bedrogen

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja ik stond klaar om te vertrekken die avond dat ik ze had samen gezien .. zei rende weg .. en hij liep mij achterna

hij nam me bij m'n arm en smeekte om niet te gaan
    de dagen nadien heb ik zoveel pijn in z'n ogen gezien ..

eigenlijk ook toen hij met haar bezig was, hij zag er zo verdrietig uit ..

hij probeerd nu z'n best te doen om mij het een geliefd gevoel te geven

hij staat nu op z'n werk in de videotheek en stuurt me constant berichtjes, kleintje zoals kus !

maar zo laat hij me wel weten dat hij aan me denkt

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    pff moeilijk meis...

maar als jouw hart zegt 'vechten' dan moet je/jullie er helemaal voor gaan, jullie kunnen hier een stuk sterker uitkomen. Blijf praten met elkaar en zoals al eerder gezegd, gooi het hem niet bij iedere ruzie voor de voeten. Als jullie allebei willen, kunnen jullie hier uitkomen, maar neem wel de tijd hiervoor. Dit is niet even in een paar dagen van tafel afgeveegd.
    Heel veel sterkte en geloof/vertrouw in/op je eigen gevoel.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ten eerste verdien jij mijn respect omdat je het niet zomaar wilt opgeven!
    En zoals de anderen ook al zeggen, blijf vragen. Ik denk ook dat je het niet zomaar gaat vergeten! En je beschrijft hier je gevoelens best wel goed, laat hem die ook zo weten en zien.

Misschien als je echt met je gevoelens in de knoop blijft zitten misschien kan je hulp inschakelen om het samen een plekje te geven.

En dan over een paar maanden als het allemaal een beetje heeft kunnen zakken, boek een weekeindje weg met z'n tweeen! Een paar dagen weer tijd voor jullie zelf en voor elkaar.

Heel veel sterkte de komende tijd!

4. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja hij heeft een hotelkamer gehuurd met haar .. paar uurtjes ..
    dat zou ik dus al zeker niet willen zou mij een heel goedkoop gevoel gegeven hebben .. maar soit ze wist ook wat hij doormaakte en dat hij een samenwoonde

hij wist idd heel erg goed waar hij mee bezig was, op dat moment lag hij er ook niet wakker van

toen ik hen hier voor de deur zag zitten vroeg ik aan hem of hij nu gewoon stom was of een eikel
    want hoe groot was de kans niet dat ik het zou zien !
    hier voor de deur

ik heb ze de hele tijd in het oog gehouden en ze probeerde heel veel aandacht te vragen .. hand op been, hoofd op schouder maar hij gaf haar geen enkele reactie

ik ben niet direct als een gek naar buiten gelopen
    ik wilde het zien (raar maar waar)

dus toen ik het vroeg of hij nu niet gedacht had dat ik het zou zien zei hij
    ja ik wilde een reactie van u uitlokken .. ik wilde dat je het zou zien
    ik wilde dat jij m'n ogen terug opendeed

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    :confused: :confused: :confused:
    Pffff.... sorry dat ik het zeg, maar hij wilde dat jij het zou zien? zodat het je nog meer pijn zou doen? Vreemd hoor.....

Jeetje meid, ik wens je echt veel sterkte.

6. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Idem, het is iets dat altijd blijven knagen is. Achteraf gezien stond ik er ook niet echt verbaasd van, in de zin dat hij niet het soort man was die een grenzeloos respect voor de ander opbrengen. Mijn echtgenoot echter vertrouw ik daar 100% in.

Ik hoop dat je er uit komt, met of zonder hem, zodat je je leven verder kunt zetten! Veel sterkte!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Daar ben ik het volledig mee eens!

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Meid heel veel sterkte ik ben er dik een maand achter gekomen dan mn man een ander heeft en we gaan nu de scheiding regelen. Dit is de 2x voor hem en ook nog met dezelfde meid dus ik heb zoiets van bekijk het maar. Heb er enorm veel pijn van gehad want ik hield enorm veel van hem maar zie nu echt in dat het zo niet verder kan.

Ik hoop voor jullie dat jullie eruit komen ;)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh, mamavanYeline, wat lijkt me dat zwaar. Heel veel kracht toegewenst!

11. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik heb deze ervaring nog nooit mee gemaakt gelukkig maar ik wens je heel veel sterkte toe en hoe je er nu mee om gaat petje af hoor.
    Volg je hart en volg je gevoel en doe wat jij denkt wat het beste is.

