Bedrogen door mijn lichaam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Paarse80, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mik0705, spannend veel succes

Mosa leuk maandag een echo, geniet ervan

Machtelt beterschap

Gisteren in bad gelegen en de bachelor op net 5 gekeken, jeetje wat een verschrikkelijke vrouwen lopen er tussen en hij zoent ze allemaal even. :$

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, hoe is het nu met je? Hopelijk krijg je wat meer duidelijkhedi van VK.

@Mik, wat een tegenvaller dat de IVF niet doorging. Succes vrijdag en een dikke knuffel!

@Marsonny, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk meer geluk in 2011!

@Mosa, ja je kunt je echt niet zo lekker voelen tijdens zwangerschap. Lastig is dat met eten. Als je niet eet wordt je misselijk en als je wel eet ook. O en maandag alweer de tweede echo, helemaal leuk!

@Angelica, de bachelor kijk ik niet. Wat een walgelijke vent om met iedereen te zoenen, bah. Pas maar op als je in bad ligt te kijken :p!

Vandaag voel ik me een stuk beter. Ben nog moe en hangerig, maar wil alweer van alles. Morgen ga ik ook écht weer wat doen. Ik ben dan vrij en heb oppas. De planning is zwaar beroerd om ziek te zijn nu.
    Vandaag nog een beetje bloedverlies. Ik blijf het raar vinden en leg mijn vraag even voor aan VK op het forum.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo. Ik begin me weer een beetje mens te voelen. Ga zaterdag weer werken.

Hoe gaat het hier?

@Mik, goed weer van je te horen, je werd al gemist! :) Wel ontzettend balen dat het de vorige ronde op die manier beindigd werd, morgen hopelijk meer succes, veel sterkte alvast!

@Machtelt, ja toch vreemd, een week eerder, goed dat je je vraag even hebt voorgelegd en fijn dat je je weer wat beter begint te voelen. Met verhuizing in het verschiet inderdaad niet echt de ideale tijd om ziek te worden. Dat is het natuurlijk nooit, maar nu al helemaal niet!

@Angelica, ik kijk ook geen bachelor, geen idee waar het over gaat, maar klinkt vies. :)

@Mosa, jij bijna 2de echo, spannend!!!!!! Ik pas begin nieuwe jaar weer. Maar dat wordt dan al nummer 4 dus mag niet klagen!

Ik heb trouwens niet meer gebeld met de vk. Misselijkheid werd ineens dragelijker en minder en heb het idee dat die follikel best groter is gaan groeien tot cyste maar ook momenteel vanzelf weer aan het verdwijnen is. Of het klopt zullen we pas zien in januari, tenzij ik voor die tijd ineens toch weer erge misselijkheidsklachten krijg.

@Lex, nog in de weer met dozen?

@Marsonny, hoe gaat het met jou?

Zo. Ga zo maar weer richting bed, kan echt nog uren slapen, dus daar maar snel aan toegeven!

Fijne avond allemaal en knuf voor Mik voor veel succes morgen!!!

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden jullie zijn schatten!!

Na morgen moet ik toch herstellen, dus hoop ik meer online te zijn.

Liefs

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ook ik kwam nog even langs om Mik heel veel succes voor morgen toe te wensen, ik zal aan je denken :)

Angelica, ja ja ja, wrijf het er nog maar een keer in dat jij vanuit bad tv kan kijken :D ;)

Machtelt, fijn dat je je alweer iets beter voelt, maar wel vervelend dat je je zo moe en hangerig blijf voelen! Hopelijk lukt het je morgen om productief te zijn, succes!

Julia, fijn dat je je weer beter voelt! En helemaal fijn dat de misselijkheid minder is en dat je het idee hebt dat de cyste aan het verdwijnen is!
    Hopelijk slaap je vannacht lekker!

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Duim duim duim, Mik hoe is het gegaan?

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden,
    Nou het zit er weer op.
    11 eitjes gevonden en het sperma was ook goed. Dus in een bakkie en maandag ochtend horen we of er eentje is bevruchting. Heel spannend.

Ik voel me niet echt top. Mijn bloeddruk was erg laag 85-42 (geen idee hoor, heb me er nooi mee bezig gehouden)
    Mijn buik voel ik wel maar ben nog zo onder de pijnmedicatie.

