede echo hebben Als alles goed is woensdag, achtervolg ik jullie net zo lang met HCG tot jullie allemaal zwanger zijn Machtelt, balen van de wasmachine, maar gelukkig hebben jullie de oorzaak gevonden! Maar sokjes, dat verwacht je echt niet! Ik ben ook regelmatig sokjes van Veda kwijt, misschien toch ook maar eens netjes gaan gebruiken dan Lex, hoe gaat het met het inpakken? Wanneer krijgen jullie de sleutel?
@Machtelt: haha! Misschien moet ik daar toch ook eens gaan zoeken, want ik raak ook altijd sokken kwijt Wel fijn dat ie het gewoon weer doet!
*even snel tussen werkdrukte door* Julia, fijn dat alles goed was met de echo. Mosa, ik denk aan je voor morgen. @all, knuf voor allen, later kom ik weer meer updaten. Angelica, jij krijgt morgen ook uitslag toch??
@Mosa, heel veel sterkte bij de echo. Hoe laat moet je? Ik ga voor je duimen! @Angelica, hoe is het met jou? Ben je inmiddels al ongesteld geworden of is het voor jou spannend (ik hoop het zo!)? @Lex, ben je al aan het verhuizen?
Hoi dames, Ik heb heel weinig tijd, maar godzijdank was alles goed Mooi kloppend hartje en alles zag er goed uit! Nu zó blij en opgelucht Nu heb ik pas écht het idee zwanger te zijn! Kom later verder reageren...