Ehm geen idee eigelijk je moet dan even naar de plaats kijken waar het staat. Overal staat het ervoor. Misschien iemand voor een dagje regelen met een auto die je kan helpen? Zodat je bijvoorbeeld op zaterdag alles in 1x kan ophalen.
ja dat is idd een goed idee .. ik kan proberen regelen dat er iemand met de wagen kan rijden, liefst een busje om in 1 keer alles te halen maar dat moet dan wel op een maandag want dan pas krijg ik de sleutel en kan het anders nergens kwijt
Ik zag ook wel eens op MP dat iemand gratis spullen vroeg ivm een scheiding. Wel fijn dat je gelijk in je huis kan
hé ik kom ook uit belgie en weet dat als je in jouw geval naar het ocmw gaar ( zeker als je uit een daklozentehuis komt) ze je wel aan spulletjes kunnen helpen via de kringloopwinkels van hun en ze je zelfs een voorschot erop geven die je dan op eigen tempo aan hun kunt terugbetalen. ook je waarborg enzo kun je via hen regelen. nu het duurt wel een week of 3, 4 eer dit rond is omdat ze het dossier telkens aan de beheerraad moeten leggen maar je gaat er wel mee geholpen zijn. en ben der bijna zeker van dat je dervoor in aanmerking komt hoor veel succes
hoi hoi, ja sta onder ocmw hoor .. zit in caw daklozencel onder begeleiding van het ocmw de waarborg duurd idd heel erg lang en daar kon ik niet op wachten, vele huisbazen willen ook helemaal niet verhuren vanaf je ocmw vernoemt en alhoewel er een nieuwe wet is .. ze nemen dan gewoon een nieuwe kandidaat die startpremie waar jij het over hebt is eenmalig en heb ik helaas al een keer gekregen toen ik net 18 was en alleen ging wonen maar ze zijn ermee bezig, alleen moet ik hier nu wel weg en zal het geld dan later pas komen
ach ja, we komen er wel ik blijf erin geloven dat ik volgende week in m'n nieuwe woonst ga lachen met de stress van de afgelopen tijd als de rust terugkeert zal alles wel veel beter gaan we blijven hoop hebben en geven de moed niet op
Auraly, ik had dit topic nog niet eerder gezien en heb het net van het begin tot het eind gelezen. Wat een nare tijd heb jij achter de rug zeg! Wat knap dat je jezelf zo staande houdt. Hopelijk zit je nu in je nieuwe huisje te genieten en stuur je geen updates meer omdat je geen internet hebt in je nieuwe huis. Heel veel sterkte!
goeie avond .. heb draadloos internet waardoor ik, overal ik ga gewoon kan surfen ik zit op m'n appartementje ! eindelijk .. de verhuis was best zwaar ik heb op 1 oktober om 12uur m'n sleutel gekregen, ben toen naar elke winkel gelopen en alles aangekocht, gisteren alles in elke winkel gaan halen en vanacht alles in elkaar gezet vanmorgen effe snel de kinderen naar school gedaan en daarna terug effe naar de daklozencel gegaan om m'n studio leeg te halen en de sleutel daar af te geven ik ga er nooit meer heen alles staat in elkaar, behalve mijn kamen .. heb ik nog geen tijd voor gehad . alhoewel zou het best nu kunnen doen, maar ik zit effe rustig voor m'n laptop en probeer een beetje te ontspannen ben zo blij dat alles achter de rug is .. groetjes wendy
meis gefeliciteerd met je apartement. heb je nog wat vam je ex gehoort? of heb je nu echt rust,en kun je aan een nieuwe toekomst gaan denken (bouwen) een hele dikke knufel voor julie en heel veel liefs mariska
m'n ex is hier vanmorgen effe geweest .. hehe ik kon niet wachten om hem te tonen dat ik best wel zonder hem kan hij vond het zelfs gezelliger bij mij dan dat het bij hem was zijn verlies , niet dat van mij verder laat hij me gerust tijd voor een nieuwe start
Best Auraly, ik heb in het begin van 't topic ff meegelezen en vond dat je genoeg advies van anderen kreeg. Maar nu wil ik je wel heel graag van harte feliciteren met het begin van je nieuwe leven! Mijn motto is altijd geweest; liever alleen dan in een slechte relatie! Het laatste is vele malen zwaarder dan het eerste, neem dat maar van mij aan. Ik wens je heel erg veel geluk saampjes met je kinderen. Groetjes, MWB
Auraly, Super gedaan meid! geweldig voorbeeld van niet bij de pakken neer gaan zitten, maar gewoon doorgaan. en hoe.. Succes de komende tijd.