Hoe is het hier?
    Liefs

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mooie score Mik! Nu maar hopen dat er meer dan 1 bevrucht wordt! Hoeveel wil je er dan teruggeplaatst krijgen, stel er zijn er 5 bevrucht? Dan kan je toch kiezen om er 2 teruggeplaatst te krijgen en de rest in de vriezer? Of heb ik het nou helemaal bij het verkeerde eind?

Rust goed uit, op de bank, dekentje erover heen en laat je goed verzorgen! Hopelijk niet al te veel pijn dadelijk!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zeker goede score

werk nu vanuit huis, heb er 4 uur over gedaan om op mijn werk te komen en 2 uur om thuis te komen

wat een weer

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, wauw, 11 is harstikke goed toch?! Nu maar hopen dat er veel goede bevruchtingen bij zitten!
    Wel rot dat je je niet goed voelt, maar het is in ieder geval achter de rug! Verwen jezelf maar goed dit weekend :)

Angelica, bah zeg, dat is vervelend! Ik las net ook dat het idd chaos is op de wegen (en het treinverkeer). Omdat ze gisteren al veel sneeuw verwachtten, heb ik ook thuis gewerkt, ik wilde niet het risico lopen op grote vertragingen ;)

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, goede score zeg! Hopelijk zijn er een paar bevrucht. Spannend voor jou as maandag. Ik ga voor je duimen! Je bloeddruk is idd erg laag, werd daar niks over gezegd?

@Julia, succes met slapen. Af en toe maar even toegeven aan je moeheid. Fijn dat de misselijkheid is afgenomen, hopelijk in januari goed nieuws over die cyste.

@Angelica, wat een lange reistijden zeg. Het is echt verschrikkelijk vandaag. Hier ook even een stukje verderop geweest en moest in z'n 1 blijven rijden.

Heb hier op het forum aan VK gevraagd of ziekzijn te maken kan hebben met een week eerder ongesteld worden. Ze antwoorde dat het niks met elkaar te maken heeft. Het kan nog komen door de MK dat het daardoor allemaal nog van slag is. Het zou ook een zeer vroege miskraam kunnen zijn. Als ik lang blijf bloeden moet ik langs de HA.

Het bloeden is wat minder geworden. Ook voel ik me weer helemaal beter. Ben vandaag druk geweest thuis. Alles is geverft en bijna alles is behangen. De keuken is bijna helemaal getegeld en mrgen wordt de trap bekleed.

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Machtelt, wat fijn dat jullie betreft jullie nieuwe/oude huis telkens zoveel dingen van het lijstje kunnen strepen die al gedaan zijn! Wat voor kleur wordt de trap bekleding?

Ok, dus ziek zijn en vroege ongi heeft niks met elkaar te maken. Wat denk je zelf? Dat je zwanger was?

@Angelica, jemig wat een tijden! Pfff, dat is geen doen joh! Goh, wat ben ik blij dat ik dan morgen op mijn fietsje naar mijn werk kan, moet er niet aan denken om er zolang over te doen. Petje af hoor! En fijn dat je nu vanaf huis kan werken!

Ik ben trouwens helemaal niet meer misselijk, klop dat nu stevig af op houten tafel!

@Mik, hoe gaat het meid?

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, ik weet het niet of ik zwanger was. Had wél ongelooflijk last van mijn borsten en dat is nu over. Ik heb dat nooit en herken het van beide zwangerschappen al had ik dat wel later. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik probeer het maar als gewone ongesteldheid te zien, wordt er anders een beetje verdrietig van.

De vloerbedekking wordt donkerbruin met iets grijs erin. Wat heb jij op je trap liggen?

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, kan me voorstellen dat het 'veiligst' is om maar van een ongesteldheid uit te gaan. Zou ik ook doen denk ik. Beetje zelfbescherming.

Op de trap? niks, is een houten trap, zo'n soort: http://www.raymondbrugman.nl/album/slides/trap%20renovatie%20.jpg Alleen dan die verticale balk die is niet mooi van hout hier maar van staal. Idee is hetzelfde verder en ik vind het het mooist (denk ik tenminste) om hem zo te houden. Al is wel koud aan je voeten, helemaal nu!

Zo, duik mijn bedje in!

