Zou jij serieus vals geld weer uit gaan geven? Meid wat rot zeg. Ik zou toch aangifte doen en het melden bij mp. Hopelijk kunnen ze er toch wat mee.
Balen topicstartster! Hopen dat je miss toch verzekerd bent en het zo kunt terug krijgen.. En dat die vuillak gepakt mag worden. Ik weet niet meer wie de opmerking maakte, over het uitgeven na te weten dat het vals is, om er vanaf te komen dus. Maar ik zat even heel belazerd een paar seconden te kijken en barstte daarna in lachen uit van ongeloof haha. Dat meen je toch niet he?
eerlijk, ik zou niet durven! Dat doe je niet...benadeel er maar een ander mee jaja... Ooh nog beter, koop iets via MP en ga dan betalen bij het ophalen..hopend dat diegene ook zo clueless en lief is als ts....tsjonge..dat doe je toch niet! schande....
Ja kreeg deze tip van een vent op de kermis hier....ging naar hem toe om ff te vragen of hij een blauwe lamp had (had net wisselgeld gekregen van een andere attractie, en het briefje voelde zoooo vreemd aan, was ook smoezelig enz) Hij zei me heb ik niet, maar als ik twijfel doe ik dus dit....ging die scheuren hahaha stond ff En toen legde hij dus uit dat je dat bij een vals briefje niet kon doen!
Serieus waar?? Weer gaan uitgeven?? Ik geef toe, ik ben geen heilig boontje, maar dit gaat me echt een brug te ver! @ts, flink balen zeg! 100euro is een hoop geld..
Echt balen zeg... Ik snap ook niet dat mensen zo gemeen kunnen zijn:x En dan gaan mensen hier ook nog als tip geven om te proberen het uit te geven..?? Dan ben je net zo erg bezig!
Ik heb geen winkel, ik werkte in n winkel. Dat is heel wat anders... En tja, het is niet netjes om te doen maar anders zit je er maar mee. En ja, dan zit iemand anders ermee... Heel lullig ik weet t. Maar ja, regels van de baas
even advocaat van de duivel: Hoe moet die man nou weten dat jij krap bij kas zit, had je hem dat verteld? En misschien wist hij zelf ook niet dat het een vals briefje was. Ik bedoel, jij bent er ook ingetuind. Kan toch? Niet meteen uitgaan van het slechtste in de mens.
nou ik heb ook in een winkel gewerkt en no way daatmijn baas dit goed zou keuren. als zeerachter komen dat hij vals geld uitgeeft krijgt ie geheid een proces aan zijn broek. wat is er mis met gewoon aangeven. echt dit geloof ik niet
Jaja dat is lekker een makkelijk antwoord Eigenlijk ben je gewoon moedwillig wezen frauderen!! Wat jammer dat ze jou nooit gepakt hebben. Maar je bent een mooi goed voorbeeld voor de maatschappij hoor
Welke winkel werk je? Weet ik dat ik daar niets ga kopen, kans is dus aanwezig dat ik vals geld terug krijg. Geef ik het uit bij een andere winkel, kan ik nog gepakt worden ook nog voor een misdrijf omdat ik met vals geld betaal. Ondertussen heb ik geen flauw idee, heb immers dat geld net bij jou in de winkel terug gekregen! Wat een maatschappij!!
Lullig voor je TS. Maar zoals eerder ook gezegd is, het is voor aan ander minstens even erg. Maar dat maakt het er nu niet minder lullig om. In een winkel uitgeven zou ik iig. Nooit doen. Ken geen enkele winkel waar een briefje van 100 niet even gecheckt wordt. En dan heb je pas echt een hoop gezeik, zie dan maar eens glashard te liegen dat je het niet wist.... Nee hoor 100 euro zou mij geen gezeik waard zijn. Er komt namelijk sowieso politie aan te pas bij vals geld.
Heel jammer ja... Ik begin het jammer te vinden dat ik hier eerlijk een antwoord gegeven heb. En een heel makkelijk antwoord, een eerlijk antwoord namelijk. En verder ben ik inderdaad een heel goed voorbeeld voor de maatschappij hoor... Al zal je dat ook niet geloven waarschijnlijk
Een briefje van 10 wordt nooit onder zo'n lichtbalkje door gehaald, een briefje van 100 wel. Pakkans met zo'n grote flap is heeeeel groot.