Teddy.

12. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Heel veel sterkte, en hoop dat jullie er uit komen komen.

Ik weet wel, als mijn vriend zijn slurf bij een ander parkeerd kan hij meteen oprotten! Het vertrouwen zou meteen weg zijn.

Succes meid.

Gr. Vanessa

13. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat goed dat je zo rustig kan blijven.

als die griet expres fluit om mijn aandacht te trekken dan kan ze die krijgen ook en sloeg ik har de hersens in.

en ik denk dat ik mijn vent ook wel een paar knallen zou verkopen.

als je denkt dat je relatie nog te redden is dan moet je er zeker voor vechten, maar ik ben wel van mening dat dit nooit meer uit je geheugen verdwijnt.
    het vertrouwen is weg en ik geloof ook niet dat dat weer zomaar terug zal zijn.
    ik zou zo niet willen leven denk ik, ik zou om iedere reden dat hij later thuis zou komen of wat danook, achterdocht hebben en weer helemaal gek worden.

maar goed, ieder mens is gelukkig anders en ik hoop dat jullie eruit komen.

sterkte

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik denk er precies zo over! :x

15. Niet meer actief

Tot het je is overkomen denk ik niet dat je dat kunt zeggen....

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik ben hier heel direct in: Als mij dit zou gebeuren zou ik meteen weg gaan. Als hij het 1 x doet, komt die volgende keer ook wel... Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.

Veel sterkte!

17. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Mijn ex heeft mij bedonderd, dus helaas kan er over mee praten. :(
    Maar goed niet alle mannen zijn het zelfde natuurlijk....gelukkig

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik geef hem nog 1 kans .. god mag weten waarom hij het gedaan heeft , maar fouten maken is menselijk toch
    en hij geeft toe een fout te hebben gemaakt .. dat maakt natuurlijk niet alles goed, maar het is wel al een begin dat hij zelf inziet dat hij echt te ver is gegaan
    en soms moet er iets gebeuren voor je inziet wat je thuis hebt

je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent .. toen ik op het punt stond te vertrekken zijn z'n ogen precies opengegaan

het is alleen heel erg moeilijk dat ik weet dat ze elke dag in de videotheek verschijnt en hier over m'n deur woont

ik zie haar elke dag , gisteren stond ze ook ineens terug in de videotheek .. ze kwam een film halen daarna is ze nog een paar minuuten buiten blijven staan in de hoop dat hij naar buiten zou hollen

ik was er niet bij , maar m'n beste vriendin was er toevallig ook .. alleen had hij haar nog niet gezien
    ze vertelde me dat hij haar als lucht behandelde .. gewoon klantvriendelijk was maar dat hij haar voor de rest volledig negeerde

toen ze buiten stond heeft hij haar zelfs niet bekeken en gewoon verder gewerkt

toen hoorde ze hoe hij zei tegen een vriend van hem dat hij vanaf nu echt altijd eerlijk zou zijn

dus ik was echt benieuwd of hij het me zou vertellen toen hij thuis kwam, en ja hoor .. hij kwam binnen en vroeg me om even te gaan zitten

toen vertelde hij het me, dat ze was geweest , hoe hij had gereageerd enzo

ik was zo blij dat hij eerlijk was, hij had het ook gewoon kunnen verzwijgen maar hij vertelde het wel
    hij heeft ingezien wat hij heeft zegt hij .. laten we nu hopen dat het zo is en dat hij vecht voor onze relatie en er alles aandoet om mij m'n zekerheid en vertrouwen beetje bij beetje terug te geven

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    eh.. zie eerder bericht van mij..
    Ben het overigens helemaal met je eens.

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Auraly, volg je gevoel. En dat is bij hem blijven, maar denk daarbij vooral aan jezelf (en aan je kinderen).

Ook aan Saartje en Lies, ik heb mijn ex vergeven toen ik hem had betrapt met een ander in bed. Ik heb hem zien huilen, spijt zien hebben, bij iedereen heeft ie zijn verdriet laten zien en ik hield zoveel van hem.. En toch.. kwam ik er na nog eens anderhalf jaar achter.. dat ie het niet bij die ene keer had gelaten.

Dus daarom zeg ik nu ook wat Saartje zegt; als mijn (huidige) man dit flikt.. kan ie meteen opdonderen.. Overigens geldt dat ook voor mij als ik HEM dit flik..

Deel Deze Pagina