Truste allemaal!

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Vind ik ook mooi hoor zo'n houten trap. Ik loop vaak op blote voeten en dan voelt vloerbedekking zo lekker op de trap :)! (En ik had geen zin om te schuren en te lakken :p)
    Welterusten!

16. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Machtelt: ik zou het maar gewoon op een ongi houden! Voelt mentaal beter denk ik.
    Wow! Wat hebben jullie veel gedaan in huis!

We hadden natuurlijk volgens de berekening tegelijk onze NOD de 20ste. Maar ik denk niet dat het raak is hoor deze maand. Voelt niet zo namelijk. Maar dan loop je vanaf nu een week op me voor ;)

Nou ja, de niet zwangeren moeten het maar een beetje positief inzien; we kunnen met kerst lekker aan de carpaccio en de wijn :)

Mosa & Julia: Jullie hebben natuurlijk een veel leukere reden om niet te drinken, maar ik wilde even iets positiefs voor de niet-zwangeren posten :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Machtelt, fijn dat je je weer een stuk beter voelt! En ik zou er van uit gaan dat je 'gewoon' eerder ongesteld bent geworden, lijkt me makkelijker voor jezelf.
    Maar ik hoop écht dat je komende ronde meer geluk hebt :)

Fijn dat het klussen in jullie huis nu ook zo goed gaat!
    Wij hebben wit geschilderde trappen, maar dat was me echt een hele klus ;)

Julia, wat fijn dat je helemaal niet meer misselijk bent!!

Lex, dat je nog niets voelt, hoeft in principe natuurlijk niets te zeggen. Dus hoop ik nog steeds dat jij dit jaar ook niet aan de carpaccio en wijn mag :p

Hoe bevalt jullie huis tot nu toe?

Boesje, als je zin hebt, wil je dan een update komen doen??

Maartje, hoe is het nu met jou?

All, fijn weekend!

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ha allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

@Julia, ja dat klopt. Stel dat (hopelijk) er meerdere bevrucht worden dan willen we er 2 teruggeplaatst krijgen. Indien dit mogelijk is, er bestaat nog gevaar op overstimulatie. Dat heb ik de vorige keer heel erg gehad na de punctie en de gyn zag dat het nu ook die richting op ging. Heel erg rustig doen en dat doe ik. Ik word lekker verzorgd.
    Fijn dat je niet meer misselijk bent. Wanneer heb je een echo?

@Machtelt, inderdaad zie het maar als ongi, anders raakt het je toch meer. Lekker aan het klussen lees ik, wel echt het weer ervoor.
    Wat betreft mijn bloeddruk, ik mocht ook niet naar huis, pas toen de druk omhoog ging. Heb wel medicatie gekregen.

@Mosa, heb jij last van misselijkheid?

@Angelica, hoe is het met jou?
    Had jij nou weleens Pregnyl gespoten?
    Ik moet nu utrogestan gebruiken, 3 keer per dg 2 vaginale (blehh) bolletjes, beetje vettig zijn ze. Jummie voel me heerlijk hhaa.
    Ach ik heb het er allemaal wel voor over hoor!

Duimen jullie dat er in het buisje bevruchtingen plaatsvinden. Pls ik hoop het zo.

@Lex, hoop voor je dat je positief test en gewoon nog niks voelt.
    Ik voelde echt helemaal niks bij mijn eerste zwangerschap, dat kan pas rond 8 weken.

Liefs

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Oja kunnen we niet onder een ander topic verder kletsen...wil niet meer op miskraam klikken eigenlijk.....

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat kan natuurlijk, dan kunnen we onder 'zwanger worden clubs' vast wel een topic openen :)
    Weet iemand een geschikte naam??

Tuurlijk duimen we dat er bevruchtingen plaatsvinden, en hopelijk ook veel! Heb je maandag de terugplaatsing?
    Fijn dat je in ieder geval goed verzorgd wordt thuis :)

Je vroeg of ik last heb van misselijkheid...ik zou het niet echt misselijk noemen, maar ik heb wel vaak zo'n weeïg gevoel en bijna al het eten staat me tegen. Dus helemaal lekker voel ik me niet, maar gelukkig niet echt misselijk en overgeven hoe ik gelukkig al helemaal niet!

Deel Deze Pagina